Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Duna parti kalandok 1.

Lili hétvégén utazott el a nagyszüleihez. A nagyszülei egy kis faluban éltek, közel a Duna parthoz. Lili kislánykorában mindennap lement a Duna partra sétálni. Ezen a júniusi napon is elindult a partra.
Lilin csak top és egy nadrág volt. Nem csoda, a júniusi napok egyre melegebbek voltak. A parton két csónak volt kikötve. Lili beszállt az egyik csónakba. A Nap melegen sütött, Lili érezte, amint arca egyre jobban kipirosodik. Kényelembe helyezkedett, és becsukta szemét. Annyira elmerült a gondolataiban, hogy nem vette észre a parton álldogáló férfit. Az idegen hatalmas termettel rendelkezett. Pólója kiemelte a mellizmait. Barna szeme a lányt pásztázta. Amikor észrevette a lánya férfit, felugrott, amitől a csónak megbillent, így Lili elvesztette az egyensúlyát, és majdnem belesett a vízbe. De szerencsére a férfi a segítségére indult, és izmos karjaiban zárta a lányt. Lili lélegzetének ritmusa egyre szaporább lett, és szíve egyre jobban dobogott. Olyan ismerős volt neki a férfi, de mégse tudta ki az.
- Lili? - szólalt meg az idegen, mézédes, férfias hangján.
- I-i-gen. - habogta zavarába. - De maga kicsoda?
- Nem emlékszel? - kérdezte a másik.
- Nem. - nyögte ki nagy nehezen.
- Márk vagyok, általánosba együtt jártunk.

Lilinek minden beugrott. Márk volt az első nagy szerelme. Ó, Istenem. Milyen jóképű férfi lett belőle! Ezután kettesben elbeszélgették az egész délutánt, amíg...
A Nap lemenőben járt, a lány és a férfi a tájt nézte, megragadta őket a pillanat varázsa. Márk arca rohamosan közeledett a lányéhoz. Lili engedett.
A lány körül elkezdett forogni a világ. A másik átkarolta, és magához húzta. Lili visszacsókolt, és belecsimpaszkodott a férfi nyakába.
- Kívánlak. - suttogta Márk két csók között. Majd keze elkezdte felfedező útját.

Először a lány hátát simogatta, a gerince mentén, amaz pedig kellemesen beleborzongott. Majd formás fenekét kezdte el simogatni a férfi. Márk kibontakozott a csókból és az ölelésből. Leterített a csónakba egy pokrócot, és mindketten levetkőztek.
- Feküdj rá a pokrócra, és hagyd, hogy kényeztesselek. - suttogta alig hallhatóan. A lány pedig mindent úgy tett, ahogy a féri megkérte.
Márk Lili fölé magasodott és vadul el kezdte csókolni, egyre lejjebb.

Először a nyakára lehelt forró csókot, majd a hasára, és szívogatta, finoman harapdálta, csókolgatta a másik nőiességének szirmait. Lili teste lángba borult, és halk nyögés hagyta el a torkát, amikor elélvezett. Kinyitotta a szemét, és abban a pillanatba a másik már ismét fölé magasodott. Lili elmosolyodott, és simogatni kezdte a másik péniszét.
Beléhatolt a lányba. Márk elkezdett mozogni. Egyre gyorsabban, míg mindketten elélveztek. A férfi a másik melleire hajtotta fejét.
Hasonló történetek
30285
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
25058
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
melisz ·
Most nézem csak, hogy nem írtam le a nevemet e történethez:)Sorres. :smile:

vanessa84 ·
Az elején sok az ismétlés Lili Lili Lili.......
Túl rövid.....
Sex háááááááááááááttttt nem vmi hosszú.
Összecsapott szar munka. A sztori jó lett volna ha nem csaptad volna össze. :angry: :angry: :angry:

alex68 ·
MÁSIK MÁSIK MÁSIK MÁSIK
használj MÁSIK szót
vagy inkább ne is használd mert legtöbbször teljesen felesleges
ez már az első történetedben is feltűnt

túl rövid

nincs benne emmi erotikus
jelzem ez magánvélemény

azt írod Lili lány, Márk férfi
majd írod osztálytársak voltak
furcsa
(lány-fiú, nő-férfi)
ha már egykorúak

a helyesírásod viszont valamit javult, bár még mindig van benne hiba


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: