Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

4 HUF

Négy forint. Ennyi van most nálam. Nagyjából egy negyed kifli ára.
Vagy talán még annyi sem.
Amikor rájöttem, hogy tulajdonképpen egy fitying nélkül állok a város közepén, (a forintocskák eme gondolatomat mintegy megérezve, sértődötten súrlódtak össze izzadt tenyeremben, panaszos- fémes hangot hallatva, mintha méltatlankodnának) nagyon megijedtem. Inkább úgy mondanám, izgatott lettem.
Vissza nem térő lehetőség: most kiülhetnék koldulni. Esetleg bepiszkolom az arcomat kicsit, hogy hitelesebb legyen. A topánkámat is levehetem, mezítláb meghatóbb.
Aztán megtorpantam.
Nézegettem a négy forintomat, és hirtelen nagyon megszerettem a világot.
Egy kétforintos, és két egyforintos. Már egészen a szívemhez nőttek. Olyan bájosan csillogtak a reggeli napfényben.
Csak álltam az ébredező városban, és befelé mosolyogtam. Talán a szemem is becsuktam.
Négy forint, NÉGY forint… mert ötszázat, vagy esetleg ezret elkölteni egyáltalán nem nagy kunszt. Na de négy forintot…! Vehetek egy csipet sót, vagy egy darabka cipőfűzőt a Margit körúti turkálók egyikében.

Csak álltam az ébredező városban, és befelé mosolyogtam. A négy forintra gondoltam, amit gondolatban már ezerféle dologra elköltöttem.
Nem is gondoltam volna, hogy ennyire mámorító érzés a szabadság.
Hasonló történetek
4432
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hétköznapi nő ·
Ez nagyon aranyos.

lotta ·
köszi...ez még régi...és most jajj rohanok pakolni és holnap hajnalban vonat -> Sopron (voltfesztivál)
és idegroncs vagyok
de örülök a négy forintomnak meg nektek:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: