Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A férfi és a nő

Katát már évek óta ismertem. Nagyon jól megértettük egymást, ám hiába volt kölcsönös a szimpátia, valahogy még sem jártunk együtt. Egyszer felhívott és megkérdezte mit csinálok aznap délután, tudnánk-e találkozni. Nagyot sétáltunk a belvárosban, megnéztünk egy kiállítást, majd jót vacsoráztunk egy étteremben. Katának nem volt kedve hazamenni; így – mint annyiszor – nálam aludt. Külön szobában, mivel én is tiszteletben tartom mások érzelemvilágát, hiszen tudtam, hogy Katának új barátja van. Lefekvés után sokat forgolódtam az ágyamban, de egyszerűen nem tudtam elaludni; Katára gondoltam, hogy – félretéve a tiszteletet – még is milyen jó lenne egy jó nagyot kefélni vele. Aztán kimentem a konyhába valami innivalóért. Az előszobából, a nyitott ajtónál láttam, hogy Kata széttárt lábakkal hanyatt fekszik az ágyon. Az egyik keze a lába között volt, a másik pedig a mellén. Csak egy póló volt rajta, az is teljesen fel volt húzva. Gyönyörű naptól barnított testén látszott a bikini nyoma, fáradt arcát dús hajzuhatag fogta körbe. Sötét fekete szeméremszőrzetén csak úgy fehérlett a keze. Egyből bedagadtam. Azt hiszem megérezhette hogy nézem, mert kissé elfordult, de még így is látszott, hogy ujjaival alaposan bent lehet szeméremajkai között, aztán álló farokkal visszamentem a szobámba és elkezdtem húzogatni rajta a bőrt. Nem is tartott sokáig; farkam igen hamar kivertem egy papírzsebkendőbe, aztán hogy megnyugodtam, elaludtam.

Arra ébredtem, hogy Kata megfogta a vállam és ébresztgetni kezdett; valami nagyon rosszat álmodott, nem tud újra elaludni, ezért egy darabig mellém szeretne feküdni. Közvetlen a fal felé feküdt, betartva egy tisztes távolságot, háttal nekem, én meg barátilag szépen átkaroltam a vállát és próbáltunk elaludni. A lány közelségétől, illatától, erotikus kisugárzásától ismét merevedni kezdtem. Ahogy "megszoktuk egymást" néha egymáshoz értünk, észrevehette, hogy be vagyok dagadva, mert egy kicsit hirtelen a fal felé mozdult, de mivel nem akartam, hogy visszamenjen a szobájába, hátrébb húzódtam. Kata azonban nem ment el, és mi addig-addig fészkelődtünk, mocorogtunk, mire egy jó fél óra elteltével már teljesen összeért testünk. Finoman megfogtam az egyik mellét, majd szép lassan vénuszdombjára csúsztattam kezem. Belenyúltam bugyija alá, simogattam, cirógattam szeméremajkait, aztán az arcát, majd ismét a melleit, és a combjait. Hagyta. Sőt, ő is egyre jobban bemelegedett. Gyorsan levetkőztünk. Felém fordult, megfogta a farkam, húzott rajta párat és betette combjai közé.

Egy szót sem szóltunk egymáshoz csak csókolgattuk és simogattuk egymást. Combját combomra tette, én meg szép finoman lábai közé nyúltam és gyengéden simogattam combjait és a pináját. Aztán először egy, majd két ujjal benyúltam szeméremajkai közé. Annak ellenére, hogy nem sokkal ezelőtt verhettem ki, ismét borzasztóan bedagadtam. Kata, ha néha abbahagyta a húzogatást, tökeimet simogatta. Miközben az arcát, a száját, a nyakát, a melleit csókolgattam. Már a hasánál jártam, egyre jobban széttárta lábait és éreztem, hogy fejem húzza, irányítja a lába közé. Arcomat szépen belefúrtam a nagy fekete bozontba, és nyelvem egyre mélyebben dugtam be lüktető hüvelyébe. Csiklóját hüvelykujjammal izgattam, aztán addig nyalogattam, amíg el nem élvezett. Kata nem is nagyon akarta, hogy tovább menjek a csókolgatásban, két kézzel húzta vissza fejemet hasához. Néha kiengedett az öléből, de csak addig, hogy combjait, majd ismét a pináját csókolgassam, nyelvezgessem, aztán egy nagy szusszanással megint elélvezett. Egy kicsit ernyedten feküdt, majd kezébe fogta farkamat és gyors mozdulatokkal húzogatni kezdte rajta a bőrt. Pillanatokkal később melleihez húzott fel, aztán gyengéden ráhajolt lüktető dákómra, és izgatóan szájával kényeztette. Nyelvével össze-vissza nyaldosta, aztán egyre gyorsabb csuklómozdulatokkal ismét elkezdte kiverni, miközben másik kezével golyóimat simogatta. Hát én nem tudom mi volt velem, mert ondósejtjeim olyan erővel lövelltek ki Kata mellére, hogy még az arcára is fröccsent.

Nagyon meglepődött mikor elmondtam neki, hogy amikor a szoba ajtajából maszturbálva megláttam őt, azonnal ki kellett vernem. Elmondtam azt is, hogy látványával mennyire felizgatott, ő pedig beavatott; tudott róla hogy nézem, és még mindig nem tudja felfogni, hogy öt év barátság után egymás mellett fekszünk. Megcsókoltuk egymást és kimentünk a fürdőszobába zuhanyozni. Mint két thai kurva, olyan érzékien szappanoztuk be egymást; Kata lemosta a habot farkamról, letérdelt elém, lankadt dákómat szájával húzogatva egy pillanat alatt megnövesztette. Én is beszappanoztam mindenhol, amikor pinájához értem, rátette kezét a kezemre, majd szinte ökölbaszásig tuszkolta be magába. A másik kezemmel a seggét, majd ismét a lába közét simogattam, amitől lihegve ismét elélvezett. Visszamentünk a szobába. Lefeküdtünk és egymást szorosan átölelve csókolóztunk, szétette lábait, majd kívánatos pinájába – ahová irányította – gyengéden belényomtam a farkam. De csak négy-öt centire, és finoman – szép lassan – ki-be húzogattam. Ujjaimmal belenyúltam a farkam mellé, belül állandóan izgattam, becézgettem hüvelyét, és amikor már az hatalmasra kitágult, akkor – egy határozott mozdulattal – tövig belé nyomtam.

Kata megmerevedett egy pillanatra, halkan felsikoltott, nagyon szorosan átölelt és ismét elélvezett. Ezután még sokáig szeretkeztünk. A sokadik felejthetetlen együttlét után ismét átkaroltam a vállát, úgy, mint amikor először hozzám bújt. Kata a fal felé fordult, kezét rátette kezemre és elaludtunk. Reggel, mintha mi sem történt volna, külön-külön zuhanyoztunk, nem beszéltünk arról, mi is történt közöttünk az éjjel, és nem mondogattuk azt unos-untalan: ugye milyen jó volt? Egy szál pólóban jókedvűen készítettük a reggelit, ittunk egy finom kávét, majd az autóbuszmegállóban két arcra adott puszival elbúcsúztunk egymástól. Katát azóta sem láttam. Pár nap múlva felhívott és mondta, hogy aznap este csak búcsúzni jött el hozzám, mivel barátjához költözik egy másik városba, de valahogy nem volt szíve elrontani ezzel az estét. Alighogy letette a telefont azon gondolkodtam, ha Kata ismét telefonálna, hirtelen nem is tudom, hogy melyik szobában ágyaznék meg neki. Aztán újra elmerengtem az éjjeli nagy kefélésen és Katán. Az ablakból kinéztem a lüktető városra, aznapi tennivalóim jártak fejemben, éreztem és tudtam; innentől fogva soha nem tudhatom, hogy Kata mikor hív fel ismét, hogy mit csinálok aznap.
Hasonló történetek
30292
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
20911
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

DREAMER ·
Nem rossz, de stíluson, kifejezéseken még csiszolhatnál.

Nálam 7-es.



Üdv!



DREAMER

tibacs56 ·
Szerintem az olvasók egy részétöl ki fogsz kapni, bár teljesen világos, hogy miröl írsz...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: