Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A haverom anyja! 1 rész

Az egyik ilyen nyaralás alkalmával történt, hogy a haverom Márk, és az apja, kitalálták, hogy reggeli előtt még csobbanjunk egyet a Balatonban. Jó ötletnek tartottam, de sajnos nem éreztem igazán jól magam így kihagytam a reggeli fürdőt. Irén, Márk anyukája velem maradt, hogy nehogy valami bajom legyen. Főzött nekem egy teát, és beszélgetünk, amíg a többiek a strandon voltak. Nagyon kedveltem Márk szüleit kedvesek voltak, és jókat lehetet velük beszélgetni. Olyanok voltak mintha korunkbeliek lettek volna. Irént különösen kedveltem, mivel, mint nő is nagyon tetszett. Festett vörös haja volt és nagyon helyes volt arcra is. Biztos azért, mert mindig mosolygott. Alkatra nem volt egy nádszálvékony hölgy, inkább asszonyos. Volt popsi, és cicik is. A konyhában voltunk, én az asztalnál ültem ő pedig a pult és a tűzhely között ingázott. Előbb feltette a vizet forrni, utána pedig előkészítette a kellékeket (csésze, cukor…stb.) Mindig oldottan tudtunk beszélgetni és ez alól nem volt kivétel az a reggel sem. Szóba került minden, haverok, nyári tervek és persze a suli is. Elmeséltem neki, hogy alig várom már a fő sulis lányokat, mert szeretnék végre egy komoly kapcsolatot. Erre azt tanácsolta, hogy ráérek még arra és inkább élvezem az életet, gyűjtsek tapasztalatokat! Elkezdett magyarázni az életről, de én nem tudtam teljesen oda figyelni, mert egyfolytában arra gondoltam, hogy mennyire kívánom őt és, hogy legszívesebben leteperném, ott a konyhában mondjuk az asztalon! Fürdőruhát viselt, de mivel nem ment a többiekkel egy kendőt kötött magára a derekánál, és így ült velem az asztalnál. Nagyon izgatóak voltak a mellei, és legszívesebben megfogtam volna őket. Sajnos mi férfiak hamar le tudunk bukni, ha ilyesmik, járnak a fejünkben, mert mindig van egy árulkodó jel a lábunk között. :) A farkam elkezdett ágaskodni, de arra gondoltam, hogy amíg ülök, nem lehet semmi probléma. Csakhogy Irén annyira beleélte magát a mondandójába, és olyan nagyokat gesztikulált, hogy az egyik ilyen mozdulatánál leverte a reggeliből az asztalon maradt pohár narancslevet, ami felém kezdet folyni és ösztönösen rögtön felpattantam a helyemről. Amint felálltam egyből le is lepleződtem, mert a farkam majd kiszúrta a nadrágomat. Hihetetlenül zavarban voltam oda kaptam, és próbáltam egy kicsit görnyedtebben állni, hogy ne legyen annyira szembetűnő, de hiába. Láttam Irénen, hogy pontosan tudja, mit akarok rejtegetni, de nem szólt egy szót sem, csak azt mondta, hogy menjek a fürdőbe és gyorsan mossam le a foltot vízzel. Az én fejjem rákvörös volt, de megkönnyebbültem, hogy elhagyhatom a szégyen helyszínét. A fürdőbe lépve már lankadni kezdett a farkam és kezdtem megnyugodni, de itt újabb próbatétel várt rám. A mosdóban ott volt Irén előző napi fürdőruhája és a gondolattól, hogy az a bugyi tegnap még a puncijánál volt újra beindultam. Magamra zártam az ajtót és megragadtam a bugyit. Belefúrtam az arcom és csak rá tudtam gondolni. A zárt ajtó olyan biztonság érzetett adott, hogy maszturbáltam is egyet és elégedetten jöttem ki mosdóból. Mire kiértem Márk és az apja már a konyhában ültek és arról beszéltek, hogy mennyire felfrissítette őket a reggeli fürdő. Kérdezték, hogy jobban érzem-e magam, de mire válaszolhattam volna Irén már mondta is, hogy szerintem már jól van és közben mosolygott. Érdekes és egyben zavarba ejtő volt az a mosoly. Próbáltam elfelejteni az egészet és élvezni a nap hátralevő részét. Mivel már jobban voltam a reggeli után mindannyian kimehetünk a strandra. Fürdőztünk, hülyéskedtünk, kártyáztunk, amit ilyenkor szokás. Jól éreztük magunkat. Késő délután Márk szülei közölték, hogy ők visszamennek a nyaralóba. Márk és én még maradtunk egy kicsit. Kb 45 perc múlva mi is megindultunk a ház felé, amikor már a közelben voltunk Márk találkozott az egyik régi ismerősével és elkezdtek beszélgetni, én pedig tovább mentem gondoltam majd úgy is jön később. Beérve a házba nem láttam Irénéket, de nem is zavart. Gondoltam bemegyek a fürdőbe hátha Irén mai fürdőruhája is ott van és akkor újból örömet szerzek magamnak. Beléptem a fürdőbe, de csak a tegnapi volt ott, és ekkor valamit halottam az emeletről. Nyögések voltak. Pontosan tudtam, hogy milyen hangok lehetnek ezek, de azt is tudtam, hogy nem mehetek fel. Fogalmam sem volt róla, hogy mit csináljak. A legegyszerűbb az lett volna, ha kimegyek, de látni is akartam. Arra döntésre jutottam, hogy óvatosan felmegyek és megkukkantom őket, de csak egy percre. Elkezdtem lassan és óvatosan lépkedni a lépcsőn és szerencsére a fokok nem recsegtek. Amint fel értem már arra gondoltam, hogy mekkora hülyeséget csináltam, és legszívesebben lefutottam volna, de akkor azt tutti meghallanák. Így maradtam, de mintha földbe gyökerezet volna a lábam. Aztán megint halottam a nyögdécseléseket, és megint magabiztosabb lettem. Az ajtó nyitva volt, de ők nem láthattak, és sajnos én sem őket. Óvatosan behajoltam oldalról, és akkor elakadt a lélegzettem. Irén hanyatt fekve a lábai közt pedig a férje úgy nyalja, a punciját mintha nem lenne holnap. Fantasztikus látvány volt. Őrjítő volt a látvány, de féltem, hogy meglátnak. Ezt a helyzetet nem lehetet volna megmagyarázni. Hirtelen Irén tekintette összeakadt az enyémmel. Gyorsan visszahúztam a fejem, és arra gondoltam, hogy most mindennek vége, de a nyögések tovább folytatódtak és nem hagyták abba. Nem értettem. Lehet, hogy csak azt hittem, hogy meglátott? Újból behajoltam, és Irén engem nézett, de nem szólt róla, hogy lát. Nagyon beindultam. Nagyokat nyögött, és simogatta a melleit. Sajnos Márk ekkor érkezett vissza, én pedig a lehető leghalkabban lementem a lépcsőn és azt tanácsoltam, hogy menjünk még el valamerre. Persze a farkam megint úgy ált, mint a győzelmi zászló, de most nem érdekelt. Márk is csak nevetett rajtam, és azt kérdezte, hogy nem jött-e túl korán vissza?  Elmentünk, de nekem csak a nyaralóban látottakon járt az eszem.

Folytatás hamarosan….
Hozzászólások
Gandalf13 ·
Na hadd lám a folytatást!!

AzÁlarcosBandita ·
Jó írás, tetszik, nézzük a következő részt!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: