Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A büntetés

– Megsértettél, és ezért nagyon megfizetsz! – nézett rá égő szemekkel John. – Óh, nem szépségem, nem adom meg az esélyt, hogy mártírt játsszál. Ne aggódj, nem lesz okod panaszra. A bosszú minden percét élvezni fogod. Már ki is találtam az első büntetést, mert látom meleged van. Mit tesz ilyenkor egy aggódó férj? Segít.
– De én nem akarom, hogy segíts. Azt akarom, hogy tűnj el! Soha többé nem akarlak látni. Takarodj ki a szobámból!
– A szobánkból, drágám. Nem csak a tiéd, az enyém is. Mint ahogy te is az enyém vagy. Úgyhogy most légy szíves nyugodj meg, és vetkőzz!

– Mi???
– Jól hallottad, vetkőzz! Hiszen meleged van, és ki venné a szívére, ha elalélnál a hőségtől. Örülnék, ha a felülről kezdenéd. Mondjuk először az inged gombolhatnád ki szép lassan. Aztán a melltartód vennéd le, utána a szoknya alól a bugyit, mire én a hátad mögé lépnék, masszíroznám a melleidet, csókolnám a nyakadat, aztán a kezem letévedne a hasadra, majd lejjebb-lejjebb… S végül a fésülködőasztalra döntenélek, s hátulról elégítenélek ki, ahogy szereted.
– Hagyd abba! Hogy lehetsz ilyen kegyetlen és ilyen közönséges! Már vagy egy éve nem láttalak. Mégis hogyan gondolod, hogy kilépsz az életemből, aztán berobbansz, és meg majd úgy táncolok, ahogy a te fütyülsz! Hát ezt felejtsd el!
– Nem vagyunk elválva. A férjed vagyok. A ház, és minden, ami benne van az enyém. Most már a szüleid háza is enyém. Megváltottam a banktól. Úgyhogy, ha nem akarod az egész családod földönfutóvá tenni …

– Te aljas gazember! Te utolsó…
– Ne feszítsd túl a húrt! Ne merj velem így beszélni! Nincs jogod azok után, hogy…
– Mi után? Csak nem gondoltad, hogy egész hátralévő életemben a volt férjemet fogom visszavárni a kalandjaiból? Igen, van valakim, és, és – akadozott Sheela hangja – el akarok válni. Igen, szeretnék tőled elszakadni egyszer, s mindenkorra. Menj vissza a szeretőidhez, engem meg felejts el. Örökre.
– Az örökre nagyon hosszú idő Sheela. Miattad mentem el. Időt akartam hagyni, hogy felnőj, elszakadj a szüleidtől, s megtaláld önmagad. Valóban önző voltam, hogy olyan fiatalon vettelek el. Figyeltelek, de ez a mostani önállósodási törekvésed nem tetszik nekem. Egyáltalán nem tetszik. Most pedig elmondom, mi fog történni mostantól. A nyiszlett fickót holnap kidobod. Visszaköltözöm, úgyhogy holnap a gardrób egyik felét is ürítsd ki légy szíves. Ja, és mielőtt elkezdenél toporzékolni, meg ellenkezni, szeretnélek emlékeztetni, hogy az egész családod és te is, a kezembe van. Még a főnököd is a barátom. Na, ennek ismeretében kérlek önts egy whiskyt, mire visszajövök a fürdőből. Óh, a köntösöm még a helyén van, meg a borotválkozó szereim is. Érdekes, ahhoz képest, persze, hogy nem akartál rám örökké várni.

– Ez az öntelt, önző, nagyképű …! Hogy szakadna rá az ég! – mormogott magában a lány. – Most mit csináljak? Fel kellene hívnom Áront. Talán ha meglátná, hogy tényleg van valakim, elmenne. – S ezzel már tárcsázta is a jól ismert számot…
– Édesem, kész a whiskym? Mit csinálsz?
– Hívom a barátomat? Talán ő majd jobb belátásra bír!
– Azonnal tedd le azt a telefont! – mondta vészjósló hangon a férfi. – Most!
– De…
– Azonnal, ha jót akarsz!

Sheela az ismerős barna szemekbe nézett, és ereiben meghűlt a vér. Látta az elfojtott dühöt és haragot, s úgy vélte, jobb, ha engedelmeskedik. Ilyennek még sohasem látta. Régen sem, pedig sokszor összekaptak a családja miatt. A férfi felé lépett. Nem volt rajta más, csak a fürdőköpeny. Meg a szikrák a szemében. John lehajolt, erős karjai satuba fogták a lányt, s erőszakkal megcsókolta. Sheela jobbra-balra rángatta a fejét, öklével ütötte, ahol érte, de ez nem zavarta a férfit. Csak addig hagyta el szája a száját, míg eltolta magától, s kezeivel lefogta a lány kapálózó karjait. Tovább csókolta. Sheela úgy érezte az egész testén erőszakot követnek el. Megrémítette, s lenyűgözte a férfi vad, dühös szenvedélye. Aztán a férfi szája elhagyta az övét, s elengedte a kezét is. Ekkor a lány erőt véve magán felemelte a karját, s egy nagy csattanós pofont adott a volt férjének. A csattanás úgy visszhangzott, mint egy lövés. Sheela hátralépett, és az ajtó felé araszolt. Keze már a kilincsen volt, mikor a férfi két lépéssel mellette termett, s karjánál fogva visszarántotta.

- Nem menekülhetsz! Előlem, soha! Azt tehetek veled, amit akarok!
- Nem szeretlek, nem kívánlak, és látni sem bírlak, gyűlöllek. Csak úgy leszek a tiéd, ha megerőszakolsz.
- Majd meglátjuk szépségem, majd meglátjuk. Nagy szavak ezek. A gyűlölet nagyon erős érzés, csak egy hajszál választja el a szerelemtől. És nem foglak megerőszakolni, minden percét élvezni fogod…

Forró, kemény ajka ismét a lányéra tapadt. Erős kezeivel, még mindig lefogta a lány kezét, aki hasztalan akart szabadulni. A férfi szája nedves nyomot hagyott a lány nyakán, s a lány érezte a férfi arcvizének illatát. Egyszerre melege lett. A férfi felizgatta, bár küzdött ellene. S ekkor kétségbeesésében olyat mondott, amit azonnal megbánt, látva a férfi még vadabb, elszánt tekintetét.

- Te egy vadállat vagy! Egy mocskos, erőszakos állat!
- Azt mondod, hogy állat vagyok, hát akkor úgy foglak szeretni, mint egy állat!

Azzal felkapta a lányt, s az ágyhoz vitte. Karjait a feje fölé szorította, lábaival szétfeszítette a lány kapálózó lábait. Másik kezével letépte róla inget, majd a melltartót. Szája a lány puha, rózsaszín mellbimbójára tapadt. Először vadul szopta, majd nyelvével a bimbó körül játszadozott, aztán fogai közé kapta, s óvatosan harapdálta. A lány bimbói az égnek meredeztek, arca kipirult. Ahogy érezte, hogy Sheela ellenállása gyöngül, úgy lett egyre gyengédebb. Szája a másik mellre vándorolt, s ott végigcsinálta ugyanezt. Közben csípőjét a lányéhoz dörzsölte, akinek így felcsúszott a szoknyája. Érezte a férfi kőkemény gerjedelmét, száját duzzadó mellein, keze szorítását a kezén, s nem bírt tovább ellenállni. A férfi kiszívta az akaraterejét.

Dobálta a fejét, szája kiszáradt, s csípőjét a férfi ritmusával megegyezően emelte, s tekerte. Gyűlölte magát, hogy nem bír parancsolni az ösztöneinek, s gyűlölte a férfit, aki ezt tette vele. John felemelte a fejét, szemében vad vágy égett. Ránézett a lányra, s miközben szemük összekapcsolódott szabad kezével felhajtotta a teljesen gyűrött szoknyát, s fürge ujjai rátaláltak a harisnyás lábak között lévő selyembugyira. Az anyagon keresztül simogatta a domború halmot. A lány felnyögött, mert szinte áramütésként érte a férfi érintése. Ki akarta szakítani kezeit a szorításból, hogy megérinthesse a férfi haját, széles hátát, de John nem engedte.
- Majd én megmondom mikor mozoghatsz. karod, hogy folytassam, akkor tedd amit mondok, és ne fossz meg mindkettőnket ettől az élvezettől! Most elengedem a kezedet, s ha még mindig el akarsz menni, elengedlek! De most azonnal kell döntened.

Elengedte Sheela kezeit, de közben másik kezével folyamatosan simogatta a comb érzékeny belső felét, s ujjával a bugyi szegélye alá nyúlt. A lány ekkor már nem akart kapálózni, sem elmenni. Megadta magát az édes érzésnek, amit a férfi tapasztalt kezei nyújtottak. John levette a lány bugyiját, s forró szájával először a nő hasát, majd combjai belső felét érintette, gondosan elkerülve azt a részt, amire a lány úgy vágyott. Kezével széthúzta a nagyajkakat, s ujjait belemártotta a lány lábai közé.
- Forró vagy nedves! Mond, hogy kívánsz! – mondta a férfi.
- Kívánlak! – zihálta a lány. Már nem törődött a büszkeséggel, semmi sem létezett, csak a csillapíthatatlan éhség a folytatásra.

Miközben John egy, aztán két ujját mozgatta lassan a lányban, nyelvével a csiklóját izgatta. Sheela már nem bírta tovább, teste ívbe feszült, ahogy közeledett a csúcshoz, izmai összerándultak, fejét balra-jobbra csapta, s közben a férfi nevét kiáltotta. Tagjaiban forróság áradt szét. John nézte a gyönyörű nőt, aki még szebbé festett a kielégülés, s egyre sürgetőbben feszítette vágya, hogy a lányban legyen, s körülzárja őt az előbbi édes forróság. Újra elöntötte a sértett büszkeség arra a gondolatra, hogy más is részese lehetett ennek a gyönyörnek. Tekintete elfelhősödött, s szívében újra éledt a harag.
Sheela feleszmélt a kábulatból, felnézett, meglátta férje szigorú arcát, újra megkísértette a félelem. Nagyot nyelt.

- Most pedig én jövök! – mondta a férfi felállva az ágyról. – Azt akarom, hogy vetkőztess le!
Sheela is felkelt, kioldotta a fürdőköpeny övét, s szétnyitotta. Eléje tárult a férfi szinte szőrtelen, de izmos mellkasa, a hasán lévő izom kockái, izmos, formás lábai, és még valami, amit az elmúlt egy évben sem bírt elfejteni, a férje feszülő férfiassága, mely kivételes élvezetek forrása volt a múltban is. Felemelte a kezét, s végigsimította a mell izmait, majd lejjebb merészkedett, de a férfi megfogta a kezét.
- Nem, fordulj meg! S most beváltom az ígéretemet! Remélem, emlékszel a fésülködőasztalra gyönyörűm! Gyere a tükör elé. Látod, ahogy a bimbód meredezik, az arcod rózsás.

S hátulról elkezdte masszírozni a telt kebleket, majd kezei a nő hasát simogatták. A nő érezte a meztelen fenekének feszülő kemény férfiasságot. A férfi szája a nyakát csókolgatta. Egyik kezével a mellét markolta, a másikkal a lány ölét szorította, dörzsölte magához, míg Sheela önkéntelen előredőlt az asztalra. De a férfi még mindig nem tette magáévá. Mögé térdelt, s forró nyelvével nyalogatta a feltáruló nedves rést. Sheela már csak arra várt, hogy a férfit végre magába érezze. S akkor már John sem bírta tovább. Felállt, s belétolta lüktető falloszának végét. Lassan kihúzta, majd újra kezdte.

A vágy azonban sürgette, önuralma a végét járta. Egyre mélyebben, egyre gyorsabban nyomult a lányba, aki hangos nyögéssel jutalmazta mozgását. Majd mikor érezte, hogy a forró hüvely ritmikus szorításba kezd, s felesége újra elélvezett, ő is elengedte magát. Mámorító érzés.

- Az enyém vagy, csak az enyém. – suttogta a lány fülébe
- Igen, szerelmem. Örökké! – sóhajtotta Sheela.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Nyssa ·
volt egy történet. Félelem címen. na azt élveztem ennyire

Nyssa

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: