Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hét főbűn:1.féltékenység

Fekete. Elnyeli a színeket, magába szívja, és mégis fekete marad. A hosszú fekete ruha tényleg mindent elnyelt, nemcsak a fényt, de a pillantásokat is. Magas volt, karcsú, érződött a feszültség, ami körülvette. Ajka tűzpirosan ragyogott, de vékony volt. Azt mondják, a vékony száj a határozottság és a komorság jele. Nem túl nagy kreativitásommal el tudtam képzelni, hogy tényleg ilyen. Arca sápatag, már-már betegesen sápadt volt. Kecsesen lépkedett. Tudta, hogy elbűvölő és lekezelően fogadta a férfiak szánalmas bókjait. Csodálatos érzés kerített hatalmába. Amikor megláttam, nem tudtam szabadulni a gondolattól. Attól a gondolattól, mely körém fonódott és szép lassan befészkelte magát a tudatomba: a megszerzési vágy. Nagy erőfeszítés kellett, hogy ne essek össze, a lábaim meggyengültek, éreztem a bizsergést az egész testemben. Minden itt kezdődött és itt ért véget.

Több kellett, mint puszta érintés. Sokkal több. Ajka mézédes volt és vékonysága ellenére puha. A bőrét a selyemhez tudnám hasonlítani, de annál bársonyosabb. Sosem mertem volna gondolni, hogy valaha hozzáérhetek. Nem győztem betelni hosszú, ébenfekete hajával. Az illata megbolondított, beindított. A fehér selyemköntös könnyedén folyt le a földre. Tudta, hogy ennek így kell lennie, és én is tisztában voltam vele, hogy a bennünk dúló érzéseket testileg is meg kell élnünk. Minden egyes másodperc egy fokozódó gyönyört jelentett. A szívem megállíthatatlanul vert és éreztem, hogy az övé is szaporán dobog. Teljes lényem a beteljesülés felé száguldott. Egyszerre voltam boldog testileg és szellemileg.

Úgy éreztem magammal kell vinnem. Csak az enyém lehet. Annyira boldog voltam vele és féltem, hogy elveszítem. Senkit sem szerettem úgy, mint őt. Nem érdekelt milyen törékeny a keze, hogy meztelen. Elvakított a félelem, az indulat. Sikoltozott és kérlelt. Kirángattam az épületből. Sötét éjszaka volt. Csak a telihold bukkant elő a felhők közül. Olyan esetlen és védtelen volt az én szerelmem. Kért, hogy hagyjam meg az életét. A vékony száj eltorzult. A korábbi makulátlan bőr ráncos, groteszk formát öltött, mikor meglátta, hogy a kés megcsillan az éppen előbukkanó holdfényben. Ideje már nem volt semmit mondani, mert a következő pillanatban már vér buggyant ki az én kicsikém hasából. Törékeny teste összeesett. Felemeltem és magamhoz szorítottam. Gyönyörű volt. Akár egy angyal... az én angyalom. Lefektettem és letakartam a szemeit.

Kinyújtottam a kezem, a hideg esőcseppek legördültek a kidülledt, lüktető ereimen. A szemem a hidegben beesett volt, de a harag ugyanolyan tüzesen égett bennem, mint azelőtt. A fogaimat belenyomtam a húsos számba. A sós, meleg vér lassan elöntötte az egész ajkamat. Felnéztem, és az esős vér végigfolyt az államon, majd a nyakamon, be a melleim közé. Közben ökölbe szorítottam a kezem. Az egész, hidegben reszkető testemet elborította az indulat, a fájdalom. Éreztem, hogy szétfeszíti az ereimet, az izmaim. Kitátottam a szám, az arcizmaim eltorzultak: a sikoly megtörte az éjszaka csendjét, de a mellettem fekvő halottat már nem tudta feléleszteni.
Folytatások
2607
Még nem tudtam, mi várhat rám. Mi rosszabb, mint a halál? A kiságy üres. Gondolatok milliói futnak át az agyamon. A színes játékok szétszórva hevernek a földön. Kint megállíthatatlanul szakad az eső. A cseppek kopogása, akár a léptek dobogása. Akár a volt férjem lépteinek zaja. Megéreztem a levegő apró tölteteiből a veszélyt."Menj a kicsihez."Az anyai ösztönöm mágnesként húzott a kisfiamhoz, de tudtam, hogy nem vagyok képes megvédeni...
2926
A különleges tervezésű sportkocsit mindenki megcsodálta a piroslámpás negyedben. A makulátlan fényezésű jármű nem illett az utca szennyéhez. A külső fénytörésű üveg mögé bekúszó kíváncsi tekintetek meghozták a kívánt eredményt: a férfi kiszállt. Magas, széles vállú körvonalaiból belépett a sercegő utcalámpa homályos fényébe. Sokan megörültek a gazdag prédának. Néhányan azonban szégyenlősen, lehajtott fejjel támaszkodtak a bomladozó téglafalnak. A férfi villámgyorsan végigmérte az utcát,...
3103
A nő ujjai írni kezdtek a leheletétől bepárásodott üvegen. Kecsesen formálta a betűket. Tejfehér arcán halvány pír jelent meg és egy mosoly. Ajkába mélyesztette fogait, amikor a feliraton megcsillant egy autó fényszórója. A víz vérré változva folyt le és elmosta a feliratot az üvegen, de a nő szívébe beleégett: a bosszú...
2000
A látvány gyönyörű volt: a felhőkarcolók minden kis ablakából fény szűrődött ki. Az ég sejtelmesen felhős volt, csak néhol bukkant fel néhány csillag. Akár az elméjében. A sűrű homályban motoszkált valahol az érzelem. A remény éltetője. Egy emlék oltalmazója. Hallotta a sírást, a szívdobogást, minden szót...
Hasonló történetek
3817
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4157
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Krisszived ·
Mestermű.
Számomra ez a legtalálóbb szó. Bár a véleményem már elmondtam, azért itt is megörökítem:nekem a legelső bekezdés tettszik a legjobban. Pont azért, mert bámulatos tömörséggel vázolja a helyzetet, mégis minden benne van.Nagyon tettszik a pár eltérés az eredetitől és, hogy végigvezeted a sejtelmességet.Az ember csak a teljes végigolvasás után döbben rá a lényegre!Mint már említettem, én végig férfiszemmel olvastam, de sejtettem a turpisságod(ismerlek...:)).
Engem mind közül ez fogott meg a legjobban, és bár még 4 részt nem olvashattunk, bátran állíthatom, hogy nekem ez marad a kedvencem.Számomra ehhez fűződnek a legszebb emlékek és ezzel valósult meg az az kívánság, amiről még nem meséltem neked.Ha kíváncsi vagy elmondom!!Addig is csók a világnak ÉÉÉÉS... :wink:

u.i.:A szavazatom útján szeretnék mindent megköszönni:
a megtisztelést és BIZALMAT, hogy én olvashattam el először a piszkozatát, az örömöt és lelkesedést, amit nyertem belőle, a határtalan figyelmet, amit eddig szenteltél rám és azt az angyali mosolyt, amivel a gondolataimban olvasol. :heart_eyes:
arkangyal ·
mit csinálnék nélküled?..olyan drága vagy!köszönöm hogy szavaztál, köszönöm hogy írtál, köszönöm, hogy tetszik:egyszóval köszönöm...és hogy ne legyek ilyen nyálas: :angry:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: