Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kechup

Ez az első történet, amit írok ide, de remélem nem ez lesz az utolsó.

Az egyik osztálytársammal, Csillával nagyon jóban vagyok. Egyszer elmentünk egy tékába, mert mindketten kiakartunk venni 1-1 filmet. Végül is az lett a vége, hogy csak 1-et vettünk ki és azt mondta, hogy menjek fel hozzá, és nála majd megnézzük.

Amikor átmentem hozzá kb. 3 óra múlva, ott feküdt az ágyán és mellette 1 tálban hasáb krumpli és kechup. Lefeküdtem mellé és elkezdtük nézni a filmet, közben pedig eszegettünk. Csilla 1 mély kivágású topban volt és mivel férfiből vagyok nem csak a filmet néztem. Egy óvatlan pillanatban, amikor a krumplit a szájába akarta venni pár csepp kechup a nyakához csöppent. Én gyorsan oda nyúltam és az ujjammal egy részét feltöröltem és lenyaltam az ujjamról. Amikor a többi ott maradt kechuppal is ezt akartam csinálni, hirtelen megfogta az ujjamat és ő nyalta le, de nem úgy, mint én, hanem sokkal lassabban szexisebben és izgatóbban.

Ezután lassan odahajoltam a szájához és megcsókoltam. Még alig hagytam abba, máris viszonozta. Ezután heves csókolózásba kezdtünk és én nem bírtam magammal. Elkezdtem simogatni a mellét. Csodálatos érzés volt a feszes mellét simogatni, főleg a kőkemény mellbimbóját. Ahogy egyre lejjebb került a kezem, úgy mentem utána a számmal a nyakán. Nagyon jó érzés volt a puha bőrét csókolgatni. Amikor a melleihez értem, finoman lehúztam róla a toppot, és ott is elkezdtem nyalogatni és csókolgatni. Közben a kezemmel benyúltam a melegítő alá és a tanga félre húzása után az ujjammal elkezdtem a punciját is izgatni, ami olyan nedves volt, hogy az ujjamról is már csöpögött le a testnedve. Lehúztam róla a melegítőt, a tangát és a már felállóban lévő farkam teljesen megmerevedett, amikor megláttam teljesen meztelenül, és a teljesen borotvált punciját. Odahajoltam és elkezdtem finoman nyalni a punciját, mire ő halk és izgató nyögéssekkel adta tudtomra, hogy nagyon jól esik neki.

Elkezdtem gyorsabban nyalni és ő szinte már teljes hangjával nyögött. Éreztem, hogy az egész teste elkezd remegni, egyszer csak megfeszült és még egyet, de hosszabbat, mint eddig nyögött (azt hiszem elment, bár nem kérdeztem meg tőle). Rám nézett és kielégült arccal azt mondta, hogy feküdjek le. Lehúzta rólam a nadrágot és elkezdte verni a farkamat. Azután finoman bevette a szájába és a nyelvével körkörösen elkezdte nyalni, maga volt a mennyország, aztán ameddig tudta bevette a szájába, én majdnem elsültem, de ezt észre vette és abba hagyta.

Ez helyett inkább rám feküdt és elkezdett lovagolni.(megkérdeztem tőle, hogy ne húzzak -e egy kotont, de azt mondta hogy tablettát szed) Annál jobb érzést még nem éreztem, mikor a farkam a meleg és nedves puncijába hatolt. Egyre gyorsabban kezdett mozogni és éreztem a heréimen a meleg testnedvét, ahogyan folyt le. Már megint majdnem elélveztem, mikor leszállt rólam és lefeküdt, én meg rá és így folytattuk tovább. A lábait a hátam mögött összekulcsolta és szorított magához. Már teljesen benne voltam és alig tudtam mozogni. A testünk szinte minden pontja egymáshoz simult, a nyakát és a száját puszilgattam felváltva. Aztán éreztem, hogy megint elkezd remegni a teste és ismét hirtelen megfeszült, miközben aranyos hangjával csak nyögött amennyire csak tudott, és erre a reakcióra én is elélveztem.

Az érzés, amit akkor éreztem szinte leírhatatlan, mert ezt érezni kell! Utána még simogattam és csókolgattam, pedig nagyon fáradt voltam, legszívesebben elaludtam volna, de inkább elmentem lezuhanyozni. Ő utánam jött de nem volt semmi, amit most elmesélhetnék. Azóta nem, mint osztálytársra nézek, mert azóta járunk, és továbbra is tablettát szed. De ki szeretnénk próbálni a zuhanyzóba is, de eddig sajnos még nem jött össze!
Hasonló történetek
15344
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
30290
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Back Eagle ·
Történet, jó ,csak néhány fogalmi hiba ami zavaró, bocsi pld!



"teljes hangjával"



Egyépként jó, csak kicsit kidolgozatlan, fejlödöképes



erös 6-os

ciko ·
Ketchup...nezd meg a csomagolast.

Te is Yofiu!

violator ·
Gyermeteg

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: