Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A konditeremben

Az egész úgy kezdődött, hogy a legjobb haverommal úgy döntöttünk, hogy le megyünk a helyi konditerembe kicsit gyúrni, mivel nem voltunk az a kifejezetten sportos testalkatú srácok. Egy hétig együtt mentünk minden alkalommal. Azután az egyik szerdai napon viszont dolga akadt, s egyedül kellett elmennem. Először gondolkodóba estem, hogy elmenjek-e egyedül, de valami hajtott, hogy elmenjek. Mikor odaértem a konditerembe, a szokásos tortúra zajlott le. Odaadni a jegyet, s a falra kiakasztani, hogy itt vagyok. A falra kirakott táblán csak egy db jegy volt felrakva, arra is az a név írva, hogy Csilla. Na mondom magamnak, ezt jól megszívtad öcsi. Hát mit volt tenni, bementem a terembe, de először nem láttam senkit. Levetkőztem boxerre, és trikóra. Mikor beljebb léptem megpillantottam a sarokban. Eszméletlenül szép lány volt. Hosszú barna haját pillantottam meg, ahogy nekem hátat fordítva emelgeti a súlyokat. De meghallotta hogy bejöttem és megfordult.

Hát egy kő esett le a szívemről, mert azt hitem hogy egy bányarém feje van. De meg kell mondanom ilyen szép lányt még életemben nem láttam. Nagy csókos szája volt, oltári szép nagy kerek mellei és ahogyan nézett rám teljesen megremegtem. Mondta, hogy jöjjek közelebb segítsek neki nagyobb súlyt feltenni. Bársonyosan szép hangjánál még életemben szebbet nem hallottam. Nem haboztam s közelebb mentem és segítettem neki. Ő erre azt mondta, hogy nem masszíroznám meg a vállát, mert nagyon elzsibbadt neki a súlyoktól.
- Szíves örömest – mondtam neki
- Nagyon érzékien csinálod - mondta. S közben nem is figyeltem oda, de már a kezei a lábam közepét majszolták.
- Hú te aztán nem lacafacázol - mondtam neki. De ő nem engedett el és kezdte lehúzni a boxeremet. Ekkorra már a péniszem akkora lett, hogy örültem is, hogy lehúzza a boxert, mert kezdett nagyon szorítani az egész. Megfordult, s hirtelen a szájába kapta a fütykösömet. Nagyon érzékien csinálta, látszott hogy már van gyakorlata az ilyesmiben.

Lassan, majd gyorsan kezdett szopni, s közben a nyelvével a szájpadlásához nyomta a férfiasságomat, melytől kezdtem érezni, hogy nemsokára tüzelni fog az ágyú. Mondtam is neki, de ő nem törődött vele, s csak szopott tovább. Hát el is jött az ágyúszó, mert olyan lökettel spricceltem a szájába, hogy alig bírta nyelni az apatejet. A péniszem ekkor már kezdett elgyengülni, de a kezei között megemberelte magát, s új erőre kapott. Megfordult és könyörgött hogy rakjam be neki. Kutyapózba állt, s én nem halogattam a dolgot, s bedurrantottam neki. Erre ő hatalmasat nyögött. Először lassan majd gyorsan kezdtem tuszkolni a bejáratot. Hatalmas nyögések közepette el is ment, s mondta hogy ne hagyjam abba. Nem is hagytam. Irtózatos tempóba kezdtünk s állítása szerint többször el is ment. Mikor én következtem, mondtam hogy jön, erre kikaptam felhevült farkamat s hatalmasat élveztem a csaj mellkasára. Még egyszer a szájába vette elfáradt férfiasságomat, szépen körbe lenyalta, s közölte, hogy nagyon finom nedvem van. A végén felöltöztünk, s kint úgy búcsúztunk el hogy valamikor meg kell ismételnünk ezt a kondizást. Igaz ami igaz ennyire még egyszer sem izzadtam meg kondizás közben. Ez egy felejthetetlen élmény volt számomra.
Hasonló történetek
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Porthos ·
Kutyapózban hogy tudtál a mellére élvezni?
Hm?
Én csak kérdem
cica ·
Biztosan olyan sovány volt a csajszi, hogy a hátára verte, és a mellén habzott. :grinning:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: