Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

15 év

Elgondolkodott mielőtt beindította az autót. Ugyan nem tisztázták, de erős gyanúja volt, hogy több lesz ez a találkozás, egy egyszerű kávézásnál, és sétánál, abban a poros, vidéki kisvárosban. Valóban ezt akarja? Valóban oda kell most mennie? Aztán hirtelen mozdulattal elfordította a kulcsot, mintegy pontot téve a gondolataira. A motor felhörrent, majd duruzsolni kezdett. A keze egy pillanatra tétovázott a sebességváltó felett, mintegy utolsó lehetőséget adva annak, hogy meggondolja magát. De ez nem volt igazi megtorpanás. Tudta jól, hogy nincs visszaút.

Kifordult az útra, és szokásos automatizmusával beleolvadt a forgalomba. Sok százezer kilométert vezetett már, nem kellett teljes figyelmét az útra fordítania. Emlékezett. Emlékezett arra a 15 évvel ezelőtti nyárra, mikor friss házasként és apaként egyszercsak szembetalálta magát Verával. A lány szép volt. Nem az a kifejezetten vad "nőstény", inkább finom, mint egy porcelán. Ezután a pillanat után, már soha nem tudta kiverni a fejéből. Sokat beszélgettek telefonon, és személyesen is. Ismerte minden baját, bánatát. Ismerte örömeit, kudarcait a férfiaknál. Vera meg ismerte gondjait, örömeit a családjában. Szerelmes volt belé, de soha nem mondta neki. A lány persze tudta, nem bátorította, de nem is utasította el. Barátként kezelte. Persze az idő sok mindenre gyógyszer, egy idő után már ő is elhitte, hogy ez a dolog barátság. Aztán a lány találkozott valakivel. Az illető okos volt, szép volt, és ami nagyon bántotta őt, gazdag is volt. Keserűen elmosolyodott, miközben egy tétovázó FIAT-ot maga mögé utasított az úton. Gazdag! Ki nem volt akkor gazdag hozzá képest? És ki nem az most is! Nem tartotta magát hülyének. Mérnök volt - nem is rossz - de soha nem jutott oda, hogy a saját ura legyen. Sokkal jobban vonzották a problémák megoldásai, inkább összeolajozta a kezét, minthogy emberekkel küszködjön.

Tehát a férfi gazdag volt, és nagyon jól tudta, hogy semmilyen téren nem tudna versenyre kelni egy vele. Egyiptomi nyaralás, síelés Olaszországban. Nem az ő világa volt. Utoljára akkor hallott Veráról, mikor az elmondta neki, hogy gyereket vár. Nem hívta többé. Egyrészt nem akart semmiképpen útban lenni, másképp olyan fájdalmat érzett, és olyan visszavonhatatlan, átléphetetlen határt, hogy el kellett tűnnie. Azóta eltelt jó pár év. A munkája során rengeteg céghez kellett elmennie. Az egyiknél épp az irattárban várta türelmesen, hogy az enyhén idősödő, de férfiakra éhes titkárnő, az irattárból előbányássza azokat a rajzokat, amiről meg tudná állapítani a födém terhelhetőségét. Egyszercsak megmerevedett. Felforrósodott a tarkója. Nem hitt a transzcendens dolgokban. Mégis lassan megfordult, és földbe gyökeredzett a lába. Vera állt ott. Nézte őt. Nem érdekelte már a titkárnő, a födém. Semmi.
- Szia
Nyögte ki kiszáradt torokkal
- Szia!

Vera hangja üde volt. Nem remegett. Egyszercsak a titkárnő megjelent, és mérgesen a kezébe nyomott három poros, vastag dossziét.
- Azt hiszem ez kell magának!
Majd sarkonfordult, és elviharzott a folyosón.
-Ez kell neked? - mosolygott Vera - Vagy valami más? Szerintem inkább valami kézmosás. Nem?
Nem tudta mit mondjon erre. Sután elvigyorodott, és feltette az obligát kérdést
- Mi van veletek? Mekkora is már a gyerek?
- Melyik?
- Hát kettő van? - kérdezte őszinte megdöbbenéssel, hiszen ránézve még egyet se hitt volna el, ha nem tud róla. Karcsú, feszes nőt látott. Egyenesen, büszkén állt. Haja rövidre volt nyírva, de ennek ellenére roppant nőies jelenség volt. Meleg, barna szemei áthatóan nézték. Mély hangja a gerincét borzongatta.
- Aha! Két rosszcsont fiú! És te gyerekeid?
- Megvannak. Köszi. Imre? Hogy van?
- Képzeld! Elnöke lett az Rt-nek. Jól felfejlesztette a cégét? Nem?
A gyomra görcsbe rándult. Messziről hallotta a saját hangját.
- Hát igen! Mindig is nagyon ügyes volt!
- És te? Mit csinálsz mostanság?

Mindig félt ettől a kérdéstől. Nem mintha szégyellte volna, de nem is volt büszke arra, hogy egyszerű alkalmazottként dolgozott. Mindig is tisztában volt képességeivel, de igazából soha nem értette, miért is nem sikerül neki semmi. Valószínűleg a becsvágy hiányzott belőle igazán.
- Semmi különöset. YCM- nél vagyok mérnök. Tudod! Telepítések, karbantartások.. Ilyesmik.
- Figyelj! Itt nem tudnánk nyugodtan beszélgetni, hiszen azonnal pletykálnának Imrének. De van kedved egy kávéra valahol a közelben?
Megdöbbent. Imrének? Akkor ez a proccos irodaház, csupa üveg, csupa fém irodák, azé a férfié lennének? A nyilalás a gyomrában görccsé változott. Ugyan mit mondhatna ennek a sugárzóan szép nőnek? Megint nagyon kicsinek érezte magát. Mint már annyiszor, mikor Verával beszélt. Tudta, hogy nem kellene, de bólintott.
- Persze! Mikor?
- Egy félóra múlva az Üvegtigrisben! Tudod, hol van?
Akarata ellenére elmosolyodott. Szerette azt a filmet, és néha úgy érezte magát, mint annak a hőse. Bólintott.
- Várlak!
Majd sietve, szinte rohanva elindult a kijárat felé.

Ennek már majdnem három hónapja. Néha e-mailt váltottak, felhívták egymást. Egyszercsak Vera olyat mondott, amitől kiszaladt a vér a fejéből.
- Hogy mi milyen hülyék voltunk régen? Nem gondolod, hogy lenne még egy-két dolog kettőnk között, aminek meg kéne történnie?
Szerencsére ezt telefonon mondta, és nem láthatta, hogyan reagál.Igyekezett normális hangon beszélni
- Dehogynem! Hiszen úgyis tudod!

Nemrég felhívta őt Vera. Magyarázott valami vidéki útról, hogy három napot Kiskunhalason lesz.. És mi lenne, ha találkoznának? Igent mondott, holott tudta, nem kéne ezt megtenni. Félt. Félt attól, hogy összomlik egy kép benne, és legfőképpen attól, hogy messze nem fogja a szex terén se felülmúlni Imrét. Nem volt rossz szerető. A felesége roppant elégedett volt vele, de nem igazán rendelkezett más tapasztalattal. Volt egy futó kalandja egy asszisztenssel a cégnél. De ott messze nem ő volt az aki a dolgokat irányította, a lány meg úgy viselkedett, mint akinek csak egyetlen célja van: őt kielégíteni. Furcsa, és egyben rossz érzés volt, ennek ellenére, ahányszor csak alkalma volt, újra és újra megtette. Aztán a lány talált valaki mást, és a dolog szép csendben kimúlt. Nem volt szerelem. Csak szex.

Az autópálya végénél jobbra kanyarodott, egy rossz, hepehupás útra. Ránézett az autó órájára. 15 perc késésben volt. Tudta, hogy még legalább fél óra az út. A telefonjáért nyúlt, de a keze megállt a levegőben...Megint ugyanaz a kellemetlen érzés töltötte el. Meg kéne fordulni, gondolta, de nagyon jól tudta, nem teszi meg. Elég bonyolultan írta be Verát a telefonjába. Igaz a felesége nem szokta kutatni a telefonját, de nagyon sokszor használja. Nem akarta, hogy véletlenül ezt a számot hívja fel. Úgyhogy a kanyargós, zötykölődős úton eltartott egy darabig, míg sikerült előbányászni a számot a telefonból. Vera a harmadik csengés után vette fel.
- Szia! Nehari, de kések negyedórát! Hol találkozzunk? Bent a városban? Vagy menjek érted a szállodához?
- Nem hinném, hogy lenne kedvem bemenni a városba. Gyere ide a szállodához! Majd hívj, ha ideérsz!
Kiszáradt a torka. Nem volt jó az emberi metakommunikációban, de ezt nem volt nehéz megfejteni.
Hamar rátalált a szállodára. Ahhoz képest, hogy hol volt, nagyon modern, és elegáns hotel volt. Mikor megállt a parkilóban, újra a telefonért nyúlt, de hirtelen észrevette Verát, aki a bejáratnál állva nézte őt.. Lassan kiszállt az autóból. Önmaga előtt se vallotta volna be, de húzta az időt. Odasétált Verához.
- Szia
- Szia. Gyere! Azt mondtam, hogy a férjem jön hozzám. Oda se nézve az unatkozó recepciósra, elsiettek a pult előtt. Két lépéssel a lány nyomában ment. A vak is láthatta ha akarta, hogy messze nem férj-feleség kapcsolatról van itt szó!

Beléptek a szobába. Vera merevsége feloldódott. Míg ő zavartan próbálta lerakni a kabátját, a lány mosolygott, majd egyszercsak kivette a kezéből a ruhadarabot, és a fotelra dobta. Odabújt hozzá, haja az orrát csiklandozta. Nagyon finom illata volt. Szororsan átölelete, és felnézett rá. Mosolygott. Mintha egy fadarab reccsent volna valahol belül. Kívülről látta magát. Erről a nőről álmodozott éveken át. És most a karjaiban van. Rémülten érezte, hogy teste nem azokat a reakciókat adja, ami ilyenkor kellene. Nem a megszokott válaszok érkeztek. Roppant feszült volt. Lehajolt, megcsókolta. Finom, nagyon jóízű szája volt. Nem érezte rajta semminek az ízét, csak azt, hogy erre a illatra, erre az ízre várt ennyit. Hosszan csókolóztak. Nyelveik párbajt vívtak, hol erőszakosan, hol puhán. Finoman harapták egymás száját. Befúrta fejét a lány karcsú nyakába. Mélyen beszívta az illatát, keze a tarkóját simogatta, összeborzolta a rövidre vágott hajat.
- Gyere! - súgta a lány, és odahúzta az ágyhoz.

Lassan odabotladoztak az ágyhoz. Rémülten érezte, hogy testének a reakciói nem megfelelőek. Kétségbeesetten próbált lazítani, és arra koncentrálni, ami történik. Ott térdelt Vera előtt. Lassan lekerültek a ruhák róluk. Végigcsókolta a lány testét. Símogatta a gyönyörű melleket, csókolta a megmerevedett mellbimbókat. Valami hihetetlenül bársonyos, síma bőre volt. Mikor lehúzta a lányról a bugyit, megdöbbent egy pillanatra, és a kisördög a fejében kacagni kezdett. A mai divattal ellentétben, a lány nem borotválta magát. Ez nem zavarta, mert mindig is az volt a véleménye, hogy ez hülye szokás, de az is igaz, hogy egészen hozzászokott már. Belefúrta a fejét a lány ölébe. Lágyan játszani kezdett a csiklójával, közben simogatta, és érezte a forróságát. A lány remegett. Egész testében. Nem érzett ilyet majdnem 25 éve. Talán akkor utoljára, mikor ketten jövendőbeli feleségével egyszerre vesztették el a szüzességüket. Majdnem sírva fakadt. Annyira szép volt, annyira védtelen!
- Gyere! - suttogta Vera, és magára húzta. Majdnem elsüllyedt szégyenében. Teste nem engedelmeskedett, nem vett tudomást a lelkéről. Nem volt erekciója. És ahogy próbálkozott elterelni figyelmét, annál rosszabb lett. Vera sután próbálkozott segíteni, és ez mégjobban lebénította. Nem sokat tudott a lányról ilyen téren eddig, de ezeken a mozdulatokon látszott: nem törődnek vele a szexben. Eddigi szeretői nem voltak igényesek.
- Segíts rajtam, kérlek! - súgta a fülébe.
- Hogyan? - kérdezett vissza elfúló hangon a lány. Nem merte megmondani. Az orális szex, otthon is problémás volt, és a tapasztaltak után szégyellte megemlíteni. De a lány egyre lejjebb csúszott. Egyszercsak puha, ügyetlen ajkakat érzett, és lassan merevedni kezdett.

Hihetetlen nyugalom árasztotta el. Felemelte a fejét, és gyönyörködött a lányban. Ahogy odahajolt az ölére, a karcsú, ruganyos testében. Lassan magához húzta a fejét, és szájon csókolta. Érezte a lány kis tiltakozását, de gyorsan legyőzte. A kisördög a fejében dühösen toporzékolt, de kinevette. Vera hanyatt feküdt. Odatérdelt a lábai közé, és nézte, ahogy a merev farkát lassan belényomta. A lány újra minden ízében remegett, Ez annyira meghatotta, hogy könnyezve borult a lányra. Eleinte nem mozdultak, de később nem bírták ki. Vera követelőző volt. Olyan erővel lökte ágyékát hozzá, hogy megdöbbent! Hihetetlenül forró volt. Keze a lány fenekén kalandozott. Elképesztően, kemény és bársonyos volt. Legszívesebben hasra fektette volna a lányt, és befúrta volna a fejét aközé a két csodás félgömb közé, hogy nyelvével járjon be minden lehetséges zugot. De hát - és a kisördög ugyan durcásan, de újra előjött - első alkalommal mégse lehet ilyet! A varázs elröppent. Már visszaszállt a testébe, és egyszerűen szeretkezett egy nővel. Egy nagyon szép nővel.

Mikor orgazmusa volt, lehunyta a szemét. De már nem jött vissza a varázs. Nem bánta, tudta nagyon jól, már nem is fog. Szeretkezhetnek ahányszor akarnak, lehet orgazmusuk számtalan. Az a remegés, az a szinte testen kívüli érzés, már nem fogja őket megtalálni. Visszazökkentek a való világba.
Hanyatt feküdt, Vera a vállára hajtotta a fejét. Nézte a plafont, és halvány mosoly játszott a szája sarkában. A való világban egyetlen, de nagyon fontos dologban legyőzte Imrét, és önmagát.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Az írás jó, és tetszett is.
Kérdezted, hogy mint nőnek. Nos, visszatérve a gazdag szegény kérdésre, nem ez a lényeg, hanem az önbecsülés. Úgy érzem, ennyire bizonytalan, szorongó, és kisebbrendűséggel küszködő férfi nem tudja meghódítani a vágyott nőt. És most nem a dzsentri öntudatra gondolok, hanem ami annál jóval mélyebb, ha valaki elfogadja magát.
A nő valószínűleg boldogtalan volt, és nem csak a férfit, hanem a fiatal korát is visszasírta, és nem hiszem, hogy bármit is megtalált volna.
Cyrano ·
Az én célom az volt, érzékeltessem, hogy a férfi ezzel a nővel szemben ilyen. Hiszen olyan területen van, ahol eddig soha nem ért el sikert.(Talán most sem)
És köszönöm! Valóban arra gondoltam, hogy a múlt keresése, megtalálása, nem biztosíték az álmok valóra válására. :frowning:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: