Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hét főbűn: 3. bosszú

Ajánlom az én bosszúálló drágámnak.

Az ajtócsapódás robbanásnak hangzott a gyilkos csendben. A nő nekitámasztotta fejét a falnak. Az orrából lassan csordogált a meleg vér. Kezét a bal szemére tette, és az ablakhoz ment. Másik tenyerét vágyakozóan az ablaküvegre szorította. Jobb szeme még a sötétben is csillogott. Megborzongott. Az utcalámpa fényében egy alak haladt át. Felidézte a férfi jeges szemeinek pillantását, azokat a szemeket, amelyek mindaddig melegséget árasztottak. A nő ujjai írni kezdtek a leheletétől bepárásodott üvegen. Kecsesen formálta a betűket. Tejfehér arcán halvány pír jelent meg és egy mosoly. Ajkába mélyesztette fogait, amikor a feliraton megcsillant egy autó fényszórója. A víz vérré változva folyt le és elmosta a feliratot az üvegen, de a nő szívébe beleégett: a bosszú.

A szoba homályba burkolózott. Az ágyhoz kötözött kényszerzubbonyos alak rendületlenül kapálózott és üvöltött. Arca tele volt zúzódásokkal és karcolásokkal. Az ápolók nem tudták mire vélni a sebeket, hiszen már egy hete megkötözték. És az ordítások… mintha félne valamitől. Az egyik ápoló rápillantott az órájára, rosszallóan megrázta a fejét és a biztonság kedvéért kulcsra zárta az ajtót.

A hosszú ujjak a csengő körül játszadoztak. Félt...rettegett. Még nem érezte a legbelső indulatainak fojtogatását. Összeszedte minden erejét. A csengő sipító hangjára összerezzent. A férfi ajtót nyitott. Láthatóan megdöbbent. A nő gyönyörű volt. Hosszú lábai miniszoknyában kezdődtek és magassarkú cipőben végződtek. Tűzpiros, szűk topjában kis mellei megfeszültek. Feje kendőbe volt kötve. Szorítástól elkékült ajkát harapdálta idegességében. Fekete napszemüvege mögé már nem sokáig tudott elrejtőzni. A férfi egy lassú mozdulattal levette róla. Bal szeme ijesztő látványt nyújtott. A véraláfutások között alig látszódott a zöld írisz és a hirtelen fénytől összeszűkülő szembogár. A szem környékét erősen dagadt, lila foltok szegélyezték.

Hagyta, hogy a gyűlölet feltörjön belőle. Az a gyűlölet, amely ösztönösen lelke mélyén lakozott. Remegett a keze a fájdalomtól, de a méretes üvegdarabot nem engedte el. Sőt, még jobban szorította. A sötétbordó vér a padlóra csöpögött. A nő magasba emelte a rögtönzött fegyvert. Az üveg hegye könnyedén hatolt a húsba. A férfi a földre rogyott...a megdöbbenéstől és a látványtól. A nő a saját maga szívébe állított üvegben még utóljára megnézte elcsúfított szemét.
- Eljövök érted. - ezek voltak gyűlölete utolsó szavai, de csak a szavai. Teste elernyedt, minden elsötétült előtte. Már nem hallotta az üvegszilánkok csörömpölését. Nem érezte a fájdalmat, amikor a padlóhoz csapódott. A férfi óráknak tűnő percek múlva tért magához. Összes tagjában remegett. Közelebb ment és hátára fordította a holttestet. Érzelemmentes arccal cirógatta a nő porcellánbőrét. Ujjai először az arcát simogatták majd a nyakát és a melleit. A seb nem volt mély, pont a szívéig hatolt. A férfi nyelvét a sebbe mélyesztette. Érezte a nő vérének sós, bódító ízét. Körkörösen nyalt, míg eljutotta tudatáig, hogy a szilánkok szétroncsolják puha húsát. Az őrület végleg rabul ejtette az elméjét.

Az üvöltés helyét a beletörődött nyöszörgés vette át. A láthatatlan kezek úgy fonódtak a férfi erektől duzzadt nyakára, mint egy éhező kígyó védtelen áldozatára. A nyöszörgés elhalkult. Homlokán egy rúzsnyom rajzolódott ki. Az utolsó csók.
Folytatások
2609
Még nem tudtam, mi várhat rám. Mi rosszabb, mint a halál? A kiságy üres. Gondolatok milliói futnak át az agyamon. A színes játékok szétszórva hevernek a földön. Kint megállíthatatlanul szakad az eső. A cseppek kopogása, akár a léptek dobogása. Akár a volt férjem lépteinek zaja. Megéreztem a levegő apró tölteteiből a veszélyt."Menj a kicsihez."Az anyai ösztönöm mágnesként húzott a kisfiamhoz, de tudtam, hogy nem vagyok képes megvédeni...
2930
A különleges tervezésű sportkocsit mindenki megcsodálta a piroslámpás negyedben. A makulátlan fényezésű jármű nem illett az utca szennyéhez. A külső fénytörésű üveg mögé bekúszó kíváncsi tekintetek meghozták a kívánt eredményt: a férfi kiszállt. Magas, széles vállú körvonalaiból belépett a sercegő utcalámpa homályos fényébe. Sokan megörültek a gazdag prédának. Néhányan azonban szégyenlősen, lehajtott fejjel támaszkodtak a bomladozó téglafalnak. A férfi villámgyorsan végigmérte az utcát,...
Előző részek
2004
A látvány gyönyörű volt: a felhőkarcolók minden kis ablakából fény szűrődött ki. Az ég sejtelmesen felhős volt, csak néhol bukkant fel néhány csillag. Akár az elméjében. A sűrű homályban motoszkált valahol az érzelem. A remény éltetője. Egy emlék oltalmazója. Hallotta a sírást, a szívdobogást, minden szót...
2501
Csodálatos érzés kerített hatalmába. Amikor megláttam, nem tudtam szabadulni a gondolattól. Attól a gondolattól, mely körém fonódott és szép lassan befészkelte magát a tudatomba: a megszerzési vágy...
Hasonló történetek
3110
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
arkangyal ·
köszi,hogy megint írtatok.ez az átka ha az ember ír egy sorozatot.önkéntelenül is össze lesznek a külömböző részek hasonlítva.bánkódom,mert nem tetszik annyira neked piros pille,mint mondjuk a 2.nekem a misztikus szál bejön(előtte láttam a gothikát).talán azért nem lett olyan érzelmes,mert nem vagyok bosszúálló,sőt gyűlölöm a bosszúálló embereket(kivéve egyet).:)és mégis örülök,mert megmondtad az őszinte véleményed és nekem mindennél fontosabb a kritika.
cupp

Krisszived ·
A várva várt harmadik.
Bár egyetértek Piros Pillével, hogy az előző kettő mélyebb jellemkép, azért szerintem ez is ismét remek.
Nekem az egyetlen bajom ezzel a Gothikás dologgal van.Tényleg jó film, nekem is nagyon tettszett, tudod, hogy egyik kedvenc filmem a 6.érzék, de valahogy ez szerintem egy kicsit túl sokban hasonlít.
Ébredj haver :yum: :smile: !!!!Tudsz te magadtól olyat írni, hogy mindenki bosszút fogad örök életre!!!!!!!!!!!A misztika különben szerintem oltári jó benne!Főleg az utolsó bekezdés!Az nagyon ott van!!!Meg a miniszoknyás leírás is nagyon tettszik:)!És előre is mindenkitől bocs, de még egy kritikát muszáj:a végén, amikor megőrül a férfi, nekem nagyon Leopoldos az a jelenet a sebbel...
Egy \"szinttel\" kisebb szavazatot adtam, mint eddig, de csak azért, hogy tartsd szem előtt amit az elején írtam.(Mindenesetre szembeszökő, nem:)))?)
Isten ments, hogy azt kérjem írj újat, hisz nekem nagyon tettszett így is, csak legyél a továbbiakban ugyanolyan eredeti, mint mindig!!!!!Nekem az egyik kedvenc tulajdonságaid közé tartozik a megismételhetetlenséged!!!!!!!!!!!!!Te nem úgy vagy egyedi, mint más, hanem különbül!!!!!!(Na, ezt most jól megaszontam mi:))?)

Összességében akkor is azt mondom, hogy nagyszerű, és ezzel le is lövöm minden eddigi kétkedésemet:)!!! :angry: még beszélünk, és megtisztelne a következő piszkozat is,CSÓK
arkangyal ·
Ébredj HAVER!!!(most magam elé képzeltem a kopasz néger csákót a piros göncben...:))különben tipikus a nagy betű és a csomó kép...kiszúrod a szemem!köszönöm a kritikát...holnap látlak:puszi :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: