Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Beigli

Valójában nem szeretem a Karácsonyt. Akárha háborús időket élnénk. Nincs iskola, nincs újság, a rádió komolyzenét sugároz, vagy rég halott színészekkel rádiójátékot, esetleg a Kisherceget - vagyis azt mindig valahol -, a TV-ben Jézus élete pörög - egy szakállas férfi a képernyőn, talán ugyanaz megy az 1-esen, 2-esen, 3-ason, az osztrákon és a francián, még a Discoverin is valahogy? -, az utcákon életbe lép a kijárási tilalom és mindezek tetejébe..., ó borzalom...!
Bezár a TESCO; az élelmiszer utánpótlás feneketlen kútja, a feledékeny háziasszonyok mentsvára. Innen már csak egy lépés a jegyrendszer!!!
És persze ott a beigli.

Az elbeigliesedés már december elején kezdődik, amikor a hiper-szupermarketek bejáratánál, közvetlenül az ajtó előtt, a hivalkodó méretű pódiumon megjelenik a beigli. Mákos, diós, szép hengerforma, folpakkba csomagolva, tökéletesen.
- Vegyünk beiglit? - kérdezi életem párja, ki beigligőzben díszítette gyermekkorában a karácsonyfát, és tudja, rendes családban beigli nélkül nem múlhat a karácsony.
- Áááá, dehogy! - tiltakozik a valamirevaló háziasszony. - Megszárad Szentestére. Majd én sütök.

Amiben van is valami, hisz olyan ez a beigli, mint a novemberben kivágott luc, mire a szobába, vagyis az asztalra került, egyformán hullatja magát, ki levelét, ki morzsáját.
A gondos asszony tehát beiglit süt, mégpedig Szenteste délelőttjén, hogy a kelt tészta illatában díszítsük a fát, ami magától persze nem öltözik, segítenünk kell neki, és amire a férfi már nem ér rá, hisz ő a dermesztő hidegben megfaragta a fa törzsét, talpba erőszakolta, becipelte és kikötötte. A többi az asszony és az aprónép dolga. Az anya természetesen főz, süt, közben lelkileg támogatja lankadó lelkesedésű, díszítő csapatát, majd felismervén a végső kimerülés állapotát, TV-zni engedi a gyerekeket, és befejezi a fát.
Míg kel a beigli.

Amit nem lehet csak úgy ripsz, ropsz összecsapni. Szakértő mondta a rádióban minap, hogy a tölteléket szükséges egy nappal korábban elkészíteni. Nem csak kitalálni féltizenkettőkor, hogy beigli lesz ma ebédre, mint hétköznapokon a tojáslevest tejbegrízzel, idejekorán tervezni és cselekedni, muszáj. Mákos és diós tölteléket készíteni, mert valamelyiket nem szereti ez, a másikat meg az, közben a mák felébe mazsolát vagy reszelt almát keverni, mert az elengedhetetlen, és a másik felébe semmi esetre se rakni, mert az fúúúj. Előző nap tehát mák és diódarálás, fáradó izmok és korgó gyomor, mert a fogyókúra többnyire folyamatos, és a tölteléket készítve minden épeszű asszonyszemély megfogadja, hogy a hegynyi cukrot rejtő bejglire rá se néz, nem hogy megkóstolná.

A beigli tehát szépen növöget szenteste délelőttjén előbb a kelesztőtálban, aztán felcsavarva, majd valahol az üvegdíszek felrakását követően, és az égősor elhelyezése előtt be is kerül a sütőbe.
És száll az illat.
A gyerekek be-benéznek a konyhába.
- Mi ez a jó szag? - kérdezik.
- Beigli - feleli asszonyunk büszkén.
- Remélem, nem mákos! - jegyzi meg az egyik.
- És nincs benne mazsola! - szögezi le a másik, és szaladnak is tovább.

A beigli szépen sötétedik közben, ha szerencsénk van, szét se reped - ennek esélye csekély -, nem feledkezünk meg róla közvetlenül a vég előtt, mikor lerogyunk egy kis pihenőre, időben vesszük ki a sütőből, és elégedetten csúsztatjuk a forró tepsiről a konyhapultra. Eddigre már ott tolakodik mögöttünk az egész család, hogy tíz perccel ebéd előtt még kóstoljon.
Aztán, amikor mindenki eltávozott a kistányérra tett szelettel, mi is leülünk a konyhaasztal mellé eltakarítani a beigli végét, amiben nincs töltelék, és ezért nem kell senkinek, de ami mégse mehet a kutyának.

Egész finom, gondoljuk sóvárogva, mert valójában szeretjük a beiglit, és egy hosszú, tűnődő pillantást vetünk rá. Szép aranybarnára sült, és kellően dagi is a sok máktól, diótól.
- Egye fene a fogyókúrát! - határozunk derűsen, és a közepéből, ahol legvastagabb a töltelék, lekanyarítunk egy jó szeletet magunknak is.
Hasonló történetek
3107
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4230
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Szivacs ·
Ezt ki is írta ?
Rose_26 ·
Ott van a szerző, a bal felső sarokban.). Ha személyem érdekel:), van a lapon még egy írásom.

Így könnyű!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: