Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

2 év után

Átkarolta a térdem, az ölébe vett…
Németországba ment, három évre, tegnap jött haza. Nem szólt, meglepett a lakásom előtt. Mindig is a legjobb barátom volt. Tudta merre járok, mit szeretek, mit gyűlölök, mi a kedvenc ételem, italom. Mindent tudott rólam. Aztán elment. Itt hagyott. Úgy éreztem magam, mintha kitéptek volna valamit belőlem. Mint amikor a két ikerpárt elválasztják egymástól. Nem találod a másik feled sehol. Különös nem? Soha nem történt semmi köztünk, mégis úgy szerettem, mint még senkit. 18 éves volt akkor. Jézusom, hogy megváltozott. Határozottabb, férfiasabb. Sportolt is? Olyan furcsa. Én még egy kisfiút engedtem ki a karjaim közül és most?
Elszenderedtem. Olyan szörnyű vagyok. Pont most? Tudtam, hogy nem kell ott maradnom tanulni. Tudom, a tanulás nagyon fontos dolog, de most nem.
- Aludj Kicsim nyugodtan - súgta a fülembe.

Az ágyamban ébredtem. Felriadtam. Nem volt ott. Kimentem narancslevet inni. Hajnali 4 óra lehet, gondoltam. Kinyitottam a hűtőt és elkezdtem sírni. Összerogytak a lábaim és zokogtam. Hiányzik, nagyon hiányzik. A hold fénye bűvös táncot járt a zöld csempén. Máskor olyan meleg ez a szín, gyönyörű. Most meg? Rideg, mint én. Nem kellett volna elengednem. Kérte, hogy menjek vele, de… de még akkor csak 16 éves voltam. Tudatlan kis fruska. Zokogtam. Valaki átkarolta a vállam. Megrezzentem és felsikkantottam.
- Hahó! Te miért sírsz?
- Ne hagyj itt! Azt hittem elmentél. Azt hittem itt hagytál - felállított és a mellkasára borított.
- Soha nem hagylak el, soha nem is hagytalak. A kanapén aludtam, nem mertem melletted.
- Nem hagytál? Nem? - üvöltöttem rá. Kitörtem, égő hullámok csapongtak körülöttünk.

Üvöltöttem. Sikítani akartam. Elvesztem. Folytak a könnyeim és csak mondtam neki azt, amit soha az életbe nem vágnék a fejéhez. Magához húzott, erősen. Dühöngtem. A kezeimmel csapkodtam a mellkasát, de meg sem érezte, csak szorított. Villámokat szórtam. Tűzként égtem, míg ő nyugodtan a víz formáját öltötte. Harcot vívtunk. Nagy harcot. Felkapott. Kapálóztam, talán bele is rúgtam néha, de nem érdekelte. Bevitt a hálóba és az ágyamra tett gyengéden. Fölém mászott és lefogta a karom. Nem tudtam, már kapálózni se. Belecsókolt a nyakamba, majd a szemembe nézett mélyen. Csillogott a szemem a mérhetetlen dühtől, amit iránta éreztem. Látta rajtam és érezte is, hogy ha most nem fogna le továbbra is itt őrjöngenék. Ráripakodtam. Kértem, hogy engedjen el, de nem tette. Helyette megcsókolt. Szenvedélyes és lágy volt.

Játszott az ajkaimmal, míg meg nem adtam magam. Akkor már egyre vadabbul járt táncot a nyelvemmel. Megremegtem, mire a nyakamat kezdte el csókolgatni. Lassan, húzva a kéjt. Majd elengedte a kezem és lehúzta rólam a felsőm. Elgyengültem. Utolsó próbálkozásaim is eltűntek a gyengeség ködjében. Kioltott. Győzött a víz a tűz fölött. Amikor erdőtűz van, a víz nagy harccal mégis mindig nyer. Ő is nyert. Csak ő fölöttem. Apró puszikat kaptam a vállamra, majd kis harapásokat. Kezdtem akadozva venni a levegőt, és ő csak folytatta. Majd a mellemet vette kezelésbe. Csak nyelve a másikat pedig, csak ujjai hegyével kényeztette. Lassan korbácsolva fel bennem azt, ami minden ember legnagyobb vágya. Mellbimbóimat ritkán érintve körözött rajtam. Majd lejjebb ment. Köldökömbe nyalt. Ziháltam már alatta és a haját simogattam. Olykor beletúrtam, pár másodperc múlva elengedtem. Észrevette ő is, h nagyon felforralta a vérem minden cseppjét. Simogatta a nyelvével még egy kicsit a hasamat és, a tenyereit a csípőmre helyezte. Átkarolt és megcsókolt. Lágy volt, hosszú. Évekig tudtam volna vele táncoltatni nyelvem. Megakartam mozdulni és a vállait az ágyra lökni, de nem engedte.
- Kicsim, ne. Hagyd magad sodródtatni a gyönyörbe. Kérlek. - súgta a fülembe - Szeretlek. Egy könny csordult ki a szememből és folyt végig arcomon.
- Én is téged. Egy puszit nyomott a homlokomra és visszament a hasamat puszilgatni.

Megfogta erőteljesen a csípőm és elkezdte lehúzni rólam a fehérneműm. Megemeltem a csípőm, ezzel segítve neki. Követte a nyelvével a bugyim útját és a bokámig kísérte. Amint a lábfejemen is végig haladt, megfosztott végleg utolsó ruhadarabomtól is. Ekkor tudatosult bennem a tudat, hogy meztelen vagyok és összezártam a combom. Világéletemben szégyenlős voltam és ezt ő is tudta. Nagy tenyereivel végigsimította mindekét lábam belső részét és a combomnál kötött ki. Imádom a tenyerét, olyan biztonságot adnak, és adtak is gyerekkorom óta. Simogatta a combom lassan, míg a lábamat újra meg nem nyitottam. Nagyon nedves voltam már akkor és, amint hozzámért a keze felnyögtem. Egész tenyerével kezdett simogatni. Remegtem alatta. A csípőmet nekinyomva az ágynak az ajkaival közeledett ékességemhez. Rálehelt és én már ettől önkívületbe estem. A vénuszdombomtól a szeméremajkamig cikázott azzal a kedves kis dologgal a szájában, de a csiklómat nem érintette. Hullámzott a hasam, nyögdécseltem. A csípőm is rázkódott volna, ha nem fogja le. Végül a kis gyöngyömet kezdte el nyalogatni, amitől a maradék kevés kis erőm is elszállt. Lassan, óvatosan körzött, mintha bántódást okozna a hevességgel.
- Kérlek, ne kínozz tovább - könyörögtem neki. Felemelte a fejét és a tenyere az oldalamra csúszott. Lágy csókot adott az ajkamra.
- Akarod?- kérdezte elcsukló hangon.
- Igen… Szeretlek.
- Én is téged. Vággyal telve megcsókolt és egyben belém helyezte kemény kéjrúdját.

Felnyögtem. Átkaroltam a nyakát, elengedtem ajkait és a nyakába ziháltam. Teljesen végignyomta keménységét és ezzel a mennyekbe röpítve engem. Ziháltam, sóhajtoztam. Elernyedt karjaimmal kapaszkodtam belé. Nincs szebb, mikor két test így szerelemben egyesül egymással. Azt kívánjuk, hogy a pillanatnak soha ne legyen vége. Életünket adnánk a másikért. Mi is így éreztünk. A szemébe néztem és könnybe lábadt a szemem. A gyönyör és a szerelem okozta könny. Ez a valódi gyöngy, az igazgyöngy. Csókolt lehelt szemhéjamra és utolsót lökött rajtam. Elöntött a gyönyör. Az a bizonyos fehér köd. Ráfonódtam belül és egyben ő is belémontotta a teremtés nedűjét. Nyögdécseltünk és fáradtan egymás mellé heveredtünk. Átkarolt és a mellkasára húzott. Hihetetlen nyugalom jártát minket.
- Gyönyörű vagy. Soha többé nem engedlek el magam mellől, soha többé! Rámhúzta a takarót. Megszólalni sem tudtam, csak hozzábújni szorosan. Ránéztem, nyitni akartam szám, mire ő megszólalt:
- Én is téged. Csókot lehelt a homlokomra és behunyta a szemét. Hozzádörgölőztem és a gyerekkorunk emlékei jártak a fejemben. Mennyiszer kirángatott a bajból. Behunytam a szemem. Mennyiszer nevettünk együtt… sírtunk a nagy fa alatt együtt… estünk bele a tóba együtt… vagy kirándultunk együtt. És most itt vagyunk és elalszunk a felkelő nap sugarai között Együtt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
nagydee ·
lehet, hogy csak kekec hangulatban vagyok, de ez nekem baromi kusza...

Az érzelmi szállal semmi baj, az szépen ki van fejtve, de engem rettenetesen zavar, hogy a kerettörténet valahogy nem áll össze.

egyrészt most 2 év, vagy 3? másrészről az itthonmaradt kislány 16 volt. Valószínűleg nem volt még saját lakása. Most 18 (19?) évesen van. A srác meg tudja hol. Gondolom, mert beszéltek, amíg távol volt. De azt nem mondta, hogy hazajön. Ráadásul nyilván végleg, különben az egész sántit. Egyébként meg mi van a tanulással????

borsmenta ·
Jó sztori. Kevés az ilyen.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: