Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátnőm barátja

Néhány éve történt a dolog, amit annak idején naplómba le is jegyeztem. Sajnos (?) egy lelkiismeret-furdalási roham alkalmával megsemmisítettem a naplót, így most az emlékeimből írom le nagy titkomat.

Azon a nyáron családommal egy kertes házba költöztünk, ahol nekem külön lakrész jutott. Végre volt akkora helyem, hogy a barátaimat meghívhattam. Gyakran töltötte nálam az estéket az egész csapat, iszogattunk, társasjátékoztunk, húst sütöttünk. Az egyik ilyen estén vettem észre, hogy a legjobb barátnőm barátja, Ben hosszasan figyel. Éreztem, hogy várja, hogy én is ránézzek és ilyenkor néhány másodpercig mélyen a szemembe nézett. Nem tudtam mire vélni a dolgot, hiszen a barátnője, Eszter végig mellette ült. Másrészt azért volt furcsa a dolog, mert Bennel sose bírtuk egymást, és egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány alkalommal beszéltünk 2 mondatnál többet. Évek óta voltunk egy társaságban, de sose tetszett. Most hirtelen nagyon vonzónak találtam, talán csak jólesett, hogy valaki érdeklődik utánam, és egy kicsit élveztem, hogy gyönyörű modell barátnőm pasija rám vágyik. Egy másik alkalommal egy buli után én vittem Bent és Esztert haza, mert a barátnőm eléggé kiütötte magát. Hátul aludt a kocsiban, míg vezettem. Ben közben a nyakamat simogatta és végig fogta a kezemet. Hagytam, nagyon jól esett és hirtelen olyan közel éreztem magamhoz. Megérkeztünk a házuk elé, és mielőtt Ben felébresztette volna Esztit, elköszönt és a számra adott puszit.

Egy szép nyári estén a társaságomból az egyik fiú medencés bulit rendezett a kertjükben. Ben is ott volt, a barátnőm viszont éppen elutazott külföldre. Gyorsan átöltöztem a házban fürdőruhába, és kimentem a kertbe. Az italos pultnál álltunk többen, amikor Ben is odajött. Feltűnően végignézett tetőtől talpig, majd ennyit mondott: „Jó lesz” Mire én: „Mire?” „Azt még nem tudom, de majd szólok”. Tényleg nem néztem ki rosszul aznap, a bőröm még őrizte az egy héttel korábbi tengerparti nyaralás során szerzett barnaságot, a nyaralás alatt pedig egy pár kilót is leadtam. Az este folyamán sokat voltunk együtt, és mindig igyekezett titokban hozzámérni. Egyszer mellettem ült a padon és megkérdezte, hogy mikor lehetünk kettesben, de nem tudtunk volna feltűnés nélkül elvonulni. Amikor néhány percre egyedül maradtunk, akkor bevallotta, hogy még sosem csinált ilyet, de én nagyon jó kis csaj vagyok. A kezemet rátettem a farmerjére és éreztem alatta a lüktető farkát. A csapatból senki nem vett észre semmit az este – szerencsére, hiszen Eszter is a baráti társaságba tartozott. Este mind ott aludtunk a házban.

Én két lánnyal aludtam egy szobában, Ben pedig külön szobát kapott. Mikor a „szobatársaim” elaludtak, felkerekedtem, hogy meglátogassam Bent a szobájában, ahogy azt korábban kérte. Mindössze egy póló volt rajtam, a bugyimat a szobámban hagytam, a póló épp eltakarta a puncimat. Beosontam a szobájába, ő már aludt, a hátán feküdt. Leültem az ágya szélére és csókolgatni kezdtem a száját. Felébredt és annyit mondott: „Azt hittem, hogy már nem jössz. Vártalak, aztán elaludtam”. Visszacsókolt, a kezével pedig benyúlt a lábaim közé és simogatta az addigra már nagyon nedves puncimat. A boxeralsója sliccén keresztül kivettem a farkát és simogatni kezdtem. Már nagyon kemény volt és látszott, hogy élvezi szakavatott kezem munkáját. Nagyon felizgultam, és érezni akartam magamban. Ő még mindig a hátán feküdt, így lovagló ülésben fölé térdeltem, majd ráhúztam magam a farkára és hevesen lovagolni kezdtem. Tetszett a farka, nem volt túl vastag, de nagyon élveztem, hogy jó mélyen belém hatol. Nem bírtam sokáig és elélveztem, közben próbáltam csöndes lenni, nehogy valaki meghalljon minket. „Te kis kurva”- mondta és még keményebben dugott, majd ő is elélvezett. Visszamentem a szobámba. Másnap teljesen csendes volt és láttam rajta, hogy gyötri a lelkiismerete. Telefonon beszéltünk, és azt mondta, hogy ilyen többet nem fordulhat elő és tartsuk meg magunknak a titkunkat.

Pár hónapig bírta - a következő alkalomig. Eszteréknél (a barátnőjénél) voltunk többen társasjátékozni. Iszogattunk, így nem tudtam hazavezetni és náluk aludtam. Eszter és Ben elment lefeküdni a hálószobájukba, én pedig biztosítottam őket arról, hogy nagyszerűen megfelel nekem a nappaliban található ülőgarnitúra is. Megkértem Bent, aki korán akart kelni, hogy engem is ébresszen fel, ha felkelt. Reggel arra ébredtem, hogy Ben simogat az ülőgarnitúrán. Cirógatta a hátamat és a fenekemet a takaró alatt. Kinyitottam a sliccét és a számba vettem a farkát. Nagyon jó íze volt és élveztem a szopást. Ő alig bírt magán uralkodni, és hamar éreztem, hogy közeledik a csúcshoz. Szerettem volna, ha a számba élvez, de ő nem akarta. Inkább a gyönyörű, barnára sült hasára élvezett. „Ezt úgyis csak álmodtam” -mondta és kiment a szobából. Persze az élvezet után megint megbánás jött (részéről), ami még mindig tart.

Közben külföldre költöztek Eszterrel, így néhány éve nem találkoztam velük. Eszter azóta sem tud semmiről. Sajnálom, hogy ő mindkét alkalommal megbánta, hogy rám vágyott és megkapott, mert én szívesen gondolok vissza a Bennel átélt élvezésekre. Este az ágyamban arra gondolok, hogy Ben egyszer visszajön, és egy titkos találka keretében jól kinyalatom vele a puncimat. Remélem, tetszenék még neki.
Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
20874
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
SAS70 ·
Sztorinak pont jó volt, az iskolások teadélutánján a mosdóban elmesélve!

DREAMER ·
Ha, nincs elég fantáziád, ne alacsonyítsd le magad azzal, hogy más tollaival próbálsz (ügyetlenül) ékeskedni.



Üdv!



DREAMER

McClaine ·
Az egész egy NULLA, de van benne valami, amire felkaptam a fejem...

Ez lenne az:

"Szerettem volna, ha a számba élvez, de ö nem akarta..."



Kérdezem én, hogy milyen férfi az, aki nem szeret a nök szájában elmenni???

Szerintem semmilyen! :)))

(vagy buzi?)

Ennyit erröl...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: