Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kezdetek!

Az egész történet már 1 éve történt. Az előzményekből annyit tudni kell, hogy a lányt az Interneten át ismertem meg. De még csak nem is szokásos beszélgetés-fellángolás- találkozzunk szituációban. 1 éven át beszélgettünk órákat rendületlenül, na persze nem napi rendszerességgel, hanem heti 1-2 alkalom, sőt voltak többször néhány hetes kihagyások is, mivel mindkettőnknek volt saját magánélete. De elég sok mindent tudtam róla, sokat elmondott, de szexuális dolgokat soha nem hozott fel egyikünk sem.

Teljesen plátói viszonyban, mint két régi barát beszéltünk egymással, hónapokon át, és merem azt mondani, sokszor még azt is hajlamos voltam elfelejteni, hogy nőből van. Természetileg meglepően fiús és veszélyes a csaj, ezt kezdettől tudtam.
Aztán 1 év múlva rápriviztek: Van rajtad bugyi? Szuka! Bemásolta nekem, mire én vigyorogva:
-Van rajtad bugyi?
-Van. Levegyem? Továbbra is vigyorogva vágtam rá, Igen! Mire a válasz ez volt: Eddig nem voltál ilyen heves, Kedvesem. Tépd le inkább Te. Had recsegjen az anyag.

Majd megcsörrent a telefon, ő volt a túloldalon. Mély volt a hangja, kicsit rekedt és nagyon érzéki. Amiket beszélt, már nem az a régi ismerős volt, libabőrös lettem a hangjától. Azt kérdezte:
-Vajon milyen lehet?
-Micsoda?
-A szög a nyelvedben. Ekkor esett le, ez a nő játszik velem. De nem volt ellenemre, belementem a játékba. Majd elhangzott a mondat Szeretném, ha eljönnél. Magamon érzem a forró tenyered, mit fogsz tenni velem? Ennyi kellett. Ez már korántsem játék volt, engedelmesen beszéltem hozzá és beszéltettem.

Elmondta, hogy apró háromszögre van borotválva, de a nagyajkak már kopaszok, és megkérdezte nem zavar-e, hogy 1 kicsit néha szúr. Mondanom sem kell, ekkor már az autóban ültem, hogy rajtaüssek a lányon. És csak kicsit voltam feldúlt. Tartottam tőle, ha előttem áll majd és kiderül hogy játszott velem, megerőszakolom. Közben persze szorgalmasan beszéltettem, elmondattam vele, hol akarja hogy simogassam és dörzsöljem, hogyan nyalogassam... a hangja el-elcsuklott, majd hangosan aprókat nyögdécselt... és biztosan tudtam, nem játszik. Élveztem a hangját, kis sikolyait, a nadrágom majd szétdurrant, teljesen rágerjedtem 1 olyan nőre, akit még sosem láttam, csak fényképről. Szinte magam előtt láttam ahogyan szétvetett lábakkal ül és a keze a nedves punciát izgatja, és szinte már éreztem az illatát, a nyelvemen éreztem az ízét, hogy aztán a fülem hallatára élvezzen el, és bontsa a vonalat. 1 órát vezettem az éjszaka kelős közepén, amíg megérkeztem.

Egy örökkévalóság volt még megtaláltam az utcát 1 vadidegen városban. De hiába csörgettem a lányt, a telefont már nem vette fel. De megismertem a hangját, amikor a kaputelefonra tenyereltem, nem felelt semmit csak halk kattanással ajtót nyitott. Majd fönt is...Ott állt előttem a lány, vörösen, zöld szeműn, szeplős orral, gyönyörű volt. Ujjatlan bő férfi atléta volt rajta, apró bugyi. Törékenynek látszott és ártatlannak, képtelen voltam levenni a szájáról a szemem. Duzzadt volt és piros. Apró mellbimbói nyársakként döfték a vékony trikó anyagát. Odaléptem és lehúztam róla. Kis, körte alakú, de álomszép melleit néztem, ujjaim közé fogtam és megdörzsöltem világos udvarú kőkemény bimbóit. Nem mozdult, csak halkan felnyögött. Elé térdeltem és lehúztam róla a bugyit is. Elém tárult az édes vörös kis háromszög, közvetlenül a szeméremdomb mellett kétoldalt a két apró anyajegy, majdnem szimmetrikusan.

Kopasz ajkai is ugyanolyan duzzadtak voltak és vörösek, mint a szája és összezárt lábnál is enyhét szétnyíltak és kicsit kilátszott a csiklója. Fényes volt, nagyon nedves, éreztem a csalogató illatát. De nem értem hozzá. Felálltam és utasítottam: Mutasd, hogy csináltad!, Csináld inkább te! Felágaskodott hozzám is megnyalta a számat. Nem megcsókolt, hanem megnyalt. Eltoltam magamtól és kicsit hátrébb vezettem, lenyomtam a mögötte levő fotelba. Csináld! És a lány engedelmeskedett. Az egyik lábát feltámasztotta a féloldalasan a fotel előtt levő dohányzóasztalra, a másikat a fotel karfájára húzta vissza. Nagy terpeszben, félig fekvő helyzetbe dőlt hátra, és a popsiját előrenyomta, a fotel pereméig. Puncija gyönyörűen kinyílt előttem. A vastag és duzzadt csiklóját néztem, alatta a hívogató kis nyílást. 2 ujjacskáját lassan a vájatba nyomta, és közrefogta a csiklóját, úgy masszírozta. Remegett a teste, de közben a végig az arcomat figyelte.

A szám kiszáradt, jó látványosan nyaltam meg. Akadozott a légzése. Majd kicsit megemelte a popsiját a foteltól és a hüvelybemenetet kezdte el masszírozni, körkörösen, szétkenve a kifolyó váladékot. Majd középső ujjal mélyen magába nyúlt. Ekkor már az egész teste hullámzott, és kipirult a bőre. Már mindennek látszott, csak ártatlannak nem. Bujaság, romlottság... Ezt már én sem bírtam tovább, megváltam a pólómtól és kigomboltam a nadrágom, mert úgy éreztem, szétrepedek. Felálltam, odamentem és a combjai közé térdeltem. Megfogtam a kezét és félretoltam, jelezve, hogy én akarom folytatni. Elvette a kezecskéjét a lába közül és a számba tolta a nedves ujjait. Én körbenyalogattam őket, éreztem az ízét, hogy mennyire izgatott. Előrehajoltam úgy, hogy a mellkasom hozzápréselődött a nedves puncijához.

Számba vettem kőkemény mellbimbóit, mindkettőt, egyiket a másik után. Szívogattam és nyalogattam őket, gyengén beleharaptam. Isteni íze volt a bőrének. Majd lejjebb csúsztam, hogy az arcom egy vonalba kerüljön édes kis barlangjával. Először az egyik, majd a másik anyajegyet csókoltam, majd végighúztam a nyelvem a vájatban, körbenyalogattam a csiklóját. Nagyon finom volt az íze, úgy éreztem soha nem tudnék betelni vele, szívtam, szopogattam, gyengéden beleharaptam. Nyalogattam az édes nedvet, ekkor már egészen vadul. Ő pedig felkönyökölve nézte, hogyan csinálom.

Ez izgatja fel csak igazán. Imádja nézni, ahogyan belenyomom a nyelvem a tucsakos punciba. Szétfeszítettem a kisajkait és úgy nyaltam be, még mélyebbre. Közben másik kezemet a popsija alá csúsztattam és a popsi lyukát simogattam, izgattam körkörös mozdulatokkal. Hangosan nyámmogtam és cuppogtam, ami nem is volt nehéz a lucskos punciban. Szinte már csöpögött. Kéjnedvei végigfolytak a nyakamon és a mellkasomon. Mélyen benyaltam a vájatba, és a kemény fém a nyelvemben megtette a magáét. Teljesen elvesztette az eszét, a fejét hátravetette és rázkódott a teste. Közben a fejemet fogta és már akkora erővel préselte magába, hogy szinte már levegőt sem kaptam.

Belehatoltam a nyelvemmel forró és lüktető hüvelyébe, majd amikor 2 ujjammal nyúltam fel, a kéjes nyögdécselés félbeszakadt, halkan felsikoltott, a teste hídba feszült, és összerándultak az izmai. Minden izma. Éreztem a számban és a nyelvem alatt vad lüktetést, a jótékony orgazmust, és én mohón nyaltam a kiáramló izgalomcseppeket. Majd hátrahanyatlott és elernyedt. Én még tisztára nyaltam a tucsakosra izgult és élvezett illatos, édes kis puncit és hagytam hogy kicsit magához térjen. Közben a hasát, a melleit és a nyakát csókoltam. Aztán átkarolta a nyakam és magához húzta fejem. Megcsókolta a számat. Ekkor először. És azt is bizonyította, ő is megtesz mindent, amit csak akarok... amíg bele nem másztam a kis testébe. És azóta még számtalanszor újra és újra. :)) A mai napig is.

Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: