Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A belső tűz

Egyhetes táborból voltunk éppen útban hazafelé. Nagyon jól szórakoztunk, mindkettőnknek kellett egy kis kikapcsolódás, és most, hogy végetért, fáradtan, de boldogan ültünk fel a vonatra, hogy hazautazzunk. Este volt, a fülkében halvány fény világított, kívül azonban teljes volt a sötétség. Egy állomásra érkeztünk, kinéztem az esőáztatta peronra, és a sárga lámpák fényében elolvastam a táblát: Kiskunfélegyháza. Még messze járunk.

Lassan vállamra hajtod a fejed, én közelebb húzlak, és átölellek, és én is rád hajtom a fejem. A vonat lassan ringat bennünket. Hallom lassú lélegzeted, és érzem tested melegét. Te is közelebb vonsz magadhoz, karoddal az enyémbe karolsz, és lassan simogatod a kezem. Ettől a felszínre tör belőlem egy érzés, ami az egész héten bennem volt, égetett belülről: nagyon vágyom arra, hogy érinthesselek, és beléd olvadjak. Nagyon szeretlek Téged, és boldoggá akarlak tenni, érezni akarlak. Felemelem a fejem, és fáradtan hátradőlök. Te is felnézel, tekinteted tüze szinte az elviselhetetlenségig fokozza a vágyam. Lassan megcsókollak, és ahogy ajkunk egymáshoz ér, már nincs kétségem. Megízlelem a forróságot, mely ajkaidból árad, és egyre és egyre mélyedek bele, s simogatom a hátad. Halkan lihegsz, majd fölkelsz mellőlem. Az ajtóhoz lépsz, és bezárod, majd rám mosolyogsz, lábad szétveszed, és lovaglóülésben ülsz rám. Két kezeddel arcomat érinted, és újra hívsz, a forróságba, melyet ajkaid nyújtanak nekem. Egyre hevesebben csókolózunk, továbbra is a hátad simogatom, majd kezem lejjebb téved, gömbölyű feneked masszírozom, ajkamat pedig lehelletvékony topodon keresztül a mellbimbódra zárom.

Lassan szívogatom, érzem, hogy kemény és merev. Lassan mozogni kezdesz ágyékoddal, lélegzeted megváltozik, vesszőm már vadul ágaskodik, ráülsz barlangoddal, és én ruháinkon keresztül is érzem, hogy szétnyílsz rajtam, hogy befogadj. Fenekedről a topod alá csúsztatom a kezem, és megérintem két gyönyörű melled, egyre csak gyúrogatom őket, te pedig felém nyomod őket. Lehúzom rólad a topot, te segítesz nekem levenni a pólót, majd rám dőlsz, meztelen melleid hozzám nyomódnak

Újra megcsókolsz, de csókodban most mást érzek. Elemi vadságot és heves vágyat. Beletúrsz a hajamba, simogatod, és halkan suttogod a nevem. Lassan felállsz rólam és kibontod a nadrágod. Lassan, érzékien húzod le, a feneked felém tartod, én segítek neked, végigsimítok feszes félgömbjeiden, egyúttal a bugyit is lerántom rólad, majd én is felállok és ledobom a nadrágom. Egymással szemben állunk, meztelenek vagyunk. A fülkénkbe nem láthat be senki.
Közelebb lépsz hozzám, egyik kezem a popódra csúsztatom, a másikkal pedig ágyékod rejtett gyümölcsét keresem. Benyúlok forró combjaid közé, belső oldalukat simogatom, másik kezem a fenekeden, masszírozlak. Érzem, ahogy megremegsz, és még jobban hozzám simulsz. Kezed a hátamon, a másik kezeddel megfogod kezem, hogy a legteljesebb élvezetet nyújthassam Neked. Kezem rátalál a szeméremdombodra, körbesimogatom, halkan felnyögsz,
lábaid szétnyílnak, lassan cirógatlak, vezetsz az izgatóbb tájak felé.

Elérek bejáratodhoz, simogatom a nagyajkaid, egyre hevesebben lihegsz. Kezed továbbra sem enged, irányít, lassan tolsz nyílásod felé, én pedig forró testedbe csúsztatom ujjaim. Nagyot sóhajtasz, ágyékod teljesen szétnyitod és ráhúzod magad két ujjamra. Egyre gyorsuló ütemben mozgatom benned, majd érzem hogy tested megfeszül, és hatalmasat élvezel. Csípőddel lüktetsz két-három erőteljeset majd megnyugszol. Magadhoz húzol és fejed a vállgödrömbe húzod. Simogatom lágy, barna hajad, újra csókba kezdünk; ismét milyen más! A köszönet és hála érződik ajkaid lassú mozgatásából, és végtelen, tüzes szenvedély. Elkezdesz lefelé haladni a testemen, és rátalálsz a vesszőmre. Lassan becsúsztatod a szádba, majd kihúzod, én is lüktetek feléd ágyékommal, majd felállsz és leültetsz, aztán hátat fordítasz nekem, és meztelen, nedves punciddal beleereszkedsz merev vesszőmbe.

Lassan engeded be, engem pedig teljesen lázba hoz a tested forrósága, végül teljesen benned vagyok, félgömbjeid az ágyékomba simulnak. Lüktetni kezdesz előre-hátra, fel-le, én pedig meztelen kebleiddel játszom, vadul gyúrogatom őket. Heves nyögéseid, sóhajaid, halk sikolyaid elárulják, hogy nagyon élvezed, ahogy testünk egyesül. Majd lenyúlok combjaid közé, és ott izgatlak Téged tovább, kicsit hátradőlök, hátra te is, érzem már, hogy nagyon közel vagyok. Egyre hevesebben lüktetek beléd, egyre gyorsabban, élvezem, ahogy befogadsz, ahogy körülveszel, ahogy szeretsz, és eljön a pillanat, mikor nem bírom tovább. Ágyékom megremeg, keményen belemarkolok a melledbe, ujjam vadul táncol barlangod csúcsán... és robbanok, teljesen neked feszülök. Te pedig, ha lehet, még erősebben szorítod hozzám tested, feneked lágy mozgatásával növeled kéjemet, és vad szenvedélyes lökéseimtől te is forrón élvezel. Tested megfeszül, ahogy átadod magad a gyönyörnek, majd elpihensz…
Megérkeztünk, az utazás véget ért.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Icecream ·
ja! és ami tetszik benne az az hogy az elején múltidőbe írsz,és T/1(többesszám 1:mi)-be,utána pedig jelen be és E/2(egyesszám 2:te)-be ez a hirtelen változtatás ami megfogott benne!
Nekem is volt egy oszt.társam aki ugyanúgy csinálta a fogalmazásait,és a verseit!Viszont ő egy nagyon komor és komoly lány volt(most is az)És neki kicsit szomorúbb volt a stílusa!(most is az)
Nekem ebből a történetből az jött le hogy te egy életvidám ember vagy!
Bocsánat mindenkitől,hogy ezt mind leírtam,de muszály volt!!
bocsánat!
Gratula mégegyszer,szívesen olvasnék még tőled!
de azt mégegyszer nem írom le amit az előző levelembe írtam...
Bocsi még1*

Szijjasztok!


És még az is jó,hogy helyesírási hibák is csak itt-ott vannak!
Mégegyszer bocs!
na most már abbahagyom mert megőszültök mire elolvassátok4

ui:Egyszer velem történt egy kaland a vonaton,ám akkor benyitott a kalauz!

sziasztok!
HUSZonéves ·
Ha valaki kedveli a jó helyesírást, az igazán megtanulhatná, hogy a muszáj pontosjé!

satelit ·
Hááát, az utolsó mondat nem is volt olyan rossz! :angry:
Az előtttelevő meg egy picit \"zavaros\"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: