Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A gyönyörök éjszakája

Edit ült az ágyán, és szomorúan gondolta végig, hogy nincs ott vele Ricsi, aki mindennél többet ér számára, akinek a puszta jelenlétével is beérné. De a tény, hogy még ezt is nélkülöznie kell, olyan érzés volt neki, mintha kést forgatnának a szívében, amely egy tátongó űrhöz hasonlított, amit csak a "szerelem" szót jelentő Ricsi tudott betölteni...

A könnyei a bánat patakjaiként folytak végig a keserűségtől meggyötört arcán, mostmár úgy rázta a zokogás a vállát, mint egy légkalapács.
Ám egyszercsak azt érezte, hogy valaki hátulról gyengéden, de szorosan megöleli, és a fülébe súgja:"Ne sírj édes, itt vagyok!"
Editnek a szívéből egy pillanat alatt elszállt a bánat, mert a kedves hang tulajdonosa Ricsi volt!
Megfordult, és a nyelvével mohón behatolt Ricsi ajkai közé, a nyelveik szorosan összefonódtak, és vad táncot jártak hosszú percekig.

-Ó szívem, annyira akarlak! - mondta Edit.
A hangjából érezhetően már eluralkodott a testén a jól ismert ősi ösztön, amelynek bizonyítéka volt az egyre nedvesedő bugyija, és a fiú egyre dudorodó nadrágja.
Ricsi folytatta az előbb oly hevesen oly tüzesen elkezdett csókolást Edit nyakán majd a mellein át, amiket megszabadított a melltartó börtönéből. A szeme elé tárult Edit feszes sárgadinnye nagyságú keble. A csókolgatást felváltván mostmár szopogatta a mellbimbóit, mintha a világ legfinomabb édességét ízlelné. Erre annyira tűzbe jött a lány, hogy szabályosan leszakította Ricsi pólóját, és nem tudta hogy azért veszi egyre sűrűbben a levegőt, mert a Ricsinek nagyon szexi teste van, azaz kidolgozott kocka hasa, vagy mert annyira élvezte ahogy a melleit kényezteti.

Ricsi nagyon kívánta a lányt, akarta érezni, ahogy a meztelen teste remeg, úgyhogy futólag végigcsókolta Edit hasát, majd a fogaival lehúzta a nedvességtől tocsogó bugyit, majd behatolt a csúszós barlangba a férfiasságával.
- Ez az szívem, még, még, még - sikította a lány.
Nyögések és sóhajok töltötték be a szobát, ahogy a két szerelmes szerető átadta magát a világ egyik legjobb élvezetének.
Ricsi egyre gyorsabban mozgott a lány testében.
Minél hangosabban nyögött-sikítozott a lány, annál intenzívebben mozgott benne a fiú. Tíz perc múlva el is élvezett, majd pár másodperccel utána a srác is.

Kimerülten, boldogan feküdtek egymás ölelő karjában, és semmit nem szóltak egymáshoz, csak mosolyogtak, majd még szorosabban összeölelkezve aludtak el.
Hozzászólások
További hozzászólások »
csotrogány ·
Megkaptad az aktképemet szivi? :heart_eyes:
csotrogány ·
Irjál neki egy emilt! :heart_eyes:
kicsilányka ·
Majd összehozzuk egyszer, ok? :grinning:
csotrogány ·

Barnaszem ·
Miért nem írsz hosszabbat? Mire belejöttem, vége. Pedig testszett!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: