Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A két oldal

Lány:
Uhh. Nem fogom sokáig bírni, ha továbbra is folytatjuk ezt. Folyamatosan felizgat, de muszáj nemet mondanom, mert csak nem a pasim, van pasim, neki meg barátnője. Alapelvem, hogy nem csalok meg senkit. Ő sem csalta meg eddig a barátnőjét, nem most fogja velem. Még csak három hete ismerjük egymást, de már túl sokat tud rólam, és túlzottan közel kerültünk testileg is egymáshoz. Folyamatosan csak intim helyekre nyúlkál, nekem meg tiltakoznom kell, de nem fogom sokáig bírni.
Ma is felmentünk a koliba, csak ketten voltunk, filmet akartunk nézni. Erre mit csinál? Szexuálisan inzultál. Még a nadrágomat is levette, ledöntött az ágyra, mikor tiltakoztam, megfogta a két kezem, és a nyelvével a bugyimon keresztül akart izgatni. Na jó, végül is felhúztam a lábom, és nem sok mindent tudott csinálni, de eléggé felizgatott a forró lehelete, amit a bugyimon át is éreztem. Folyamatosan ezt csinálja, felizgat.
Bár nem vagyok teljesen biztos benne, de ha jól érzem, akkor csak szexuálisan vonzódom hozzá, igazából még a volt pasimat, vagy már a mostanit szeretem. Na igen, ez kicsit ribancos, de ez is én vagyok, bár már nem nagyon vagyok tisztában az érzéseimmel.
Ami biztos, hogy a pasimat nem csalhatom meg, nem lenne túl szép, és akkor kihez kötődnék?
És egyébként is mi számít megcsalásnak? Egy csók, egy érintés, vagy csak a szex, netán már a gondolat is?

Fiú:
Meddig kell még nyaggatnom? Mikor adja már be a derekát? Sokáig nem bírom már leállítani magam. Jó, igaz, hogy barátnőm van, de hát csak az számít megcsalásnak, ha kiderül. Azt meg ő sem akarhatja. Miért nem jó a lányoknak a nyitott kapcsolat? Persze úgy, hogy nekem van egyszerre több csajom, nekik viszont nincs több pasijuk. De több lánnyal egyszerre azért kipróbálnám. Mi az, hogy utána hogy nézünk majd egymás és a párunk szemébe? Nem mindegy? Én csak meg akarom … ni!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Lány: A párkapcsolati hűséghez is úgy áll, mint mindenhez amit a Cosmóban (Mert trendinek lenni trendi!) olvasott. Nem érti a miértjét, de nem kérdőjelezheti meg, mert a 100 tuti tipp rovatban volt. Viszont a pasijába szerelmetes öröktől (najó múlt hét) örökké (hihi).

Fiú: Szegény, ebben a műben kénytelen ordenáré nagy hímsoviniszta, poligám, despota faszként gondolkodni, én az árnyalt jellemeket jobban szeretem.

Nagyon tetszett amit írtál.

:flushed:

No0oB ·
én az árnyalt jellemeket jobban szeretem.

:)

Én pedig az ilyen kritikákat. Irónia nélkül.

Tűzmadár ·
Nem ez a legjobb írásod….

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: