Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A légy

Valamelyik nap egy légy repült a lakásba. Apró kis fekete teste körbe-körbe szállt a szobában, az ismeretlen felfedezése megrészegítette, de hamar rájött: nem ez, amit megszokott. Mintha nem lenne teljes, mintha hiányozna valami az életéből. Bolyongott a levegőben, nem találta helyét, halk duruzsolása idegesített.

Mostanában későn járt haza. Fáradt volt mindig, beszélgetni ritkán tudtunk, akkor is alig bírtam kiszedni belőle pár mondatot. Szemében szomorúság, arcán közöny. Csak annyira jutott idő esténként, hogy megvacsorázzunk aztán dőltünk be az ágyba. Hang nélkül, csókok nélkül, érintések nélkül.

Aznap este is 10 órakor csörgött a kulcs a zárban.

- Kérsz enni? - faggattam
- Igen... mi van?
- Főzelék.
- Jól van – nyüglődött - Adj egy kicsit.

Szótlanul ettünk, minden erőfeszítést hiábavalónak éreztem, hogy szóra bírjam. Nem is tettem semmit. Csak kanalaztunk halkan. Egy utolsó elutasítandó kísérlet.

- Történt ma valami?
- Kérlek... fél tizenegy van - nyögött fáradtan - Majd holnap, jó?

A kis rovar másnap még mindig ott repdesett a szobában. Látszott, hogy gondban van, halk zümmögéssel verődött újra és újra az ablaküvegnek. Te együgyű, oktalan bolond! Fejletlen idegrendszereddel, semmi agyaddal képtelen vagy felfogni, hogy be vagy csapva. Az ablakon túli világ kedvessége, szépsége, gyönyöre már sosem lesz a tied. Elmúlt. Te kis bolond! Azonban ö még hitt. Hogy megváltoztathatja a megváltozhatatlant.

Későn jött aznap is. Ideges volt, láttam rajta hogy valami bántja. Gyötrődött.

- Elhagylak.

Ez az egyszerű szó letaglózott. Mint hatalmas földrengés elpusztított mindent. Mindent. Azonnal. Hosszú perceken keresztül ültünk a konyhában. Ritkán füstölt, de most egymás után gyújtott rá a cigarettákra. A parázs még ki se aludt, remegő kezével már az öngyújtó után kotorászott.

- Mondj már valamit! Megőrjítesz az állandó hallgatagságoddal! Kurvázz le, üss meg, de csinálj már valamit! - mondta szinte kiabálva - Hogy könnyebb legyen – nyögte.

Némán ültem a helyemen. Nem néztünk egymásra.

- Másik férfi? - kérdeztem végül halkan.
- Igen. – felelte, és könny csillogott a szemében - Kérlek ne haragudj, de nem bírom tovább. Megfojtasz, felőrlődök. Lényed leláncol, nem tudok szabadulni máshogy... Kérlek, bocsáss meg.... Nem szeretlek már.

Az utolsó szavak szinte betűnként, görcsösen, könnyáztatva hagyták el ajkait.

Még aznap este összepakolta kevéske cuccát és kitette az előszobába.

- Azért még egy ágyban alszunk? - kérdeztem

Csak vállat vont. Felém se nézett. Sírt.

A légy harmadnapra beletörődött a megváltoztathatalanba. Már azt hittem nem is él, azonban mikor a függöny néha-néha megrezdült, unottan, bágyadtan repült egy kört, mintha bármikor lezuhanna de pillanatokkal később ismét csendben, szinte magatehetetlenül ücsörgött; az életéért kapaszkodott.

Nem mentem be másnap. A hatalmas üresség beszippantott. Összetörtem teljesen. Szerettem. Nagyon.

Késő este jött csak. Minél kevesebbet akart velem lenni. Le se vetkőzött, kabátos alakja beráncigálta a meleg lakásba a hideg, nyálkás ősz minden szomorúságát. Tett-vett, összeszedte emlékeit. Újságpapír csattant a falnak.

- Lecsaptam. Idegesített - mondta undorodva, remegve.

Megfogta a táskáját, és kilépett a folyosóra

- Ne haragudj! Kérlek... ne haragudj! - görbült sírásra a szája, arcát könny áztatta.

Aztán elment. Vizes szemmel néztem tovatűnő Életemet. A kis légy pedig magatehetetlenül vergődött még egy kicsit a földön, haláltusája gyors volt és egyszerű.
Hasonló történetek
4459
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
10184
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bot ·
Jó írás valóban! Kár, hogy végig érezhető a légy szerepe benne és a végzete. Ez volt az eddigi legjobb írásod szerintem!
East West ·
Kosz.Talan azert mert mint irtam ateltem, es lattam hogy neki is milyen nehez megtenni azt a lepest, hogy elmenjen.Szar volt.
East West ·
Tudod min gondolkoztam meg, hogy miert nem segitettem annak a szerencsetlennek? Miert nem nyitottam ablakot, hogy elrepuljon?
Ugy tul "rendes" lettem volna, igy megoriztem azt a latszatot, hogy en sem vagyok a josagosabb az atlagnal?Mintha magam sem akartam volna megmenteni a kapcsolatot...
Szentkirályi Katinka ·
azt szokták mondani, hogy aki menni akar, menjen, és ha szereted, elengeded.
bár ahogy olvasom, nem bíztál már a szerelmed visszatartó erejében. talán már mást szerettél addigra te is. Nem? :heart_eyes: vagy még magad sem tudtad.
egyébként nagyon szép és megható történet, ahogy meg van írva az különös is.
És még te mondod, hogy másra nem vagy képes?
látod, a hazudóst hamarabb utolérni, mint a sánta kutusot.

Mirrmurrka ·
jézusom.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: