Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A házaspáros folytatása

Mintegy két éve külön élek a férjemtől. Nem váltunk el, sot rendszeresen találkozunk és még szeretkezünk is.

Nemrég elmondta, hogy az öt évvel ezelőtti eseményeket leírta és elküldte a mellesleg.hu-nak, ha akarom el is olvashatom.

Elolvastam és tulajdonképpen a valóságot írta le. Átnevezett Événak, de a többi az tényleg úgy történt. De a folytatást nem írta meg, pedig volt.

Tímeával és Gézával rendszeresen összejártunk, de Gézával olyan fantasztikusakat élveztem, hogy nem volt elég a heti, kétheti találkozás, mi kettesben is találkoztunk, és egyre többet. Vastagabb volt a farka, mint a férjemnek, és puncimat teljesen kitöltötte.

Egyik alkalommal Géza magával hozta egyik barátját és kettesben dugtak meg. Visszagondolva az első alkalomra, még most is izgalomba jövök.

Attól kezdve csak a szex töltötte ki az életemet. Gézával és barátjával naponta összejöttünk, vagy hármasban vagy kettesben, és élveztem hogy nő vagyok.

Egyszer Géza felesége váratlanul hazajött és ott talált férjével és barátjával.

Vége lett a csodálatosnak indult házaspáros kapcsolatnak, és otthonról is eljöttem. Összeköltöztem Gézábal és barátja sokszor volt a vendégünk, gyakorlatilag ott lakott. Ennyi örömben kevés nőnek lehet része, főleg 55 év felett.

Néhány hónap múlva megkeresett férjem, hogy nagyon egyedül van, nagyon vágyakozik rám. Feljött hozzám és szeretkeztünk. Azóta néha ő is beszáll másodiknak, vagy harmadiknak.

Most újra az foglalkoztat, hogy jó lenne a fiúk mellett egy barátnő is.

Ha ez a történet megjelenik a mellesleg.hu-n, akkor és is elmondom férjemnek, hogy megírtam a folytatást.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tahó ·
Űberfasza!!! :angry:

laci1952 ·
:rage: :angry: Ritka az ilyen férc írás!!!!!
Ne fárassz minket ezzel !!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: