Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A habok alatt

Egy hideg, téli éjszakán történt minden. Bezsi nagyon fázott, ezért bebújt a kádba fürödni. Míg engedte a vizet, addig is beleült a kádba, és azon gondolkodott, hogy mit kéne csinálni este. Bezsi már 1 hónapja magányos volt, és már 1 hónapja nem tette magáévá senki.
Mikor megtelt a kád, és a hab is jó sűrű lett, Bezsi hátradőlt és élvezte a víz meleg simogatását. Kezeit kezdte simogatni, és azt figyelte, hogy milyen szépen csillog rajta a hab. Miután a kezével végzett, a melleit végigsimogatta, majd a hasán folyatatta a kényeztetést. Belenyúlt puncijába, és kimosta, majd a talpáig le, mindent jól megdörzsölt. Kezei ide-oda jártak testén.... S a henyélés közbe eszébe jutott Dani, a pasija. Utoljára kb. egy hónapja szeretkeztek... fergeteges volt.... még most is érezte bőrén Dani gyengéd simogatását, ahogy gyurmázott a melleivel, és ahogy a hüvelyébe hatolt.

Észre sem vette, hogy újra kívánni kezdett egy férfit. Hiszen az egy hónap alatt egyszer sem feküdt le senkivel, s most úgy érezte, hogy nagyon ki van éhezve.
Punciához nyúlt. A szeméremdombját kezdte lágyan dörzsölni. A kezébe nyomott egy kis habfürdőt, és a puncijára kente. A kiéhezés miatt úgy elkezdett élvezni, hogy száját kinyitotta és nyögéseket hallatott. Eldöntötte, hogy olyat maszturbál, amilyet még soha. Egyik kezével a punciját gyúrta, a másikkal a melleit. Többször érezte, hogy eljuthat a csúcsig, de nem sikerült. Remegő testtel felállt, és megnyitotta a csapot, majd a zuhanyrózsán át a vizet a puncijára vezette. A legerősebb fokozatra állította. Csípőét körbe-körbe mozgatta, és nyögdécselve próbált elélvezni. A hatás érdekében teljesen átadta magát az élvezetnek, és puncikat és falloszokat képzelt maga köré.

Elképzelte, hogy Dani épp "benne van". Csakhogy nem ment. Elkeseredve lekapcsolta a vizet, és mérgesen visszaült a kádba. Dühös volt és kielégületlen. És nincs rosszabb egy kielégületlen nőnél! Gondolt egyet, és a kád szélére ült széthajtott lábakkal. Nem tudta mit akar, de ösztönösen cselekedett. Ráhasalt a kád szélére úgy, hogy az a szeméremdombját súrolja. Közben mellei is hozzáértek a jéghideg csempéhez. Nyalni kezdte a csempét, és nyomni a punciját. Minden erejét megfeszítette. Mikor érezte, hogy már csak egy kicsi van a csúcsig, akkor sikítozni kezdett. Ezzel úgy felizgatta magát, hogy egy erőteljes rángással, ahogy punciját erősen a csempéhez nyomta , elélvezett. De nem volt elég. hason hátra csúszott és felnyomta magának a fémből készült törülközőtartót. Kicsit feljebb kellett így helyezkednie de nem volt baj. Törülközővel oldotta meg a problémát: A törülközőt a szeméremdombjához nyomta. Így mozgott, és az egymás után következő orgazmusoktól kiabálni kezdett. Forró puncijában a hideg fémcső úgy izgatta, hogy szeme is forogni kezdett, és önuralmán kívül esett.

Az 5. elélvezés után azonban elfáradt, és visszahuppant a vízbe. Ott punciját masszírozva relaxált, és gondolt kedvesére. Nem bánta meg ezt a kis játékot. Éjszaka tovább folyatatta...
Hozzászólások
További hozzászólások »
chat.hu ·
azt írtad, h magányos a lány. akkor hogy gondolhat a kedvesére?? esetleg csak az exére, nem?

LAW-Max ·
Na, én papolok a helyesírásról, és az érthető fogalmazásról. " akkor az LEGALÁBB próbálja meg
meg a helyesírást. " Ezt szerettem volna írni: akkor legalább próbálja meg helyesen leírni.

Előfordulnak kisebb hibák, én is téveszthetek, lévén ember vagyok. Nem gondolt még senki arra hogy le:angry:jje a történet íróját :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: