Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hadistennő 18

XVIII.
Fájdalmas hazatérés

Antonia elképedve figyelte Tyr-t aki még hosszú percekig állt így. Érezte, hogy a férfi elkeseredett, de neki sem volt jobb. Ő is ugyanúgy érzett, mint Tyr. Úgy érezte, cserbenhagyta a második családját, s ez nagyon fájt neki. Hallgatta a férfi zihálását, majd látta, ahogy lassan leengedi a kardját. A lány odaállt a férfi mellé, és megfogta a kardot tartó kezét. Nem szólt, csak nézte a férfi profilját, majd a hadisten lehajtotta a fejét, s néma zokogásban tört ki.
- Sajnálom, hidd el, nagyon sajnálom!- mondta csendesen.
- Én is!- morogta a férfi, s összeszorította a szája és a keze ökölbe szorult.
Megpróbálta magához vonni a férfi fejét, ám az elhúzódott.
- Hidd el, nekem is nagyon fáj, és nagyon reménykedtem benne, hogy…
- Nem érdekel!- csattant fel a férfi, majd megsarkantyúzta a lovát, s elvágtatott Antonia elképedt, megrökönyödött pillantásától kísérve.

„Hát ebbe meg mi a fészkes kórság ütött?”- nézett utána csodálkozva, s maga is elindult. Nem akart elmaradni az istenségtől, mert akkor a büdös életben nem találná meg innen a kivezető utat. Tíz perc múlva beérte, s meglátta a férfit, aki tőle négyszáz méternyire ácsingózott egy keresztúton.
- Örülök, hogy megjöttél! Indulás!- szólt, mikor meghallotta a lány lovának patkódobogását, de nem nézett hátra.

Antonia látta, hogy a másik ideges, és nagyon jól tudta, hogy ilyenkor életveszélyes még megszólítani is, nem hogy beszélgetést kezdeményezni vele. Némán haladt a férfi háta mögött, és csak a lovak dobogása, és a szerszámjaik csörrenése volt az egyetlen zaj. Mikor a törpék országának határát elérték a férfi megállt.
- Letáborozunk!- szólt, s leszállt a nyeregből.

A lovakat kikötötték, s tüzet gyújtottak. Tyr letelepedett a tűz egyik oldalára, míg a lány a másikra, s mindketten belebámultak a lángokba, mint minden északi, aki bajban van, s mintha onnan várnák a megoldást a problémára. Végül a férfi unta meg a csendet.
- Ne haragudj, hogy kiabáltam veled! Bocsáss meg!
- Nem haragszom.- morogta rekedten a másik.
Ezek után ismét nem szóltak, csak a szél fütyült a kopasz fák között, a tűz szikráit hordva. Tyr meghallotta, amikor az ifjú harcos gyomra hangosan megkordul. Felkapta a fejét, s a lányára nézett, aki elpirult.
- Elnézést!- morogta szégyenkezve.
A hadisten elmosolyodott.
- Éhes vagy, igaz? Ne aggódj, mindjárt lesz ennivalónk.
- Hogyan?- nézett fel társa, ám a férfi nem felelt, hanem a háta mögül előhúzott két szendvicset.

Az egyiket odanyújtotta a lánynak, aki felállt, odament a férfihoz, s átvette tőle, de amikor vissza akart ülni a helyére, a férfi elkapta a csuklóját, s lehúzta magához. Antonia leült a férfi mellé, aki megölelte.
- Jó étvágyat!- szólt, s beleharapott a szendvicsébe.
- Neked is, de honnan vannak ezek a szendvicsek?
- Varázslat útján teremtettem őket.- kuncogott a férfi.
Antonia elmosolyodott.
- Milyen régen láttalak utoljára csodát tenni!- sóhajtott fel.- Néha az az érzésem, hogy nem is tudsz, vagy csak nagyon ritkán.
- Nem oldhatok meg minden problémát varázslattal és csodákkal. Gyanús lenne a halandók szemében. A végén még máglyán végezném.- mosolyodott a férfi.
- Az igaz.

A szendvicsek elfogytak, majd a férfi tett egy javaslatot.
- Itt töltünk egy kis időt, mit szólnál, ha aludnánk egyet?
- Az jó lenne, fáradt vagyok.
Mikor a lány megpróbált felállni, az isten visszahúzta.
- Nem akarod a társaságom?
- Te nem akarsz aludni? Mert neked se ártana.
- Aludni akarok, de aludni ülve is lehet.
- Jó, rendben, de figyelmeztetlek, nem vagyok valami nyugodt alvó, és lehet, hogy ezzel lőttek a pihenésednek.
- Ne aggódj, majd megoldom valahogy, hogy mindketten jól aludjunk egymás mellett.- mosolygott Tyr.

Néhány órát pihentek. Antonia tért először magához arra, hogy nagyon fázik. Közelebb húzódott a háború istenéhez, és átkarolta a derekát, a fejét, pedig az erős mellkasra fektette, s hallgatta a férfi szívdobogását és légzését. Tyr, mivel nem aludt mélyen, érezte a lány megmozdulását, ám nem nyitotta ki a szemét. Mivel a férfi nem mozdult, a lány is visszaaludt. Tyr azonban két óra múlva magához tért, s látta, hogy a hadistennő milyen pózba helyezkedett el, mikor felébredt. Kissé összegömbölyödve aludt, feje a mellkasán, s a keze a derekán.
„Milyen édes!”- gondolta a férfi.- „Órákig el tudnám nézni, ám jobb, ha megyünk. Ki tudja mennyi idő telt el a mi kis pihenőnk alatt.”
Gyengéden megsimogatta, s mikor magához tért, közölte vele, hogy menniük kell.
- Igen, jobb, ha tényleg megyünk, mert még elalusszuk az eszünket is!- bólintott a lány.
Így hát ismét nyeregbe szálltak, s elindultak a hazafelé vezető úton. Mikor felértek az Alvilágból már a világ ismét olyan volt, mint a Ragnarök előtt.
- Ezt nem hiszem el!- súgta maga elé Tyr.
- Pedig igaz.

Haladtak a tavaszi napsütésben, s nézték a zöld fákat, és a viruló életet. Tyr-nek az volt az érzése, hogy csak álmodja ezt az egészet, mert olyan valószínűtlen volt. De meg lehet az érzéseit érteni, hisz tanúja volt a világvégének. Valahogy képtelenség volt az egész. Hasonló volt a világ, ám valahogy mégis más.
- Figyelj csak, kislány!- szólt az előtte haladó Antoniának.
- Igen?- fordult meg a nyeregben a hadistennő.
- Kerüljük el a településeket, már ha vannak.
- Rendben.

Hamarosan megtalálták a helyet, ahol hazatérhettek. Egy kanyonon haladtak át, mikor Tyr észrevette a vízszínű falat.
- Nézd csak, Antonia! Ott van a kapu!
- Rendben, akkor menjünk!
- Várj egy kicsit! Mielőtt hazamegyünk, tisztáznunk kell valamit! Nyaralásból jövünk, senkinek sem szabad meglátnia, hogy valami baj van, érted? Vigyázni fogok az arckifejezésemre.
Tyr bólintott, majd átvágtáztak a kapun, s mikor Tyr visszanézett, a kapu eltűnt. Antonia felé nézett, aki már a mező szélén várt rá. Még egyszer visszanézett a helyre, hol a kapu volt, majd a lányra, mint aki nem tudta, mi tévő legyen, ám aztán megsarkantyúzta a lovát, s a lánya mellé ugratott.
- Na mi van? Felmerült benned a gondolat, hogy visszamész? - kérdezte a lány, miközben a város felé tartottak.
- Igen, egy pillanatra valóban kísértésbe estem, ám aztán azt hiszem, helyesen döntöttem.
- Az már nem a te világod lenne, Tyr. A te világod elpusztult a Ragnarökben. De ha tényleg elvágysz majd egyszer a csatába, vagy ismét az szeretnél lenni, aki vagy, akkor itt, ebben a világban is találsz magadnak háborút eleget.
- De azt már nem az én népem vívja- felelte csendes szomorúsággal a férfi.
- A háborút nem számít melyik nép, vívja, hisz aki hisz a Győzelemben, az megkaphatja tőled, ha ott vagy. Ha nem is Tyr néven, de más neveken hív valaki segítségül majd, és te ott leszel! A döntés a te kezedben van, hogy elfogadod-e a segélyhívást, vagy sem!
- Igen, igazad van.- szólt a férfi.
- Menjünk haza!

Mikor hazaértek Tyr-t egy nagy halom posta fogadta.
- Hát ez meg?- nézett a férfi, s gyorsan átnézte. Számlák voltak, melyeket be kellett fizetnie. Bement a dolgozó szobájába, és ledobta az asztalra őket, s a kardját is felakasztotta a falra. Ekkor hirtelen valaki megszólította.
- Isten hozta itthon, Herren Larsen!
A hang mély volt és öreges, s Tyr-nek meg sem kellett fordulnia ahhoz, hogy tudja, hogy a hang tulajdonosa nem más, mint a házvezetőnője, Elvira Lagerlöf.
- Én is üdvözlöm, Elvira. Óhajt valamit?
- Igen. Ezt a meghívót most hozták. A grófnő várja magát ma este egy vacsorára.
- Igazán?- kérdezte nyugodt hangon a férfi, ám a hangjában nem volt semmiféle kíváncsiság.
- Azonnali választ vár.
- Ott leszek, és váron egy kicsit! Alexina!- kiáltott ki a szobából, mire a lány azonnal ott termett.
- Mi történt?
- Van egy vacsora meghívásom, és azt szeretném tudni, eljönnél-e velem?
- Szívesen.
- Rendben, akkor azt üzenem, hogy két személy jön el a vacsora.
- Igenis!
Elvira távozott.
- Miféle vacsora?
- Mindjárt megtudod!- mosolygott ravaszul Tyr.
Folytatások
2446
- Tudom. Én is ugyanazt érzem, amit te. Tudod, valahogy örülök annak, hogy nem sikerült legyőznöm Ellit.
- Miért?
- Mert akkor már régen túlszaporodott volna az emberiség. Meg aztán gondolj csak bele! Életerős fiatalként meghalni milyen rossz lenne. Tele vagy élettel, és mégis meg kell halnod, mikor eljár az időd. A Halál és az Öregség kéz a kézben járnak.
- Valóban - mosolyodott el keserűen a hadisten...
2180
- Viktor! Drága barátom, örülök, hogy látlak! Eltűntél erre a nyárra, már hiányoltalak!- szólt, mikor a férfi és a lány mellé ért, s rácsapott a hadisten vállára.
Ez a bizalmaskodás nagyon zavarta Antoniát, mert nem értette mire fel ez a nagy barátság. Tyr azonban kevésbé volt lelkes...
Előző részek
2451
A hadisten megfordult, és meglátta Vidar arcát, aki azonban ököllel az arcába vágott. Tyr a földre zuhant, majd orrához kapott, s mikor ránézett a kézfejére az véres volt. Antonia is bele akarta vetni magát a harcba, ám Magni és Vé a torkának szegezte a kardját, s így megakadályozták ebben a cselekedetében...
2271
„Okosabb, ha letűnök, mielőtt még Azgard teljesen összeomlik.” Már tudta mi a menekülés egyetlen útja, ám Antoniával a karjában nem lesz könnyű végrehajtani. Az ájult lányt a vállára vette, s futni kezdett. A falon úgy ugrott át, mintha nem is lett volna, s a vizesárok szélétől kétlépésnyire ért földet. Sajnos a landolás nem úgy sikerült, mint ahogy tervezte, mivel hármat bukfencezett, és Antoniát is el kellett engednie, mert nem akarta, hogy az új hadistennő a nyakát szegje. Így a lány...
2539
Az óriások erre megrohamozták őket, és vad viadal bontakozott ki köztük. Antonia is keményen harcolt, és pár óriást a másvilágra küldött. Ám az egyikkel nem igazán tudott elbánni, és több súlyos sebet is beszerzett, ám a Teiwaz segítségével kitartott. Az óriás épp halálos csapást akart méri a lányra, aki leesett a lováról, mely Azgard fölött lebegett, mely már lángolt, s a nővérei holtteste is szanaszét hevert Azgadron. Az ifjú harcos hatalmas veszélyben volt, mivel körülötte a tűz, előtte...
2380
A hadisten hazament, és nagyon fájt neki az Odinnal való beszélgetés, elsősorban Antonia lebecsmérlése miatt, másodszor pedig a lehetetlen ígéret miatt.
„Mi az ördögnek tettem ezt az ígéretet, miért?” - gondolta haragosan. Antonia is látta, hogy apja nincs igazán rózsás hangulatban.
- Valami baj van?- kérdezte meg, mikor látta, hogy megjött.
- Nem, nincs semmi.
- Tyr! Ne hazudj nekem, kérlek! Látom, hogy van valami! Nekem bátran elmondhatod, tőlem nem fogod visszahallani!...
2294
Ismerte már Tyr csókját, hiszen egyszer már megcsókolta, de akkor nem a szerelem vezérelte, hanem, a sajnálat. Meg akarta könnyíteni a dolgát, és nem akarta, hogy lelkiismeret furdalása legyen. Ám ez most más volt, egészen más. Tyr keze végigsimította az arcát, a testét, s a lány megremegett, amit Tyr elégedetten nyugtázott. Nyelve szétfeszítette a lány fogait, és a szájába hatolt. Az fiatal lány teljesen elgyengült. Belecsókolta a nyakába, s gyengéden harapdálta...
Hasonló történetek
4722
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
6144
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Hozzászólások
További hozzászólások »
Roulin ·
Én pont azt remélem, hogy mindjárt vége lesz... DE TUTI, HOGY NINCS ILYEN MÁZLIM... :smiley:
Antonia ·
Ha nem tetszik ne olvasd! Erről csak ennyit, kedves Roulin!

Roulin ·
hidd el nem is fogom... ezzel csak az a baj, hogy a történeteid nem lennének olyan szörnyűek, mert van benne fantázia, csak nem a tömeggyártásra, hanem a minőségre kéne figyelned... és ez az ami hiányzik...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: