Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

14. fárasztó, avagy dinamizmus az erotikus hullámról

Lágy dobszóló jut el fülemig, körbenyargalássza a rétet, a lány ingéről mesél, hogy mondjuk melyik lány ingjéről - és hogy csak az ingjéről-e - mesél, nem értem pontosan. Az ingek mindig hullámaikat rejtik, felszörfözne rájuk az egyszerű férfilélek, de most inkább a lélek helyett valami megfelelőbb szót keresek, talán a test volna idevaló, gondolva a materializmusra, az örömökre, kéjes nyögdécselések vadul viharzó világára, az asszociálás nem levetendő a prózai síkon, bármennyire is dinamizmusról beszélek, melyet mint Örkény gondolatmetódusában lehet előröl, hátulról, visszafele, odafele írni, illetve olvasni, de ugyebár minden aranykort először tollal, pennával, manapság már billentyűzettel, de egy számít: a papírra kell vetni, persze ez a jelen jelenben jelesedőleg jeleket jelenít jobbára jobbminőségű játékosságokra.

Az alliterálás még mindig meg nem vethető, ugyanis szeretnék rámutatni a lényegére: a hangokat formálja az ember a hangszálai tudásnélküli használatával, ezzel egyidejűleg az agyában felrémlenek a még el sem hangzott parafenomén jellemek, melyekről beszélni fog. Vagy fogok, vagy fogak, melyekkel rág az ember vagy rúg, mint az a bizonyos focista, ki a történetét még nem ismeri, hogy lábát töri, vagy csak a holnapi töritagozatra készül, de mindamellett azon töpreng, hogy törprengeteg miatt hova fog továbbrugdalni a betűk végtelen rendjében. Persze a körülöttünk uralkodó rend feministái nem a csodás idomokat látják meg magukban, hanem azt a felsőbbrendű, valójában csak a férfiak szintjére felemelt individuumot, mellyel ki akarnak törni szürke kis világukból, a konyhából, pedig, bár én nem vagyok egy különösebben antifeminista egyén, de azt mondom ezekre a drága jó emberekre, hogy ők mégiscsak túlzásba viszik a rendjének ritmusát, gondolati szintjén, pedig mint már annyiszor ordítottam, egy nőn (ha még csak alakulóban van akkor meg pláne, a fejlődést mindig csodálni kell!) nem az egyéniséget kell valójában mintegy új bárányként a régi kapu előtt megbámulni, hanem azokat az idomokat, melyeket a teremtő természet talán tanácstalanságában, talán tétlen tudálékos tradícióit téve tette a neki megfelelő területekre.

Gyönyörű, ahogy az egyszerű ember megcsodálja őket, ha esetleg meg van fázva, akkor mondhatom rá joggal, hogy taknya-nyála egybe csorog, nem! nem becsorog, mint a féléves sincs még kisbabának a vizelete, de mindenesetre ez lehetne nekik is egyértelmű jel: csodálattal tekintünk rájuk, bár lehet a papírzacskót - persze előtte a fej látványától telehányva -, de mindenesetre a fejükbe húznánk, onnantól már nem foglalkozik senki azzal, hogy milyen a leányzó - nőnemű humanoid, hogy a nem a mi kultúránkhoz tartozók is megértsék, milyen gyönyörködtetésre késztetik az embert. Ez nem pornó! Köze nincs hozzá! Én csak egyszerűen dicsérem, bár lehet egy kicsit groteszkül, azt, ami szentül hiszem, nem csak az én két bemélyedésemben örökre éberen fürkésző fényességes faragatlanul frász fenemód ficsúr figyelőimet felelteti.

Kedves mindenki! aki azt mondod, hogy a számodra oly nagyra tartott "mesterkélt műmell" gyönyörű alliteráló szókapcsolat, na Te. Most nézd meg! Nagy tével írtam haszontalan nevedet, pedig tudom, nem kellett volna, ugyanis nem érdemled meg, legfeljebb groteszk ábrázolásmódban, de te is tudod, hogy a bájos lágyan hullámzó hölgyek mindig is szebbek lesznek a debella alkatú durva didivel megáldott melákoknál, talán érthetően: a hullámok mindig kedvesebben veszik hátukra az incselkedő férfi szellemeket.
Hasonló történetek
3862
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3703
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
angyallány ·
Hááááát.. nem vagy Te semmi, hallod-e?? :)) :smile:
Számomra... egy "ici-picit" elvont stílusban íródott... :smirk: de a lényeg érthető ám... :wink:
Jaaa, és egyet is értek Veled ezen a téren!!!

Andi
Pápáááá
Inopier(Tatyi) ·
most mondjam akkor azt, hogy egyezik Veled a véleményem? :S mert akkor azt mondanám, hogy saját magammal is egyezik, az meg hát, na... kicsit lúzerkodás :S:) a stílus pedig a felolvasásból származik... ennyi ;) minden szépet-jót: Balázs

Szivacs ·
Látnád az arckifelyezésemet, szót se kellene mondanom :((
Inopier(Tatyi) ·
milyen arckifeJezésre gondolsz? :) írj és addigis minden szépet-jót: Balázs

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: