Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A jól sikerult autókázás

A szomszédom egy gyönyörű lány, mindig nagyon jóba voltam vele, ő egy évvel nagyobb nálam, 20 éves, szép kerek mellekkel, gyönyörű fenékkel, kék szemekkel, egyszóval igazi fiúbolondító lány. Már gyerekkorunktól kezdve nagyon jóban voltunk egymással, mindent elmondtunk egymásnak, nagyon megbíztunk egymásban. Családjainkkal elég sokat járogattunk kikapcsolódni, ilyenkor mindig nagy bulik voltak, de nem volt semmi több közöttünk. habár bevallom, elég sokat képzelődtem róla, gyakran megjelent szexuális álmaimban. Neki barátja volt, úgyhogy elég reménytelennek tűnt, de nem is voltam bele szerelmes, csak mint nőt, megkívántam.

Ő gyakran járt hozzám, számítógépes tanácsokért, ami hosszas beszélgetésekbe fejeződött be, és mindketten kacérkodtunk egymással, de soha semmi több. A történet, aminek ő az egyik főszereplője, nemrég esett meg velem. Egy szép, napsütéses délelőtt volt, a hasamra sütött már a nap, de én meg javában aludtam, amikor kopog valaki az ajtón.
- Felébresztettelek? - kérdezi Ritus.
- Hát... - mondom, - igen, de te sosem zavarsz, úgyhogy foglalj helyet, magamra kapok valamit és jövök. - Levetettem a pizsamám, persze nem előtte, és felöltöztem. Amikor visszajöttem kérdezte, hogy lenne-e kedvem elmenni vele egy vízgyűjtőhöz, ami gyönyörű hely, és a környéken van.
- Miért ne?- mondtam én.

Ő elment, és mondta, hogy délután visszajön, és elvisz engem az autóval. Eljött a délután, fölmentünk, tényleg gyönyörű volt, habár többször jártunk mindketten már ott, de talán nekem, és elmondása szerint neki is ekkor tűnt a legszebbnek. Gyönyörűen sütött a nap, a víz visszaverte a nap sugarait, és körülölelte a vizet az erdő, tényleg gyönyörű táj. Miközben gyönyörködtünk a természet szépségében, elkezdtünk beszélgetni általános témákról, és kicsit áttértünk intimebb témákra is. Ő elmondta, hogy már egy hete, hogy nem feküdt le a barátjával, és már nagyon kívánja.
-Hűha-gondoltam, itt a megfelelő pillanat, hogy nyomuljak egy kicsit rá.

Mondtam neki, hogy mi lenne, ha esetleg én pótolnám a barátját, persze olyan szemekkel nézett rám, hogy szégyenembe, majdnem a föld alá süllyedtem volna, és már megbántam a kimondott mondatot. Beszéltünk megint általánosságokról, mire ő megkérdezte:
- Áll meg az előbbi ajánlatod? - Nagyot dobbant a szívem, és mondtam, hogy miért ne? Erre ő levette a pólómat, én meg a topját, mivel nem volt rajta melltartó, egyből a kezemben találtam gyönyörű kincseit, amivel nem sokat tétováztam, hanem lassan, kényeztetve simogatni, majd nyalni kezdtem. Eközben ő se maradt tétlen, levette a rövidgatyámat, és ágaskodó szerszámomat kezdte el becézgetni, aminek hamar megvolt az eredménye, hiszen teljes méretében pompázott. Nyelve hegyével elkezdte kényeztetni a „kisöcsit”, majd tövig bekapta. Azt hittem, nyomban megörülök a gyönyörtől. Lassan körbejárta nyelvével, és néhányszor kezével is végighúzta rajta a bőrt. Újra bekapta, aminek az lett az eredménye, hogy a szájában sültem el, hatalmas orgazmus közepette.

Neki biztosan nagyon ízlett, hiszen nagyon csillogott a szeme utána, és később elmondta, hogy ez volt az első, amit lenyelt, és tényleg nagyon jó. Most én következtem. Rövid szoknyáját levettem róla, és az apró bugyin keresztül elkezdtem simogatni a már nedves ölet. Már nagyon kívánhatott, hiszen egyszerre felállt és levette a fölöslegessé vált ruhadarabot, és előbukkant a gyönyörű, borotvált kincse. Nagyajkai már nagyon meg voltak duzzadva, és omlott közölük a kéjnedv. Ujjamat bedugtam neki, és azzal kényeztettem egy kicsit, amikor kérte, hogy hatoljak bele, hiszen mar nagyon kívánja. Nekem se kellett kétszer mondani, finoman behelyeztem neki a szerszámomat, és elkezdtünk ütemesen mozogni, aminek következtében izmai összerándultak, teste megremegett, és hangos kéjhangok közepette óriásit élvezett.

Egymás karjában pihentünk még egy rövid ideig, amikor újra ágaskodni kezdett a szerszámom. Ő kért, hogy hadd próbáljuk ki a popóját is, hiszen mar nagyon régen szeretné az érzést, de a barátja nem volt hajlandó rá. Először ujjammal kezdtem izgatni, aztán amikor láttam, hogy a kis lyuk már megfelelően elő van készítve óvatosan behatoltam a szűk likába. Ki-be mozgattam a falloszomat a szűk lyukban, amikor megremegett, és szinte egyszerre egy óriásit élveztünk. Kis idő múlva, amikor kibontakoztunk egymásból, felöltöztünk, és ő csak annyit mondott: "nagyon szép volt" kár lett volna kihagynom. Nekem is ez volt amúgy a véleményem:)) Megbeszéltük, hogy többet nem folytatjuk ezt, azóta eltelt már egy kevés idő, ő még a barátjával jár, nekem már volt pár barátnőm azóta, de meg eggyel sem volt olyan mint a kicsi drága Ritussal.
Hasonló történetek
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Ishar ·
Ez a tortenet ugy sz*r, ahogy van!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: