Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A legfájóbb nem...

Forró nyári nap volt. Végre odaértünk a motoros találkozóra. Alig vártam, hogy kezembe szoríthassak egy korsó hideg sört... Végre megkapom, amire annyira vágyom.
Megérkezik Ő is. Hosszú haján megcsillan a fény. Szinte a napszemüvegén át látom, hogy szíve szerint azonnal ledöntene ott a padon. De csak jön, három apró, de annál érzékibb puszival üdvözöl. Furcsán nézek rá, amit Ő azonnal meg is ért. Válaszol pillantásomra, a barátnője csak holnap érkezik meg a buliba.
Néhány korsó sörrel később, enyhén illuminált állapotban kezembe veszem az irányítást. Aljasan ellopom a hajgumiját, majd játékos kergetőzésbe kezdünk. Egy tisztáson egy kis tó mellett lyukadunk ki. Rossz érzésem támad, menekülnék... Valahogy nem tudom elviselni, hogy amiatt a nő miatt hagyott el... Nem szép csaj... Egyáltalán nem. Ráadásul beképzelt és buta is... És ezt nem csak én gondolom így... De mért is beszélek erről?

Amikor meglátta hirtelen elkomoruló arcom, magához húzott. Halkan a fülembe súgta, hogy szeret. Távol voltunk a koncert és a motorok zajától. Hallottam, a lélegzetét, egyre gyorsuló szívverését. Lassan megcsókolt. Szenvedélyes csókban forrtunk össze, nyelvünk egyre csak hadakozott, többet akartunk. Halk sóhajok hagyták el ajkamat. Éreztem, hogy képtelen vagyok Őt elengedni.
Néhány pillanattal később már a fűben feküdtem,alatta. Boldog voltam, nem akartam már menekülni. Érezni akartam mielőbb. Kezei lassan simogatták és gyengéden szorították melleimet. Csókolni kezdtem a nyakát, sóhajtásaim már többet tükröztek gyengéd vágynál, Ő azonban gyengéd maradt velem. Lassan felültetett és levette rólam az apró kis toppot, ami alatt bimbóim már feszesre keményedtek. Csókolni és harapdálni kezdett. Már nem tudtam magam visszafogni, mielőbb érezni akartam meztelen testét a bőrömön.

Lassan átfordítottam, kikapcsoltam az övét, és remegő kézzel nyúltam az akkor már kőkeményen meredező imádott farokhoz. Lassan elkezdtem rajta húzogatni a bőrt, amit Ő hálás nyögésekkel kísért. Belenéztem abba a fátyolos tekintetbe, elkezdtem nyalogatni a makkját, aztán szép lassan lecsúsztattam az egészet a torkomba. Ügyesen játszottam rajta, ismerős hangszer volt. A szemein látszott már, ahogyan ki-be csúszkált a számban, hogy hamarosan vége lesz. El akarta húzni a fejem, de nem engedtem neki. Érezni akartam vágya minden cseppjét.Nem kellett Neki sok idő, hamarosan a számba eresztette vágya beteljesülését, először hallottam akkor felnyögni. SZép lassan nyalogattam le minden kis elkószált cseppet szerszámáról.
Hozzábújtam, és hallgattam ziháló lélegzetét, és heves szívdobogását. Néhány számomra hosszú perc elteltével már ismét felülkerekedett rajtam, lágyan megcsókolt, finoman játszadozott akkor már fájóan feszülő melleimmel.
Végre érezhettem játékosan ügyes nyelvét... Először csak lassan nyalogatta már lucskos puncimat... Finoman szívogatta és harapdálta kisajkaimat, majd édes kis nyelve csiklóm felé vette útját, egyre gyorsuló tempóval segített a csúcshoz közel. Megérezte, hogy közeledik a végem, elkezdett dugni a nyelvével és egyik ujját érzékien bedugta a popsimba. Abban a pillanatban robbantam... Sikítottam a gyönyörtől.

Tovább simogatott, és egy szempillantás alatt belémtolta ismét harcarakész farkát... A tempó először szép lassú volt, mélyen belém tolta minden lökésnél, aztán egyre vadabb tempót diktált, lábaim már a nyakában voltak. Az ujjai ismét elkalandoztak a popsimban, újra közeledtem a vég felé. Ő ebben a pillanatban leállt és újra vadul nyalni kezdte a puncimat, majd a popsimat. Testem vadul ficánkolt, de Ő egy pillanatra sem eresztett, minden mozdulatomat követte. Éreztem, ahogyan nedveim újabb hulláma tört rám, remegtem a közeledő orgazmus hevében.
Eleresztett, majd finom mozdulatokkal a tudtomra adta, hogy forduljak felé a popsimmal. Tovább nyalt-falt. Újra magamban éreztem hatalmas és lüktető péniszét. Vad iramot diktált, mindketten közeledtünk a mennyek kapujához, amikor újra a popsimban éreztem már remegő ujjait. Én újabb sikollyal kísérve elélveztem, remegve, és vadul zihálva.
Kihúztam magamból, és a popsimba irányítottam, nagyon finoman kezdett el újra döfködni, kezével a csiklómat simogatta lágyan.
Minden lökésnél egyszerre sóhajtottunk fel, és ismét közeledtünk a beteljesülés felé. Egyre gyorsabb tempót diktáltam, a melleim ugrálva vették fel tempónkat. Szinte egyszerre érkeztünk a csúcsra. Kihúzta belőlem vadul lüktető férfiasságát, megfogtam a kezét és együtt juttattuk a csúcsig.

Lefektetett maga mellé a fűbe, majd magához ölelt. Azt mondta, hogy sajnál mindent, velem akar lenni. Én pedig csendben feküdtem tovább. Szerettem Őt. De tudtam, hogy újra hajtaná a vére, tőlem messzire. Sajnáltam Őt is, és magamat is. Órák hosszat feküdtünk így a fűben. Legalábbis én így éreztem. Képtelen voltam szólni. A legfájóbb "nem" volt, amit valaha kimondtam...
Hasonló történetek
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Hmmm... Pornófilmek hatása...
HAGYMA ·
NA ÉS? MI AZ HOGY HMMM? - ORGAZMUSOD VOLT? FUJ :flushed: HMMMONDD MÁÁÁ MEEEG:

HMMMÉR NÉZEL ANNYI PORNÓT? (VAGY HMMMÉR CSAK NÉZEL? - HMMMÁR HA AZ A BAJ?)

Harley Babe ·
Hehe. :smile:
A törénetnek amúgy nincs pornőfilm alapja, de arra aszociálsz kedves Tűzmadár, amire akarsz... :innocent:
És még ha lenne is...
Én is csak a sztori részével voltam elégedett, reméltem hogy azt veszitek majd észre. Úgy látszik itt télleg mindenkinek fontosabb a sex. No de sebaj... :grinning:
Azért köszönöm a véleményeket.
Tűzmadár ·
57 sorból áll az írásod. Ebből 42 a szexről szól, ami neked ugye nem fontos, és csak 15 másról.
A sztori, amivel Te elégedett vagy, annyi, hogy egy motoros találkozón, összefutsz a volt pasiddal, és hanyatt vágod magad.

Harley Babe ·
Kedves Tűzmadár. Újfent köszönöm véleményedet. Köszönöm a sorok számát, amit igazán nem figyeltem. Kijött és kész. A történetnek vajmi valóság alapja van, de nem is ez a lényeg. A múltam egy része, amikor azt az embert is eltaszítottam, akit a legjobban szerettem. örömmel venném, ha esetleg elkövetkezendő töréneteimet is figyelemmel kísérnéd, és hasonlóan reagálnál is rájuk. Az okos ember ugyanis tanul a hibáiból. Mégegyszer köszönöm.
Harley Babe ·
Na de azt még mindig nem tudom, hogy mit is jelent a "hmmm". A válasz célja nem hódítás volt, ám ha mégis így történt, akkor ennek csak örülni tudok. :wink:
Tűzmadár ·
Jelen esetben a Hmmm… tűnődést jelent.
Az írások alapján az emberben kialakul egy elképzelés az íróról. Nos, a válaszaid alapján az én elképzelésem rólad egyre pozitívabban változik. De most ne gondold azt, hogy az írásod alapján valami nagyon negatív volt, egyszerűen egy átlagos tininek képzeltelek.
Most átlagon felülinek, talán nem is tininek.
Harley Babe ·
Jelen esetben jól asszociálsz kedves Tűzmadár, a tini nem tudom mennyire illik egy 19 éves lányra, az átlagon felüli... ez már a Te döntésed. Vagyok aki vagyok... A következő történetet talán szeptemberben olvashatod... A sztoriról annyit mondok el, hogy a stílusa és a helyszíne is hasonló, de egész másképp. Üdv

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: