Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátnőm barátnői

Egy kellemes nyári délutánon történt az eset. A barátnőmmel Anitával már több mint egy éve jártam. Egyszer felhívott magához. Azt mondta, hogy a szülei nincsenek otthon és ő tartogat számomra egy kis meglepetést. Nagyon megörültem, mert már nem nagyon bírtam aznap magammal.

Amúgy Anitának hatalmas mellei és nagyszerű feneke volt. Amikor felkértünk hozzájuk kissé meglepődtem mert ott volt két barátnője Adrienn és Vanda. Adrienn barnás-vöröses hajú barna szemű hatalmas mellű lány volt. Vanda fekete hajú és kisebb mellű, de nagyon jó fenekű volt. Kissé elszomorodtam amikor megláttam őket. Engem beküldtek Anita szobájába és ők különvonultak. Pár perc múlva a legnagyobb meglepetésemre megjelentek mindhárman az ajtóban melltartóban és tangában. Anita ekkor mondta, hogy ez a meglepetése mert tudja, hogy már régi vágyam egyszerre több lánnyal szeretkezni.

Leültek mellém az ágy szélére és elkezdtek simogatni, csókolgatni és vetkőztetni. A farkam hirtelen felkapta a fejét és ágaskodni kezdett. Vanda elkezdte csókolgatni a mellkasom addig Anita és Adrienn egymást vetkőztették. Vanda finoman a boxeremen keresztül masszírozni kezdte a már kőkemény farkamat. Ezt észrevette a másik két lány is és az alsómból már ők szabadították ki amíg Vanda is meztelenre vetkőzött. Ezután egyszerre hárman kezdtek el szopni. Fantasztikus érzés volt. Felváltva nyalogatták a golyóimat. Miután közéjük élveztem egy kis pihenőt hagyva nekem egymást kezdték izgatni. Adrienn nyalogatta Vanda már nedvesedő punciját s eközben Anita Vandával csókolózott.

Persze ezt látván én újból izgalmi állapotba kerültem és szóltam nekik, hogy velem is foglalkozzanak már!! Erre Vanda a hátamra döntött és lovagolni kezdett rajtam. E közben Anita és Adrienn egymást izgatták az édes 69-es pozícióban. Miután Vanda a gyönyörtől sikítozva elélvezett én még ott feküdtem meredező fasszal. Most Anita lovagolt meg. Ő még a szokásosnál is nagyobbat élvezett mert közben Vanda és Adrienn csókolgatták simogatták ahol érték. A végére Adrienn maradt. Ekkor már én is nagyon közel voltam a spricchez.

Adrienn lassan előre hátra mozgott rajtam. Én ekkor már nem bírtam magammal és pont vele egy időben élveztem el. Ezután lefeküdtünk egymás mellé és pihentünk egy kicsit, de ezzel még nem volt vége!!! Egy kis idő után még újból elkezdték nyalogatni a farkamat és én a szájuk és melleik közé élveztem. Mindenhol folyt rajtuk a nedvem. Nagyszerű érzés volt. Azóta is gyakran összejövünk így négyesben és nagyon jól érezzük magunkat.
Hasonló történetek
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15342
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: