Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátnőm egy.... 2 rész

- Sweetie, you know, i hate parties like this. - szólok, miközben begonbolom az ingem
- I know Cowboy, but it's part of my job. - jön oda Rachel, majd egy puszit nyom a számra
- And not Cowboy, i don't like Cowboys. The Panther is better ! - húzom ki magam, utalva a kedvenc football csapatomra
- Football, always football... - csóválja Rachel a fejét, majd mosolyogva kérdezi - So Pink Panther, who will drive? Me or you?
- I'll drive you there, you drive me back.
- Okay. - mondja, majd odalép, az ékszeres dobozához.
- Istenem, legyen már vége annak a szarnak... - szólok, félig hangosan, miközben a nadrágom veszem fel
- What? - fordul meg egyből Rachel, felelősségre vonva
- Nothing baby - mosolygok
- You know the rule: no hungarian! - magyaráz, majd indul a szekrénye felé
- Ok, but then no dialect!
- I used to watch, to my pronunciation! - fordul meg sértődötten, a cipőjével a kezében
- But sometimes, when you're very deep in the conversation...
- I know, i know, shut up! - követeli, szinte toporzékolva
- You're very cute, when you demand something - lépek hozzá mosolyogva, majd a derekát átkarolva megcsókolom
- I hate you - szól, de nem tudja visszatartani a mosolyát, majd a csók után siettetni kezd - So c'mon, let's go, we are late!
- Not that i was, who stood under the shower about an hour - vonom meg a vállam
- Yes, but i adore to standing under the shower!
- I know, i just note this.
Rövidesen sikerült fölöltözni, és elindulni. Ő egy szürke egyrészes ruhát vesz föl, rajtam egy fekete öltöny nadrág, és egy kékes fekete ing van. Szívem szerint zenekaros pólóba mennék, de Rachel azt is megtiltotta. Szerencsére nincs nagy forgalom, jól tudunk jönni, és úgy tűnt időben oda értünk. Rachel kiadója szervezett megint valami bulit, mondta, hogy olvassam el a levelet, de őszintén lusta voltam. Úgyis szól, hogy mikor mit kell csinálni.
- Don't you know, are Alexa going to be on the party? - kérdezem, reménykedve
- Nope. - felel, inkább a vezetésre figyelve
Nagyszerű. Az egyetlen magyar származású színésznő sem lesz ott. Marad Lesław, a lengyel, aki szintén az egyik színésznő pasija. Mondjuk ő se tud magyarul, én sem lengyelül, úgyhogy ez csak minimálisan jobb.
- I hope Jenna, and his husband don't going to be on the party... - szólalok meg, reménykedésnek álcázva a kérdésem
- No sweetie. But i still don't know, what was it you two... - szól kicsit mérgesen.
Legalább Oldrich nem lesz ott. Az első találkozó alkalmával tök jól eldumáltunk, megint csak angolul, de amint meg tudta, hogy magyar vagyok, totál hülye lett. Elkezdett cseszegetni a felsőbb rendűségével. Rachel-nek el se magyaráztam, azt is el kellett külön magyaráznom, hogy európa nem egy ország. Hehe. Amerikai oktatás rendszer...
Megékezve a helyszínre, szokás szerint már minden alaposan fel van díszítve. Az életbe nem szokom meg, hogy minden ilyen kis összejövetelnek ekkora puccot rendezni. A kocsit szokás szerint a parkolós fiú parkolja be, mi pedig a szokásos ellenőrzés után bemegyünk.
- Milyen unalmas lesz ez... - mondom magamba, majd fölteszem a jó öreg álmosolyt.
Körbenézek a tömegen, amikor Rachel kiadójának egyik fejesét pillantom meg, amint felénk tart.
- Hey, Rachel baby, wassup? - közelít a nagydarab, néger fazon
- Hy! - köszönöm Rachel, nagy bájvigyorral.
- RichiRich, how ya doin man? - fordul felém is
- Whats up big man? - köszönök vissza. Legyen már vége....
Most jön a bájcsevegés, Rachel kollégáival és azok rokonaival. Bájmosoly, bólogatás, könnyed nevetés, megszokott recept. Már előre várom a jól megszokott kérdésem.
- Again, where are you from? - kérdezi Lionel, a fiatal néger srác. Mint minden alkalommal.
- Europe, Hungary. - mosolygok rá, habár ütni tudnék, mert a további kérdéseket is tudom.
- It's seems like hungry! - nevet újra. Már elsőre se tetszett. Mégis muszáj báj nevetnem, különben Rachel morci lesz. - So, where is this country?
- Nearly Itali, and Austria. - adok rövid földrajz leckét.
- Australia?
- No, Austria. - mosolygok, közben magamban morgok.
- Say something in your language! - kérik többen is újra. Rachel-re nézek. Mosolyog, és nógat. Nah jó, ha már muszáj, akkor üssünk két legyet egy csapásra
- Imádom a gyönyörű szemeidet szerelmem! - nézek Rachel szemébe.
- What did you say? - kérdezik többen is, lelkesen érdeklődve, és Rachel is nagyon kíváncsi.
- I love your beautiful eyes, honey! - nézek mosolyogva Rachel-re. Mindenki majd' elolvad, különösen Rachel.
- Kurva! - hallok egy hangot a hátam mögül, kicsit távolról.
- Kurva! - fordulok meg mosolyogva. Mikor kiderült, hogy mint Lengyelül, mint Magyarul a "kurva" egy értelmes szó, azóta Lesław-al így köszönünk egymásnak.
- What's up? - fogunk kezet.
Épp csak belemerülnénk a beszélgetésbe, amikor jön a rendezvény célja, mindenki leül az asztalokhoz, és a kiadó fejesei dumálnak
- Noh nem baj, addig stírölöm Rachel-t, meg titokban egy kicsit a többieket. - mondom magamba, majd kedvesen derekát átkarolva elindulunk.
Előző részek
4391
Legvadabb álmaimban sem gondoltam volna, pláne nem a filmei nézése közben, hogy ő lesz a barátnőm. De mint tudjuk az élet a legjobb forgatókönyv író
Hasonló történetek
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: