Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátom anyukája

A legjobb barátomhoz, csak 1 év után látogattam el, de nem volt szerencsém, Peti nem tartózkodott otthon. Lindára, az anyukájára azt hittem, hogy nővére. Se egy ránc, se öregség, fiatalos, ruganyos test, szép arc, ápolt körmök, csinos, szőkésbarna, csigába rendezett hajkorona.
- Kérsz egy zöld teát? - nem szoktam teázni, de az a finom illat csalogatott, meg Linda lénye is, öt perc után összetegeződtünk, és a mellei is olyan feszesnek tűntek a vékony pulóverben, hogy alig bírtam levenni róla a szemem, meg a szép, sima bőréről is.
- Petinek jó barátnője vagy.
- Igen - feleltem, kevergetve a teámat - de nem olyan. Csak simán jó barátok vagyunk.
- Tudom, sokszor emleget a Peti, mikor hozzád készül, vagy mentek valahová.
- Ezt jól esik hallani - mosolyodtam el, de ekkor egy szempilla belement a szemembe
- Várj, segítek - ugrott fel a Linda, majd fölém hajolt, és lehúzta az alsó szemhéjam. Hamar kivette a szálat, de mit sem tudtam rá figyelni, mellei súrolták vállamat, a nyakam egy részét, nagyon finom öblítő illata volt ruhájának, és ez valamiért vonzott.
Megérezhetett valamit Linda, mert rám mosolygott, és mintha a sok finom hullámok az ő testén is megjelentek volna. Akkor úgy gondoltam, érezte ő is az elektromosságot, amit okozott. Plusz a merevséget mellbimbóimnál, kipirult arcomat, és azt hogy nagyon is vonzódom hozzá.
Még beszélgettünk egy kicsit, majd elköszöntem, Peti csak délutánra volt várható, egy haverjának segített motort szerelni.
- Figyelj csak Adél. – Állított meg Peti anyukája, amikor már majdnem kiléptem az ajtón. – Lenne kedved velem eljönni a kiárusításra a Skálába? Egyedül nem túl szívesen vásárolok, de egy belevaló lánnyal, akinek jó az ízlése, okos, kedves, mint te, nagyon jó lenne.
Nagyon megörültem, azonnal igent vágtam válaszul, és mosollyal az arcomon mentem hazafelé.
Eljött az a bizonyos szombat délelőtt, sokat igazgattam a hajam és már este is azon törtem a fejem, mit vegyek fel. Esett az eső, így végül gumicsizmát húztam farmerrel, pólóval, bőrkabáttal. Alig léptem ki az ajtón, dudálásra figyeltem fel, Linda eljött elém!
Vidám csevegések közepette telt az út a bevásárlóközpontba, majd shoppingolni kezdtünk.

Segítettem kiválasztani egy szürke kosztümöt Lindának, végigturkáltuk a bizsus butikot, kaptam ajándékba csillagos karkötőt, rengeteget nevettünk, Linda olyan volt, mintha már évek óta nagyon is jóban lennénk.
Néha összeakadt a szemünk, és olyankor megállt minden körülöttem, csak Peti anyukája létezett és én.
El kellet mennünk mosdóba egy kis evéssel, ivással párosított pihenés után, de csak egy fülke volt. Linda ment először, utána én pisiltem, aztán Linda, ahogy meghallotta, hogy lehúzom a WC tartályt benyitott.

Az ajtónak támaszkodott, amint becsukta maga mögött.
Néztük egymást.
Ő mozdult először, az ajka az enyémre finoman tapadt, majdnem elájultam az érzéki támadástól. Kóstolgattuk egymást, összedörgöltük orrunkat, majd Linda finoman a derekamra csúsztatta a kezét, és az övéhez húzta az alsótestemet.
Melegség járt át, és mosolyognom kellett.
Felbátorodtam, elkezdtem simogatnia a hátát.
Sóhajtoztunk, kellemes volt minden levegővétel, meg minden érintés, amit adtam és kaptam.
Nem siettünk, de benyúltunk egymás lába közé, és finom masszírozó mozdulatokkal simogattuk egymást.
Kellemes volt, ahogy hozzám ért, és az élvezet, ami rám tört.
Egymás vállára hajtottuk a fejünket.
Linda nagyon fontos nekem.
Hozzászólások
További hozzászólások »
TitokzatosZ ·
Nem mondhatnám, hogy tetszik.

estragon ·
Kedves Lessy
A történet zavaros és unalmas, szerencsére "lemaradt a második fele". Szépen sikerült magad minösíteni azzal, hogy örjöngve nekitámadsz egy segítöszándékú, igen tehetséges történetirónak. Izlések és pofonok....
Azonban, ha Sinara stilustalan, élettelen történeket ír akkor a te történetedet milyen jelzövel illetnéd?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: