Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A gyilkosnak két arca van IX. 39. fejezet

FIGYELEM! A történetben több leszbikus karakter is szerepel (köztük a főszereplő, Johnetta Green is). A történetet át és átszövik a leszbikus szexuális utalások és nem ritkán leszbikus szexjelenetek is előfordulnak. Aki ezt nem tolerálja, azt ezúton kérném meg, hogy itt fejezze be, és ne olvassa tovább a történetet.

Írta: Tonya S. Coley
Fordította: Sinara

**************************************************************************



Annette csendes magányban töltötte az előző éjszakát. Azzal foglalkozott, hogy átgondolja az életét. Egyre jobban kételkedett benne, hogy valaha is kijut erről a helyről. Gondolataiból a cella nyíló ajtajának hangja zökkentette ki.
– Nette? – szólította Danny.
Annette felállt, és odalépett az ajtóhoz.
– Danny! Mit csinálsz te itt?
– Látni akartalak, mielőtt még kiengednek. Tudod, nem találkozhatunk megint, ha visszatérsz a társadalomba.
– Felejtsd el! Sosem jutok ki innen.
– Tudod, hogy nem tehetem, Nette. A nővérem vagy.
– Danny fiú! El kell engedned. Csak menj, és éld az életedet. Az enyémnek már vége.
– Az én hibám, hogy be vagy ide zárva. Miattam kellett megölnöd apát.
– Ezt most fejezd be! – ripakodott rá a nő. – Nem a te hibád. Még csak gyerek voltál.
– Ellen kellett volna állnom.
Annette felsóhajtott.
– Nagyobb volt, mint te most. Te meg csak egy pisis gyerek voltál. Esélyed se lett volna.
– Nézd. Az ÉN hibám volt, oké?
– Anya hibája volt. Ő hagyta, hogy az a vadállat versen minket, amikor csak akar. Az egész családot megerőszakolta, és aztán elég volt csak hazudnia a bíróságnak, hogy megússza. – Annette érezte, hogy elönti a düh. – Az a vadállat tönkretette az életünket, aztán meg a cafkája tovább folytatta a halála után.
Danny a falhoz támasztotta a homlokát. Könny csorgott le az arcán.
– Kérlek! Hadd beszéljek egy ügyvéddel, Nette! Elmondhatom, mi történt igazából.
Annette a kisöccsére nézett. Arra a fiatalemberre, akivé érett.
– Danny! Én csak azt akarom, hogy éld az életedet. Odakint már nincs semmi számomra. Már annyi ideje vagyok itt, hogy nem is tudnám, hogy viselkedjek odakint.
Danny csak hallgatta őt, felismerve a kétségbeesést a hangjában. Érezte, hogy a nővére feláldozza magát érte. De ő nem akarta engedni, hogy ott rohadjon meg a börtönben.
– Nette! Minden rendben lesz. Kitalálok valamit.
– Már vége, Danny – suttogta a nő. Tennie kellett valamit, hogy megmentse az öccsét. – Nem akarlak látni többé.
– Hogy? – kerekedtek el a férfi szemei.
– Süket vagy? – csattant fel a nő. – Nem akarom, hogy többé ide gyere.
– De Nette…
– Takarodj a szemem elől! – üvöltötte a másik. – Nem akarom még egyszer meglátni az arcodat, hallod?
Könny patakzott Danny arcán.
– Kérlek! Ne tedd ezt velem! Te vagy mindenem, ami maradt.
A nő elsétált az ajtótól, és a hátát mutatta felé, hogy az öccse ne láthassa a könnyeit. A szíve szakadt belé, hogy el kellett küldenie az öccsét.
Danny csak nézte őt, reménykedve, hogy megváltoztatja a véleményét, de pár perc múlva végül könnyes szemmel mégis kinyögte: – Kérlek, Nette! – A nő viszont tudomást sem vett róla, erre Danny csak sóhajtott. – Szeretlek, Nette. Mindig is szeretni foglak.
Annette semmire nem vágyott jobban, mint hogy egy utolsó pillantást vethessen az öccsére, de tudta, ha megfordul, a férfi sosem lesz képes elmenni.
Danny lassan becsukta a kis ajtót és elsétált. Amikor az őrök asztalához ért, rá támaszkodott. Egy kis időre volt szüksége, hogy összeszedje magát. Az őr, egy gyerekkori barátja, odalépett hozzá.
– Jól vagy, Danny?
A férfi felnézett a barátjára.
– Tennél nekem egy szívességet?
– Miről lenne szó?
Danny letörölte a könnyet az arcáról.
– Bizonyosodj meg róla, hogy Nette megkap mindent, amire csak szüksége van! És vigyázz rá!
Barátja tekintetét elnézve, az őr jobbnak látta nem ellenkezni.
– Megteszem, amit csak tudok.
– Köszi, Jimmy!
Annette a térdeire rogyott, majd a matracára hajtotta a fejét, hogy abba fojtsa a sikolyait. A szíve millió darabra tört, tudva, hogy soha többé nem látja majd azt az embert, akit mindennél jobban szeretett.

***

– Min gondolkozol? – kérdezte Maddie, lassú köröket rajzolva Karen combjára.
– Csak Danny Scottra gondoltam.
Maddie felült, és a kedvesére nézett.
– Ez az ügy nagyon izgat, ugye?
– Igen. Nem tehetek róla, de mindig az jár a fejemben, hogy mi köze lehet neki ehhez az egészhez – sóhajtott fel Karen.
Maddie mögé húzódott, és masszírozni kezdte a másik nő feszült izmait.
– Ennyi szeretkezés után hogy lehetsz még mindig ilyen feszült?
Karen vállat volt.
– Nem tudom. A munkámmal jár, azt hiszem.
– Biztos vagyok benne, hogy Mrs. McFarlandnek lesznek válaszai a számodra.
– Azt én is nagyon remélem.

***

Tracy az ágya szélén ült, és a reggelijét majszolta. Felpillantott, amikor az ajtaja kinyílt és Dr. Wilson dugta be a fejét.
– Hello, Tracy! Csak beugrottam a napi vizitre – mosolygott a férfira. – Hogy van?
– Hello, doki! Jöjjön csak be! Csatlakozik hozzám reggelire?
Dr. Wilson odalépett hozzá, és a tálcára pillantott.
– Nem hiszem, hogy kiérdemelnék ilyen ínycsiklandozó étket – mondta szarkasztikusan, majd leült egy székre. – Szóval, izgatott amiatt, hogy holnap kiengedik?
Tracy beleivott a kávéjába, és elmosolyodott.
– Igen. Örülök, hogy most már segíthetek Johnnie-nak. Most, hogy megszabadultam a démonaimtól, tovább léphetek, és újrakezdhetem az életemet Markkal.
A nő kedvesen elmosolyodott. Jó érzéssel töltötte el, ha segíthetett valakin, kikecmeregni a bajból.
– Ezt jó hallani, Tracy.
– Ezt mind önnek köszönhetem, doki. Ha csak azt tette volna, mint a többi agyturkász, még mindig ugyanott tartanék. Most viszont igazán szabadnak érzem magam.
– Tracy! Maga vitte véghez a legnagyobb részt. Én csak segítettem megtalálni a helyes utat.
– Nos, megtaníthatná erre a kollégáit is. Sok emberen segítene vele.
A nő elmosolyodott a bók hallatán.
– Köszönöm, Tracy. – Egy pillanatra elhallgatott, és a vele szemben ülő férfira nézett. – Még sokat kell véghezvinnünk a terápiájában – mondta, mire Tracy bólintott. – Talán most hagyom reggelizni.
Tracy megszorította a kezét, amikor felállt.
– Ö, doki! Kérhetek egy szívességet?
– Persze. Ha tudok, segítek. Miről lenne szó?
– Azt hallottam, ez az Abbott nagyon érti a dolgát… Ott tudna lenni a tárgyalóteremben, amikor vallomást teszek. Szükségem lenne legalább egy barátságos arcra.
Dr. Wilson a kezére tette a sajátját, és a félelemmel teli szemekbe nézett.
– Ezt az ügyet zárt ajtók mögött tárgyalják. De mivel a pszichiátere vagyok, talán megengedik, hogy jelen legyek. Telefonálok párat, és megpróbálom rábeszélni O’Connell bírót.
Tracy megkönnyebbülten felsóhajtott.
– Köszönöm, doki. Tényleg értékelem.
A nő megpaskolta a kezét, majd felegyenesedett.
– Azért vagyok, hogy segítsek, Tracy. Ha van valami, amit tehetek, megteszem.
Tracy szélesen elmosolyodott.

***

Karen végigfuttatta az ujjait a haján. Kezdett már türelmetlen lenni, ahogy a taxisofőr tanácstalanul nézelődött körbe.
– Nézze, haver! Egy fontos találkozóm lenne.
– Sajnálom, hölgyem. Biztos rossz felé fordultam valahol.
– A fenébe is! – szakadt ki Karenből. – Ismerem a módszereiket, hogyan képesek akár egy méter után is „eltévedni”.
– Nem tudom, miről beszél, hölgyem.
– Na ide figyeljen! Én a CNN-nél dolgozom. Vigyen el a megadott címre, vagy megszellőztetem, hogy húzzák csőbe a gyanútlan turistákat a maguk cégénél.
A férfi csak a szemét forgatta, és a gázra taposott. Alig várta már, hogy megszabadulhasson ettől a kellemetlenkedő ribanctól.
Amikor a taxi megállt a Haywood, Douglas and McFarland előtt, Karen kiszállt és odadobta a pontosan kiszámolt fizetséget. Egy kései ötvenes férfi lépett ki az épületből pólóban és khaki nadrágban.
„A fenébe is! Itt élsz Floridában! Feküdj már ki napozni egy kicsit az isten szerelmére!” – fintorodott el Karen a sápadt férfira nézve.
– Miss Grace?
– Igen. És maga?
– Elgin Whitfield – nyújtotta felé a kezét a férfi.
– Örvendek a szerencsének, uram – szorította meg a nő a jobbját. – Izgatottan várom a találkozót Mrs. McFarlanddel. Bent van?
A férfi megköszörülte a torkát.
– Sajnálom, de Mrs. McFarland nem tudja fogadni ma. Sürgősen elszólították a városból.
– Micsoda? – csattant fel Karen. – Miért nem szóltak korábban? Kivárhattam volna, amíg visszajön.
„A fenébe is!” – zsörtölődött. – „Még otthon lehetnék az ágyban Maddie-vel.”
– Mrs. McFarland holnap délután tér vissza legkésőbb. Addig is a rendelkezésére bocsát egy lakosztályt a Hiltonban – mondta a férfi. – Igazán sajnálja a kellemetlenséget, és reméli, hogy meg fogja érteni.
Karen felsóhajtott.
– A kényelmetlenségek ellenére elfogadom Mrs. McFarland ajánlatát.
„Csak várják ki, amíg meglátják a számlát!” – tette hozzá magában. – „Legközelebb kétszer is meggondolják, hogy szórakozzanak valakivel.”
– Megtisztelne, ha elvihetném, és megbizonyosodhatnék róla, hogy minden rendben megy.
– Köszönöm. Már elegem van a taxikból mára – mondta Karen, és a férfi kocsija felé indultak.

Folytatása következik!

Ui.: A képen Sara Sampaio alias Karen Grace.
Hasonló történetek
4468
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
7761
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
pirosho ·
:grinning:

Marokfegyver ·
Nem gondoltam volna - még a 10. fejezet körül -, hogy ilyen hosszú lesz. Azt meg főleg nem, hogy mégsem laposodik el.
Sinara ·
Pedig úgy emlékszem, említettem, hoy negyven valahány fejezetes.
De örülök, hogy így is tetszik. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: