Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A lényeg

Sziasztok!

Most írhatnák valami marhaságot bevezetésnek, de semmi kedvem hozzá, úgyhogy inkább a történetre koncentrálok.

Szóval én 17 éves voltam, amikor ez megtörtént. Az osztályomban nagyon tetszett egy csaj, akit Verának hívtak. Extra nagy mellei voltak és az egész teste formás volt. Nem beszéltük meg ezt a dolgot, az ilyesmi tabu volt az osztályban, de úgy éreztem, viszonozza a vonzódást. Egy nap hazafelé tartottam (a szüleim vettek nekem egy kis lakást) és észrevettem, hogy ő is jön utánam, kissé lemaradva. Még akkor se gondoltam, hogy hozzám akar jönni, de utolért és se szó se beszéd bejött mellettem a lépcsőházba. Kérdően néztem rá, de ő csak vigyorgott.

Kikapta kezemből kulcsomat és kinyitotta a lakásajtót. Lazán bement és megfordult. Kivette a kezemből táskámat és elhajította. Ekkor elegem lett és megkérdeztem, hogy mit akar itt.
- Téged, felelte egyszerűen. Mielőtt bármit tehettem volna, lesmárolt. Nem ellenkeztem tovább, és amire annyira vágytam már megtettem, belemarkoltam melleibe. Nem is vettem észre, hogy már a hálómban vagyunk. Na most megáldottam anyámat, hogy nem egyszemélyes ágyat vett nekem. Vera a nadrágon keresztül megmarkolta kemény faszomat és megdörzsölte. Nem bírtam tovább, valósággal letéptem róla az inget és örömmel konstatáltam, hogy nincs rajta melltartó. Nekiestem mellének, miközben ő szép lassan vetkőztetett engem és saját magát. Mikor anyaszült meztelenül álltunk, letérdelt és a szájába kapta faszomat.

Pár perc múlva szóltam neki, hogy mindjárt élvezek, de tovább verte és én olyat, de olyat élveztem a szájába, hogy majdnem megfulladt. Most én is letérdeltem és alaposan kinyaltam illatos, borotvált punciját. Mikor már közeledett az orgazmushoz, felálltam és ledöntöttem az ágyba. Szinte reflexszerűen tette szét lábait. Rávetettem magam és mélyen belehatoltam puncijába. Én is elélveztem, hát még ő. Akkorákat sikoltott, hogy azt hittem a város másik részén is hallani lehet. Amikor vége lett lezuhanyoztunk. A zuhanyrózsát nem vettük le helyéről, csak úgy ömlött ránk a kellemesen meleg víz. Annyira kívántuk egymást, hogy nem tudtunk uralkodni magunkon és még itt is közösültünk. Mielőtt elment, még rávertem a farkamat a mellére, úgyhogy neki még egy zuhany kellett.

Az osztályban most, egy évvel később sem csinálhatjuk nyíltan, de azóta már több ilyen kalandunk volt.
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
25030
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Helga22 ·
Na, ba***átok meg, ez hihetetlenül sz*r. Csak így tovább öregem!

struggle ·
Ez valami iszonyat hülyeség! ezért kár volt strapálnod magad!!!

Antichrist Inc ·
itt sem értem mi a bajotok, itt is jót röhögtem:)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: