Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A biztonsági őr

Emberek közelről - Professinal Security


Ismerős? Ott van. Mindenhol. Bármerre nézel, ott figyel. Mert Te potenciális tolvaj-gyilkos vagy nemtommi vagy. Biztonsági őr oda kell, ahová az őrkutya túl értelmes.

Nem arról a fegyveres, banki szekuritiről beszélek, aki a fegyverrel hadonászó bankrablót kilőtte. Ő a kivétel, őt ki kell tüntetni, pénzjutalom, sajtó, fotózás az ostobán vigyorgó nagyorrú bankvezérrel. Más kérdés hogy ebben a fenenagy „demokrácziában” a szekuritinek nemhogy magát, még a becsületesen (?) dolgozó állampolgárok vagyonát sincs joga megvédenie. A banki biztonsági őr szakma nagyon hálátlan munka. Tegyük fel, hogy nem ereszt golyót a szegény kirekesztett diszkriminált nekikeseredett hátrányos helyzetű (hmm...KÁTRÁNYOS helyzetű) bankrabló fejébe, aki géppisztollyal hadonászva üvöltve követeli a széfek tartalmát, a nyomaték kedvéért agyonlő néhány banki alkalmazottat is, nos, akkor elbocsátják szolgálatra való alkalmatlanság indoklásával, és azonmód be is börtönzik különösen nagy érték sérelmére elkövetett kötelességmulasztással, ahogy az a bétékában meg van írva fehéren-feketén. Ha pedig azt teszi, ami a munkája és a hivatása, és saját életét kockára téve lelövi a szegény szerencsétlen diszkriminált illetőt, aki bankrablásra kényszerül a betevő falatért, mert a munkához ugyan nem fűlik a foga, akkor azonnal kivonul a száztagú szivil proteksön (rendőrség) kommandó, száz lábbal és tizenkettes IQ-val, a földre teperik, laposra verik, beviszik a fogdára ahol zsinórban még ötször félholtra verik, majd az 1 év előzetes után kimondják a szentenciát: lőfegyverrel és lőszerrel való visszaélés. Jogosulatlan fegyverhasználat bűntette. Hogy volt képe lelőni a szegény szerencsétlen bankrablót, aki csupán pár millió ember keservesen összekuporgatott pénzét szerette volna elvinni a bankból – hallatlan! Milyen ember képes ilyen galád cselekedetre? Ember az ilyen egyáltalán??? Nincs az a sztárügyvéd, aki eme égbekiáltó gaztett után ki tudná menteni a bank biztonsági őrét. Rutin meló ez a hazugságszolgáltatásnál – 6-8 év börtön illetve fegyház. A munkáját és szabadságát vesztett ex-bankbiztonsági őr lehajtott fejjel elkullog az őt kísérő rendőrökkel az ítéletvégrehajtó intézetbe, agyán egy pillanatig átvillan a gondolat, hogy mennyivel jobban járt volna, ha maga is bankrablásra adja a fejét. Ebben a „szabad” országban a büntető törvénykönyv csupán a becsületes adófizető polgárokra nehezedik teljes súlyával, a bűnözőkre – legyen az símaszkos bankrabló, vagy öltönyben büszkén feszítő politikus – nem vonatkozik. Spekulánsok, tolvajok és gyilkosok lubickolnak vígan a demokráciában. Ha viszont TE követsz el valami kisebb törvénysértést, számíthatsz rá hogy „példásan megbüntetnek”...
(itt elfojtottam egy harsány kacajt írás közben)
Nos tehát, nagyon kevés olyan biztonsági őr van, akire azt mondanám hogy tisztességesen és komolyan végzi a munkáját. A banki szekuritit meg egyenesen sajnálom – bérelt helyük van a megyei börtönben. Akármit tesz bankrablás esetén – ő kerül rács mögé. Ha pedig életben marad a bankrabló, legrosszabb esetben felfüggesztettet kap, hisz az ő büntetése korlátlanul enyhíthető, sőt, mellőzhető is. Megélhetési bűnöző, hogy máshogy kereshetne pénzt kenyérre (értsd: italra, kábítószerre, szerencsejátékra) minthogy bankot rabol? Dolgozzon...ugyanmá’...az olyan kispolgári aljadolog...

Tehát a rendes becsületes biztonsági őrökre nem vonatkozik eme cikk. Sokkal inkább azokra, akik a boltban/plázában árkokat járnak a padlóba, miközben Superman röntgen-tekintetét próbálja utánozni. Szúrósan. Némán. Erőt demonstrálva. Erőt demonstrálva egy rosszul szabott, konfekciónak is alsópolcos műszálas fekete öltönyben, fehér ingben VÁLL-LAPPAL, istenem, katonásdit játszunk? És hímzett „XY Szekuriti” négyzet-kör-pajzs-paralelogramma-kiskutyafasza alakú címerrel. Azért lett biztonsági, mert rendőrnek nem vették föl, katonának még úgyse kellett, mióta a szerződéses állománynak is kötelező minimum az érettségi, a pszichiátert pediglen az elbeszélgetés óta kollégái felváltva ápolják.

Egy részük vagy túlsúlyos nyugdíjas, vagy fiatal pattanásos pálcikaember, „biztonság” tekintetében mindkettő komoly visszatartó erőt jelent, amit ugye még tovább szigorít a kezéhez nőtt CB-rádió – amin leginkább a „Józsikám, itt vagyok a harmadikon a parfümériánál, te, olyan kerek segget láttam, hogy mindjárt megyek a budiba és kiverem” jellegű beszélgetések folynak... igényeseknek kis tekert telefonzsinóros füldugó, amitől kicsit az „Elnök emberei” sorozatban érezheti magát. A potenciális rablók-tolvajok-tömeggyilkosok (vásárlók) és a kerek seggek kötik le a figyelmét, közben a Harkonnen fajhoz tartozó tizenöt fős csapat már a harmadik kisfiútól szedi el a pénzét és az MP3 lejátszóját, valahogy sose veszi észre. Ha pedig mégis...sürgősen odébb húzódik, nehogy már rontsa a cég statisztikáját, hogy az XY Szekuriti egyik emberét formátlanná kalapálta egy kisebb hordányi mozdonyszőke Harkonnen...
Másik részük dupla telefonfülke méretű, kopasz, shar-pei kutyaszerűen gyűrött tarkójú melák, kinézete alapján puszta kézzel szét tudna szedni egy közepes méretű személygépkocsit. Gorilla szőrtelen kiadásban. Az intelligenciát még hírből sem ismeri – maga az „IQ” rövidítés leírása is komoly fejtörést okoz neki. Az ország legostobább rendőre is minimum egyetemi adjunktus lenne hozzájuk képest. Ostobaságából fakadó dühét az őt körülvevő embereken vezeti le. Aki neki nem szimpatikus, azt valamiféle méltányolható megokolással ott helyben nyomorékká veri – feltéve ha nem Harkonnen az illető. Azokhoz egy ujjal se nyúlna. Még a végén megjelenne a 40-50 fős rokonság, ekkora túlerővel szemben pedig még az ő emberfeletti ereje se ér semmit, kevéssé vigasztalná hogy az XY Szekuriti cég a saját halottjának tekintené...

„Civilben” ultra menő keményember, rohadt komolyan veszi magát, bakancs, oldalzsebes terepgatya, álcahálóból varrott atléta, öreg roti vastag láncon. Esetleg egy-két „házgyári” tetkó nem jön rosszul, vastag bajusz előny, kultúra minimuma, teljes fogazat és tökéletes artikuláció hátrány, összetett mondatok alkalmazása egyenesen tilos. Kötelező mondatok:

- Kérem, jöjjön hátra az irodába.
- Ha nem jön az irodába hátra, rendőrt hívok!*
- Ürítse ki a táskáját és a zsebeit.
- Feljelentést fogunk tenni.

*Ez a mondat meglehetősen ritkán hangzik el. A biztonsági őr néhány maflással máris a megfelelő irányba terel. Ha meg akarod élni a következő születésnapodat, inkább mész.

Ennél nem is kell több, az első mondat opcionális, mert szerepel benne a „kérem’” szó, ami ugye a felvételnél például hátrányosan érintheti a jelentkező megítélését, valamint már extraként van számon tartva, hogy tud magázódva UDVARIASAN beszélni.

Foglalkozása két fő tevékenységi körből áll a szigorú tekintettel mászkálás mellett; hanyag beszélgetés az eladóval, valamint a békés vásárló zaklatása, aminek én is áldozatul estem annak idején, 12 évesen. A Miskolc Pláza bejáratánál vettem két doboz cigarettát, aztán elmentem Ice teát vásárolni a plázában található élelmiszerboltba. Egy szikár, marha keménykötésű illető kifelémenet meg is állított, bekísért az irodába azzal a megokolással hogy cigarettát loptam, és kérdezősködés helyett két olyan pofont adott, hogy fejben osztottam törtet egész számmal. Hiába mentünk vissza a pláza bejáratánál a dohányboltba, hiába igazolta az eladó hogy tőle vásároltam a cigarettát, őszerinte én azt elloptam a pénztárból. Ez azért meglehetősen érdekes – hogyhogy a pénztáros, és a mögöttem álló 4-5 ember ebből semmit nem vesz észre? Aztán 12 évesen hogy is értem volna föl a pénztár elejénél a cigarettaszekrényt, mikor még a kasszásnak is föl kellett kelnie a székről hozzá. Ez örök rejtély maradt számomra. Meglepően érdekes dolog, hogy a pláza bejáratánál vett cigaretta adószáma megegyezett annál a pénztárnál lévő cigaretták adószámával. Először persze nem értettem, ez hogy lehetséges, aztán kiderült, hogy ez rendszeres gyakorlat, mert nem sok munkájuk van, és valamit domborítani kell néha. Egyikük tehát beleakaszthatta a horgát egy mit sem sejtő 12 éves kisfiúba, és halált megvető bátorsággal felpofozta, végighurcolta a plázán, végül pedig kidobta. Ez aztán a hősiesség, kérem szépen. Most vagyok 23 éves, magamnál kétszer nagyobb fickót is elintéztem két éve nyáron, szóval ha most próbálná meg ugyanezt a mutatványt, könnyedén elképzelhető, hogy az eljárás után összetört csontokkal térne magához, a saját ürülékében fekve – feltéve ha egyáltalán életben hagynám. Visszatérve a múltra, egy ismerősömtől tudom, hogy kevéssel az eset után elbocsájtották a kőkemény szekuritist, és pár évre rá az élelmiszerüzlet is bezárta kapuit.

Tehát bevásárlóközpont, megnevezni nem kívánt, szirszarokat áruló kozmetikai bolt. Hölgy vásárol, miközben egyébként kiszúrja, hogy szekuritink a boltvezetővel susmogva nézi, időnként rá mutogatva. Fizet, blokkot elrak, közben az őrállat a kis érzékelős kapu mellé sunnyog, és mikor delikvensünk kilép, valamit elhúz az érzékelő előtt, amit aztán gyorsan zsebretesz. Természetesen a kapu üvölt, hölgy megáll, biztiőrállat bentről határozottan fellép, hogy legyenszíves visszafáradni, bemenni az irodába. Hölgy elképedve közli, hogy na nem gondolja komolyan, mindent kifizetett, amit a rá mutogatás közben jól láthatott, valamint közli, hogy látta, ahogy a szekuriti hozta működésbe a kaput. Jó, mondja az őr (közben gyűlnek az emberek, ami a hölgynek jó), de akkor rendőrt hív. Rendben, megy a válasz, de akkor AZZAL A SZARRAL, AMI A ZSEBEDBEN VAN SÉTÁLJ ÁT IDE SZÉPEN, ÉS HA NEM INDUL BE A KAPU, MEHETÜNK BÁRHOVÁ. Üvölt. Jogosan. Na rajta gyakorlatozzon egy pontagyú, csak mert az „irodában” „motozás” címszó alatt végig akarja tapperolni háromszor. És mivel az ultrakemény szekust nem hatja meg hogy az „elkövető” nő, a helyszínen minden további nélkül jól helybenhagyja, mert volt pofája jogosan felháborodni.

Előfordulnak továbbá szórakozóhelyeken is, főleg a dupla telefonfülke méretű egy mikronnál kisebb agyú félmajom idióták. Szintén egy közeli ismerősömtől tudom, hogy ezek a szórakozóhelyeken őshonos vadállatok válogatás nélkül kötnek bele teljesen random módszerrel a különféle szórakozó egyénekbe. A fent nevezett ismerősömbe (nevezzük őt Sonnel-nek) is belekötött egy ilyen majomszerű fenevad teljesen ok nélkül, be is mosott neki egyet, ámde Sonnel bizony nem egy 12 éves mit sem sejtő fiúcska volt, azonmód vissza is ütött, a kötekedő szekus nekitántorodott a falnak, egyszerre kezdett ömleni a szájából és az orrából a vér, egykettőre elszállt belőle a harci kedv. Kénytelen volt elismerni hogy ezúttal bizony a rossz emberbe kötött bele.

Mivel ilyesmi bárkivel előfordulhat ebben a fasza jogrendszerben, készüljetek föl rá, hogy veletek is megtörténhet az, ami velem és Sonnel-lel is megesett. És ilyen esetekben (persze ha VALÓBAN nem loptatok el semmit), nyugodtan kérjetek rendőri segítséget – bár ahogy hazánk kiváló rendőrségét ismerem, semmit nem fognak tenni (vele), kivéve, ha azt mondjátok, hogy az illető szekus egy nonkonformista vagy radikális. Ebben az esetben a helyszínen két dimenziósra verik a kiváló rendőrök. Különben is, ha annyira ragaszkodik ahhoz, hogy rendőr hív, hát hívjon... neked nincs mitől félned, igaz?

Azért jó az ilyesmit tudni. Ha egy ilyen „kötelességtudó” és tiszteletet parancsoló megjelenésű figura rádmered Terminátor-szerű arccal, biztos lehetsz benne hogy elkövettél valami törvénytelenséget. És őneki feltett szándéka hogy bebizonyítsa: bűnös vagy, és fizetned kell a tettedért hogy beléptél ebbe az áruházba. Markolj rá a rugós késedre, és gyorsan kerülj ki a hatósugarából, közben imádkozz hogy a mögötted haladó lánynak formás melle és kerek segge legyen...
Hasonló történetek
22537
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
20921
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ábránd ·
ez akkor is elég egysíkú nézet.
rossz rendőr, rossz security, rossz cigányok. akkor mi a jó? a magyar gárda?

és akkor miért nem arról írsz, hogy a cigányok milyenek? miért a rendőrséget és a szekuritit köpködöd?

van igazságod, de ez sajnos mindenkié. a siránkozós igazság, hogy rossz ami van - de változtattok ezzel? semmit.

Reactor ·
Egysíkú, egysíkú. Nézd, egyértelműen nem lehet elkülöníteni ránézésre hogy ez most egy tisztességes biztonsági őr, vagy egy pontagyú idióta aki már rég verekedett egy jót.
Rendőröknél dettó. Igazából nem is a közrendőrt sajnálom, szerencsétlen próbálná végezni a munkáját, van pár rendőrismerősöm, és BV-s jóbarátom, akik szíves-örömest önként kiirtanák a Harkonnen fajt az egész galaxisból, nemcsak az országból, de nem tehetik meg...miért nem? Mert a felsővezetés szerint a Harkonnen faj csupa ártatlan bárányka, míg a csúnya rossz radikálisok és nonkonformisták tönkreteszik az országot.

Csak azt tudom mondani: akinek nem inge, nem veszi magára.

Hogy a Harkonnen fajról miért nem írok? Hát mert az RÁSZIZMUS, tudod jól, még a végén jön az ombudsman bácsi, és letartóztattat gyűlöletbeszédért :smile: Már a chaten se szabad leírni a C betűs szót, mert tiltanak egy egész napra. A Harkonnen korcs pondró meg természetesen szidhatja a magyarokat torka szakadtából, azt lehet, az nem diszkrimináció. A jelenlegi média állásfoglalása: a Harkonnen fajról vagy csupa jót, vagy semmit. Amúgy is, amit én meg akarok írni, a kuruc.info már ezerszer megírta :blush:

A változtatásról: szerintem itt már nagyon nagyon sokan úgy gondolják hogy ideje változtatni - lehetőleg már tegnap. Viszont amíg ilyen a magyar jogrendszer, mindenki egyénileg kell hogy megtegye amit tud. Ha rád támad egy Harkonnen éjszaka, és három darabra rúgod az átkozott koponyáját, már tettél valamit.

ábránd ·
pár szabály? ne legyen már béna, ez a kibaszott internet, Remete úr

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: