Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Gát

Épp hogy csak elkezdődött a jó idő, unokatestvéremmel már meg is szálltuk a Gödi-homokszigetet, a Duna partot. Elsőnek még alig lézengtek lenn páran, nem bízva a napsütésben, és abban a híresztelésben, hogy már tényleg lehet fürdeni. Habár első pillanatban, amikor belecsobbantunk, én is hitetlenkedve kutattam a jéghegyeket… A víz lehetett vagy fél centi hideg, és a hős férfiasságból csak a hősiesség maradt. De aztán kezdtek többen jönni a partra, és hála a szélnek, meg egy öntudatos frizbinek, félig leütve ismerkedtem meg Timivel, miután kihúztuk a vízből, és sűrű bocsánatkérések közepette sajnálkoztunk az aljas korong miatt. Szerencsémre megbocsátott, aztán beszállt a játékba. Utána nap, mint nap találkoztam vele, félve mentem le a partra, hátha ma pont nem lesz lenn…

De szerencsére félelmeim sosem igazolódtak be, estig a parton ülve beszélgettünk. Már elsőnek megfogott a lány szépsége, nem hivalkodólag, hanem egyszerűen, természetesen volt szép. Vöröses haja válláig ért, meleg barna szeme mindig mosolygott, és remekül megértettük egymást. Aztán az első randi után már biztos voltam benne, hogy nem csak barátság van kialakulóban…

Egyszer együtt úsztunk a kitartóan hűvös vízben, mikor súgva mondta, hogy menjünk fel a sziget végébe, ott nincs senki, picit magunk lehetünk. Utána szájon csókolt, amit eddig még sosem tett, majd elúszott fölfelé. Meglepődve néztem utána, és én is rákapcsoltam.
Felúsztunk a sziget mellett egészen a felső gátig. Háton feküdve sodortattam magam az áramlattal, míg a víz lágyan partra tett Timi mellett. Behunyt szemmel élveztem a napsütést, és hallgattam, ahogy a szívem hangosan dobog izgalmában… Aztán egy árnyék takarta el a napot, kinyitottam a szemem.

A lány fölöttem térdelt, szája szegletében félszeg mosollyal, szemében megcsillant a napfény. Megint elámultam rajta, mint annyiszor, milyen csodaszép ez a lány. Aztán lehajolt, érzékien megcsókolt. Behunyt szemmel élveztem, közben kezem már a melltartója pántját kereste, hogy egy pillanattal később a két szárnya szabadon libegjen a szélben. Elemelkedett arcomtól, és pár gyors mozdulat után már a parti köveken hevert a melltartója. Kicsit félve nézett rám, hogy vajon mit gondolok róla így, de arcomról csak az ámulatot olvashatta le. Két hetyke, formás melle büszkén dacolt a gravitációval. Pár pillanatig megigézve bámultam, szememmel teste minden körvonalát beszívni vágytam, aztán amennyire csak lehetett felültem, arcom egy szintre kerülve a melleivel.

Elsőnek a balt csókoltam végig, majd a mellbimbókat kényeztettem kicsit. Lassan körbefutottam a nyelvemmel, aztán óvatosan számba vettem, halk sóhaj nyugtázta ténykedésemet, bíztatva a folytatásra is, úgyhogy lelkesen áttértem a jobb oldalra is. Alig pár pillanat múlva már mindekét bimbója keményen meredezett, sóhajtva emelkedtek, süllyedtek. Aztán Timi lassan elindult lefelé. Nyelve végigfutott a hasamon, majd megállapodott a gatyámnál… Nekidőltem a hűs kőnek, behunyt szemmel feküdtem, miközben éreztem, ahogy két bársonyos kéz lassan levetkőztet, aztán engem is kényeztet. Lassan, óvatosan végigfuttatta nyelvét az oldalán, majd a tetején rótt pár kört. Hihetetlen érzékkel csinálta, szívem a torkomból ágyékomba költözött érzésem szerint, mégpedig gyors iramban… Ő is észrevette ezt, mert még jobban lassított a tempón, és kicsit lejjebb kalandozott, aztán vissza megint a makkomra.

Mikor megint kezdtem érezni, nem bírom tovább, óvatosan magamra húztam, hosszan szájon csókoltam, egy fordulat, és már rajta feküdtem. Szemében a csodálkozás, és a boldog vágyakozás elegye csillogott, ajaki hevültek a vágytól. Aztán én is követtem a példáját, és megindultam lefelé, habár hosszabb kitérőkkel, mint ő, körbekényeztettem a melleit, nyelvem rótt pár kört köröttük, megakadt a köldökében, óvatosan végigsimította, aztán végigballagott a belső combján, körbesétálva a bugyiját, ami a vízből kikerülve gyorsan száradt, de vágya pótolta a nedvességhiányt...

Aztán óvatosan megfosztottam a zöld bikini utolsó darabjától, odavándorolt a melltartó mellé a kőre, méla száműzetésbe. Timi egyre gyorsabban vette a levegőt, ahogy lassan nyelvem megtalálta a csiklóját, aztán elmerült a lábai között. Nem siettem, békésen, szinte ráérősen kalandoztam el, aztán ujjaim is bekapcsolódtak a felfedezésbe, Ő pedig mind gyorsabban sóhajtozott. Aztán egyszer csak halkan felkiáltott, izmai összerándultak, egy pillanat múlva már megint a vizes homokon feküdt, behunyt szemmel élvezte az orgazmus lágyan elcsituló hullámait. De én nem elégedtem meg ennyivel, nyelvem folytatta az érzéki barangolást, hogy egy pillanattal később két kéz szinte felrántson magára. Pár pillanatig egymáson feküdtünk, mindketten meztelenül, félig benn a hűs vízben, hallgattam szívének dobbanásait, megszűnt köröttünk minden. Csak az ajkait éreztem, csak a szemét láttam, ahogy elmélyed az enyémben.

Lágy mozdulatokkal igazodtunk egymáshoz, óvatosan behatoltam. Fejét hátrahajtva, behunyt szemmel élvezte az érzést, én pedig lassan csúsztam befelé. Aztán újra ki, gyorsuló ritmusban, minden porcikámmal éreztem alattam a lányt. Követtük a Duna ritmusát, lágyan hullámozva, végül átadtuk magunkat a belső izmok apró játékának, szinte mozdulatlanul élveztük és éreztük a másikat. Egy-egy apró mozdulat, és Timi megint elélvezett, hüvelye minden izma külön-külön szorított, egy fél percig élveztem orgazmusát én is, aztán folytattam, néha oldalra is megmozdulva, hátamon éreztem a lány körmeit, ahogy görcsösen szorít magához… Éreztem, hamarost nekem is közeleg a vég, egyre lassuló mozdulattal próbáltam kitolni az élvezeteket, minél messzebb, minél tovább…

Váratlanul, szinte maga sem sejtve, Timi ismét elment, de ez már nekem is sok volt, felnyögtem. Hihetetlen érzés volt, magasan túlszárnyalt mindent, amit eddig csak valaha is éreztem. Percekig mozdulatlanul hevertünk, még egymásban, lüktetve éreztem a lány bensőjét, közelségét, szája, csókja ízét. Végül a hideg víz elégelte meg legelőbb közelségünket, hullámai lágyan gördülve mostak le minket egymásról. Fogtuk egymás kezét, a vízben, csukott szemem mögött láttam barna szemeit, benne megcsillanni az örömöt, és a szeretet…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sir Butcher ·
Köszönöm az elismerést :)

és igen tényleg el van írva... Utálom ezeket az apró hibákat :S

Andreas69 ·
Nagyon szép!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: