Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A döntést rád bízom...

Elhagyatott házban ébredt reggel a lány.
Madárcsicsergés ölelte napfelkelte nyitotta fel gyönyörű szemét.
Hófehér köntösbe bújtatta testét, derekán selyemszalaggal átkötve.
Virágos függönyét elhúzva hagyta, hogy a fény szivárványszínt fessen szobája falára.
Merengve gyönyörködött a szélfútta színekben, hagyva gondolatait futkosni vele.
Szállt röpke pillanatokat múltban, járt élete férfija kajaiban.
Lágy csókkal búcsút vett tőle....
Nagy levegőt véve lépett egyet a jelenbe, hogy mézes teáját édes ajkához emelje.
Érezte, hogy minden korty ital élénkíti tudatát.
S ezzel a tudattal haját kontyba fogva, arcát hűs esővízzel mosva ébresztette testét.
Megborzongva a tükörhöz lépett, hogy rózsamarkolatú hajkeféjével szőke haját végig simítsa.
A hajszálak, mint virgonc kölykök csapdosták karcsú derekát, mosolyra fakasztva azzal a lányt.
Mosollyal az arcán lépett ki háza ajtaján, hogy friss virág illatát érezhesse a pirkadó reggelben. A reggelbe megnyújtózva, hagyta, hogy haját a szél fújja. Lelkében teljes boldogságot érzett. Ekkor észrevéve háza előtt sétált el egy komor férfi.
A lány barátságos mosolyával kellemes báját odainti...
De a komor férfi rezzenéstelen arccal tovább haladt.
S a lány akkor döbbent rá, hogy Ő már halott.
Hasonló történetek
25058
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
20907
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Hangulat szempontjából nem rosszak a mondatok, de azzal, hogy szinte mindet új sorban kezdted, széttördelted az atmoszférát.

liliána ·
Nekem is tetszett, de sajnos az utolsó mondatot én sem értettem. Megosztanád velünk?

_NoEmY_ ·
hat koszonom hogy ilyen rovid idon belul ennyien hozzaszoltatok muvemhez, es hogy ennyien azert kivancsiak voltatok ra:)
megmondom oszinten nagyon meglepodtem.
lenyeg....
igazabol egy lany aki boldogan ebred, es van egy ferfi (x). a dontest viszont a nagykozonsegre bizom hogy ki az aki halott. szamomra a ferfi , aki komor rezzenestelen, nem kel fel mosollyal az arcan.
mit lattok ha vegigmentek az utcan, vagy kileptek az ajton? bolgogtalan embereket akik nem orulnek a szobajukba bevilagito korai napsutesnek, nem veszik eszre a tavasz elso viraganak illatat.
en minden reggel zenevel kelek, tancolok:) (imadok tancolni) es igen minden reggel megjarom az utat kedvesem fele, mivel nem lehet velem reggelente. o az elso gondolatom es utana jon a jelen. a mezes team stb:) amit olvashattatok is...
de ha te ugy dontesz, hogy ilyen nincs akkor olvasas utan old meg a lanyt. ez is egy szempont lehet. egy masik szemszog. ha ugy erzed ilyen ember nincs, mert egy ilyen reggelhez mi mar tul monotonok vagyunk, akkor neked mast jelent, mint nekem. akkor a lany halott.
a ferfi tovabbment, mert nem vette eszre a lanyt, ergo nem el.
\"S a lány akkor döbbent rá, hogy Ő már halott.\"
hogy az Ő-nél a lányra gondolsz vagy a férfira...
A döntést rád bízom...
Tűzmadár ·
Megvallom őszintén, csőbe húztál, én a lányra tippeltem, hogy halott, eszembe se jutott hogy a férfi az. Bejegyzésed után eltűnődtem, miért gondoltam erre.
Rájöttem.
Mert számomra a lány viselkedett természetellenesen.
Sajnos. :-((

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: