Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A férfi a folyosó végén

Pár éve egy súlyos balesetem volt. A busz, amivel utaztam meghibásodott, és lehajtott a hídról. Az utasok közül mindenki meghalt. MINDENKI.
Az ülésemben ültem és a discmanemet hallgattam, amikor éreztem, hogy valami nincs rendben. Láttam, ahogy elszáguldottunk a megállók mellett bármiféle lassítás nélkül. Előrementem, hogy megkérdezzem a sofőrt mi történik. Felvilágosított hogy a busz irányíthatatlanná vált. Ekkor feltűnt előttünk a híd, amelynek közepén egy éles kanyar volt. A jármű átszakította a korlátot és belezuhant a Dunába.

Éles fájdalmat éreztem minden tagomban. Elhaló szirénszót hallottam aztán minden elcsendesült. Nem éreztem a testem. Mintha nem is lett volna. Felnyitottam a szemem és egy folyosón találtam magam. A falak patyolatfehérek voltak. Sehol egy porszem. Végignéztem magamon. A széttépett véres ruháim cafatokban lógtak rólam. Hirtelen egy hang mintha nevemen szólított volna a folyosó másik vége felől. Hívott magához. Lassan elindultam és közben a környezetemet szemléltem. A folyosó falán ablakok voltak azon keresztül két oldalt két külön világ tárult elém. Az egyik oldalon lobogó lángok, vörös bőrű emberek és kopár sziklás táj. A másikon vakító fehérség, fehérbe öltözött emberek szárnyakkal.

A folyosó végén egy alakot vettem észre a fényben. Nem láttam ki az, de sejtettem. Lassan kirajzolódott előttem mosolygó arca. Én csak bámultam őt. Ekkor beszélni kezdett. Beszélt a múltról és a jövőről. A történelemről a világ keletkezésétől a végéig. Beszélt a III. világháborúról és a közelgő apokalipszisről. A kezdetről és a végről. Az eredetről és a végzetről. Olyan volt mintha mindent tudna. Mintha a jövőből érkezett volna, ahol ez az egész már mind történelem. Csak hallgattam és hallgattam. Ám hirtelen abbahagyta és a messzeségbe bámult. Pár perc szünet után csak annyit mondott.
- Még nem jött el az időd.

Ezzel mintha hátrafele kezdtem volna haladni. A fényes alak egyre csak távolodott. Nem akartam vissza menni. Ott akartam maradni. Elkezdtem rohanni az alagút fénylő vége felé ahol most ugyanúgy állt a fényes alak ahogy először megláttam. De ettől csak gyorsabban távolodtam. Amikor elértem az alagút másik végét mindent fény árasztott el.

Felnyitottam a szemem. Egy csapat orvos állt előttem. Meg akartam kérdezni hogy mi történt de nem engedtek beszélni. Körbenéztem. Egy kórházban találtam magam. Csak egy lepel takarta el meztelen bőrömet. A testemen hatalmas sebek éktelenkedtek. Egy kórház műtőjében voltam. Hamarosan betoltak az intenzívre és másnap már onnan is kikerültem. Amikor először fogadhattam látogatókat anyám zokogva rohant be a szobába. Egy ideig csak sírt és sírt. Majd szorosan átölelt. Elmondta hogy fél óráig a klinikai halál állapotában voltam. Most már tudom milyen érzés, amikor az ember elhagyja a testét, és egy új világ tárul fel előtte, akár csak egy rövidke időre is. Elmondtam a szüleimnek, hogy mit láttam, de ők azt hitték, hogy csak álmodtam.

Öt év telt el azóta. Kiengedtek a kórházból, a hidat megjavították a BKV buszait felülvizsgálták és korrigálták a hibát. Már mindenki elfelejtette ezt a balesetet. Csak én nem. Bennem még ma is élénken él az a nap. Az a késő őszi nap amikor megismertem a fényt. De nekem senki sem hitt. Öt év alatt senki sem hitte el amit mondtam. Végül beletörődtem. Talán Ő akarta így. A férfi a folyosó végén. Bár az arcára és az alakjára már nem emlékeztem szavai tisztán éltek az emlékezetemben. „Az apokalipszis... az armageddon... a végítélet napja közeleg.” Meg akartam váltani a világot de nem voltam elég hatalmas, elég erős hozzá. Nem voltam elég meggyőző. Nem néztem ki úgy aki már megjárta ez az utat. Mostmár rájöttem, hogy elég ha csak én tudom hogy mindez igaz. Hogy mindez valóban megtörtént.

Ha eljön az idő, elmondja azoknak, akik megérdemlik. Elmondja azoknak, akik érdemesek rá. Elmondja az, aki VAN, aki VOLT, és aki mindörökké LESZ.
Elmondja a férfi a folyosó végén.
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3715
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sze@Sze ·
A téma érdekes, és miután nem az erotika kategóriában jelent meg, nem is kell erotikusnak lennie (Ria).
A megvalósításnál azonban gondok vannak.
Nem tudtam eldönteni, hogy ez egy baráti levél részlete-e, vagy egy pszichológiai feladat az emlék kiírására, esetleg közlésre szánt írás?
Ez utóbbinak gyenge. Korrekt, de irodalmi eszközök hiányában irodalmi élményt nem nyújt.
Olyan, mintha a témát kutató tudósok számára írt beszámoló lenne.

Dow ·
Már az elején írtál egy nagy hülyeséget, ami miatt a később leírtak is hiteltelenné váltak számomra:

"Ekkor feltűnt előttünk a híd, amelynek közepén egy éles kanyar volt."

A hidakat úgy tervezik és építik, hogy ne legyen rajtuk éles kanyar. A hidak 99%-án semmilyen kanyar nincs.
Budapesten nem tudok olyan hídról a Duna felett, aminek számottevő íve lenne.
Filander ·
Jó ezt tényleg elrontottam. Bocs.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: