Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A feleségem nyaralása

A múlt hét végén a feleségemmel nyaralni induló három férfi ismerősünk nem is gondolt másra csak a rájuk váró kellemes kalandokra, a fiatal női testre amin végre kiélhetik minden vágyukat és még abban a szerencsés helyzetben is részük lehet, hogy a nő mindezt élvezni is fogja. Tiltott gyümölcs amely magától hull az ölükbe. Együtt indult útnak kedvesemmel a hétvégi bulinak helyet adó nyaraló tulajdonosa, az eddigi szexbulijainknak otthont adó házigazdánk és annak barátja.

Az autó hátsó ülésére ülő 27 éves feleségem mellé beülő két, közel ötvenes kan az elindulás után egyből a lényegre tért és a kedvesem lábait széthúzva, azt sokáig simogatva, cirógatva egyre közelebb nyúltak a bugyijához. A selymen keresztül kis idő múlva nyomkodni, dörzsölni kezdték az egyre nedvesebb pinát is ... A házigazdánk csókolózni kezdett vele és merészen a mellbimbóit masszírozni a vékony pólón keresztül. Ettől a feleségem rózsás bimbói természetesen megduzzadtak és majd kilukasztották a ruha anyagát. A mellei megkeménykedtek és még feszesebbek, nagyobbak lettek. Az alélt nőt a házigazda barátja egyre merészebben izgatta, majd a bugyit félrehúzva a nedves pinába dugta az ujjait és úgy élvezte a nála jóval fiatalabb nő minden rezdülését. A kedvesem először nem akarta ezt, de mivel el volt foglalva a házigazdánk ajkainak és kezeinek kényeztető játékával és a viszont csókolgatással, simogatással - a fenekének, combjainak rángatózásán kívül egyébbel nemigen védekezett az egyre céltudatosabban matató és csúszkáló vastag ujjakkal szemben...

A felcsusszanó ujjak egyre mélyebben hatoltak a vaginába és a hüvelykujj erőszakosan az anusba nyomult, ahol egy kis ellenállás után körkörösen kezdte izgatni a szoros gyűrűizmokat... A csókoktól izgatottá vált nőt a két tapasztalt idős férfi a hátsó ülésen hamar levetkőztette. A lekerülő ruhadarabok nyomán eltűnő testfelületeket a férfiak mohón csókolgatták, nyalogatták, különösen a nagy, ringó, a test többi felületének nap barnította színétől elütő fehér melleket. A feleségem először nyögdécselt picit, majd hangosan sóhajtozva kezdte kibontani a két férfi már meredező farkát az egyre szorosabbnak bizonyuló nadrágból. Amire a házigazdánk barátjának farka előkerült a feleségem már egy nagy és szaftos elélvezésen túl volt, köszönhetően a lucskos pinájában virgoncan csúszkáló férfiujjaknak.

Az előtűnő faszra magát rávető fiatal nő annyira felhúzta a két férfit, hogy nagy nehezen megfordították és a csábosan szétnyíló fenék vágatában előtűnő anust kezdték felváltva nyalni és ujjazni... A pinából csöpögő nedvességtől csúszóssá váló seggluk izmai megadták magukat és a szopó nő kéjesen pucsította ki a kerek és izmos nagy fenekét .... Ismét elélvezett... Közben az autó haladt előre a nyaraló és az ismert üdülőhely felé. A sofőr izgatottan szívta magába a nő illatait és hallgatta a nyögéseit, sóhajait. A férfiak természetesen tudatában volt annak, hogy milyen két nap fog következni és az erejükkel, spermájukkal, ágaskodó szerszámuk erejével takarékoskodva, óvatosan, de hosszan élveztették a kedvesem. Közben vigyáztak arra, hogy nehogy elélvezzenek a szopó kis ajkak közé, vagy a ficánkoló feszes fenékre... Inkább csak fogdostak, nyalogattak, csókolgattak mohón, élvezték az izgató és végre megkapható nőt.

A kedvesem ezzel szemben átadta magát az élvezetnek és szopott, élvezett, nyomta lucskos réseit a játékos ujjakra ... Nagyon jól érezte magát és elhatározta, hogy ezen a hétvégén átadja magát ennek a három férfinek, bármit is fognak vele csinálni... Izgatóan hallgatta már a legutóbbi bulikban is a férfiak duruzsoló, izgató terveit és azóta folyamatosan erről ábrándozott... Most itt az autó sötét hátsó ülésén, a két férfi izgató simogatása, csókjai, ujjazása, cirógatása közben örömmel kezdte élvezni és megvalósítani minden eddigi tikos vágyát... Az, hogy a férfiak idősebbek voltak nála nagyon jól esett neki, hisz ez a korosztály izgatta fel álmaiban és rájuk vágyott a legjobban. Szerette azt a tapasztalatot amivel hozzányúltak, amivel izgatni és élveztetni kezdték. Tudta és jól esett neki, hogy az idősebb pasik ennyire buknak rá és semmi pénzért nem cserélte volna el őket fiatalabb bikákra... Bár ki tudja?

Ez a tudat, hogy ennyire felhergeli a negyvenes, ötvenes barátait egyfajta bizonyítás volt, amit ki nem hagyott volna. Az, hogy közben még élvezkedhet is nagy örömére szolgált és tudta, hogy ez a hétvége kellemes meglepetéseket rejt még... Az autó közben szélsebesen odaért a nyaralóhoz és a fülledt kis társaság izgatottan szállt ki. A sofőr (akié a nyaraló volt) büszkén mutogatta meg a palotának is beillő, de kívülről nem hivalkodó épületet. Kis finn mini szauna, pezsgőfürdős kád, nagy nappali és egy nagy francia ágyas hálószoba... Minden ami kell a hamisítatlan és mindent kielégítő dugássorozathoz. A feleségemet most is bőszen fogdosó és erotikus megjegyzéseket sűrűn elsütő kis férficsapat legszívesebben azonnal meghágta volna a "prédát"... De a feleségem mindenképpen át akart menni a strandra. A társaság is éhes volt, ebédidő már régen elmúlt ugyanis. Úgy döntöttek, hogy ha a kis szexbomba mind a három pasi farkát masszírozza egy kicsit és megígéri, hogy estére nagyon odaadó lesz, akkor engednek a kérésnek és elmennek ebédelni és strandolni...

Mondanom sem kell, hogy nagy közös szopatás lett a kis masszírozásból és a nyaraló tulaja hatalmas nyögések közt élvezete tele a feleségem ajkát, aki nagy meglepetésében prüszkölve csöpögtette ki - a másik két pasi mohó tekintetétől kísérve - a sós és sűrű spermát a melleire ... Kedvelte a férfiakat szájjal kielégíteni, jó érzés fogta el amikor élvező izomtömeg meredezett az ajkai között. A sperma ízét is kívánta már a forró hangulatú út után, de ez kissé gyorsan jött adag volt... Azt mondta a bulis vendéglátónk barátja, hogy a sofőrre volt a legnagyobb hatással az utazás... És talán így is volt, mert a három farok közül elsőnek elsülő szerszám tulaja már szinte csöpögő fallosszal lépett az egyik fotelben ülő és félig ruhátlan kedvesemhez...

Ez a kis malőr azonban véget vetett a további szexcsatának és a társaság fürödni, ebédelni indult.

folyt. - ha érdekel benneteket....
Hasonló történetek
29872
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
swinger boy ·
Folytasd a történetet,remek volt!

Pazo ·
Hát haver, nagyon sajnállak, ha ilyen feleséged van, és minden elismerésem az asszonynak, ha ezek után sem lett még kihajítva. De az is lehet, hogy olyan balfék vagy, hogy neked az okoz örömet, ha a nöd szájába más élvez bele, és te ezt végignézheted...Szóval te egy hatalmas beteg barom vagy. Ennyi.

Hidrox ·
Robin Hood! Te minden egyes alkalmat kihasználsz arra, hogy terjeszd az igét?! Hogy a picsába jönnek ide a pedofilok? Tipikusan az az eset vagy, mint a viccben (tudod:

-Mindig a szex a témátok! Most beszélgessünk inkább a zenéröl!

-Jó. Basztál már zongorán?)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: