Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A harisnya

Az egész egy munkahely váltásával kezdődött. Behívtak egy beszélgetésre ahol egy 35 körüli dekoratív hölgy fogadott elmondta mi lenne a munkám. Később szóba került a magán élet is, elmondtam, hogy két éve élek egy fiúval és jól elvagyunk. A munkát megkaptam és Judittal (mint kiderült így hívják) jó viszonyba kerültem. Egyszer megkért menjek fel hozzá mert lenne egy kis külön munka. Mikor kész voltunk ittunk egy italt és vártam, hogy jöjjön a párom. Judit mellém ült és lábát keresztbe rakta a szoknya alól elővillant formás combja. Észrevette, hogy szemem megakadt rajta. Testszínű harisnya volt rajta és egy magas sarkú szandál ami látni engedte gyönyörű lábát.
- Tetszik a lábam - kérdezte Judit mire egy picit elpirulva csak bólintottam. Neked is szép a lábad mondta és simogatni kezdte a combomat. Első érintésére megborzongtam Judit észrevette és azt kérdezte szeretem hogyha a lábamat kényeztetik. Azt mondtam igen a párom nagyon jól csinálja. Tovább simogatott már egész a puncimnál volt amikor megcsókolt.

Elkezdte levenni a blúzomat és mivel melltartó nem volt rajtam rögtön elővillantak addigra már meredező mellbimbóim.
-Gyönyörű - mondta és ő is levette a blúzát. Nagyon jó volt, ahogy játszott a nyelvével a bimbóimon majd lefelé haladva elért a lábamig. Ekkor már nagyon nedves volt a puncim, de Judit nem azzal foglalkozott. Nyelvével végig nyalta harisnyás lábam a ujjaimat a szájába vette és meleg nyelvével játszott velük. Közben egyik kezével a harisnyás puncimat simogatta. Nem bírtam már magammal bekaptam a mellét és játszadoztam a kő kemény bimbóval. Majd a combokat vettem kezelésbe a lábát a szandálon keresztül csókolgattam. Hangosan élvezte a dolgot és közben mindketten masztiztunk. Ekkor csöngettek, a nagy hancúr közben elfelejtettem, hogy jön a párom értem. Judit megkérdezte mi lenne ha hármasban folytatnánk. Bólintottam és ő kiment ajtót nyitni. Mikor Gábor belépett csodálkozó szemmel rám nézett, de látta rajtam, hogy jól érzem magam. Judit megkérdezte nem lenne-e kedve beszállni, de már közben simogatta a nadrágon keresztül a farkát. Gábort a látvány már felizgatta nadrágon keresztül is látszott meredező farka.

Mindketten mellém ültek az ágyra és elkezdtek csókolózni, én közben kiszabadítottam a farkát és elkezdtem nyaldosni. Judit feltérdelt Gábor fejéhez és felkínálta nedves punciját. Hangosan élvezte a nyalást és én közben a farokról az ő melleire váltottam, Gábor lefektetett egymás mellé és simogatta csókolgatta mindkettőnk lábát. Közben mi egymás melleit simogattuk. Judit már majdnem a csúcson volt, ezért Gábor mélyen betolta a puncijába a farkát, közben szopta harisnyás lábujjait. Judit üvöltött, hogy basszál még majd hangosan elélvezett. Gábor felém fordult és kemény farkát a popsimba dugta. Felsikítottam a gyönyörtől közben Judit a talpamat nyalta. Én sem bírtam már sokáig hangosan elélveztem. Gábor farkát két oldalról masszíroztuk a lábunkkal és nemsokára meleg ondó öntötte el mindkettőnk lábát. Ezután csak hevertünk egymás mellet és megbeszéltük, hogy lesz folytatás.
Hasonló történetek
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
20922
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: